Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
30.04.08
Місто
Киевская область
Телефон
Nokia 6630 , Nokia Lumia 800
Re: Приват-24

barabas, в приложении П24 для андроида перевод делается без смс.


[MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION] зачем при переводе через П24 отправлять смс, если деньги можно перевести просто смской без П24?
 

Alex

Модератор
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Дніпро
Телефон
Huawei P40
Re: Обсуждение ПриватБанка

продолжаем метание камней в сторону любимого банка.

1. моя карта Visa Electron, открытая 05.01.2012 г., будет "видеться в системе" аж через 15 дней. интересно - система Visa знает об этом?
2. ситуация: карточка Ощадбанка, пытаюсь снять наличку в банкомате Приватбанка. ввожу пин, вижу баланс, ввожу сумму снятия, пишет "комиссия банка 0 грн", и далее - "недостаточно денег на счете.
пытаюсь связаться с поддержкой Привата - очередная малолетняя недоучившаяся дамочка настойчиво рекомендует обращаться в поддержку Ощадбанка.
звоню туда. называю номер. барышня говорит: "комиссия в Приватбанке за снятие средств с карты чужого банка в данном случае для Вас должна была составить 24,50 грн".
вопрос: какого спрашивается чёрта банкомат пишет "комиссия составляет 0 грн"? это утонченная форма издевательства??
 

stama

Заблокирован
Реєстрація
27.10.07
Місто
Гурзуф
Телефон
Nokia E66 Life, iPad 3 КС
Re: Обсуждение ПриватБанка

барышня говорит: "комиссия в Приватбанке за снятие средств с карты чужого банка в данном случае для Вас должна была составить 24,50 грн".
вопрос: какого спрашивается чёрта банкомат пишет "комиссия составляет 0 грн"? это утонченная форма издевательства??
как бы все правильно, банкомат Привата называет только свою комиссию, а за другие банки ты рассчитываешься отдельно
 

sanioktlf

Бульбулирую бульбулятор
Реєстрація
26.10.07
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi Note 5
Re: Приват-24

Сьогодні робив переказ коштів через П24 - замість старої процедури підтвердження платежу пропонують смс-ку, що приходить, відсилати на номер, звідки вона відіслана.
Тобто клієнт попадає на вартість смс-ки. Якість обслуговування росте з кожним днем!
Если сумма перевода составляет более 500 гривен (точнее не скажу, или 600), то надо таким странным способом переводить, или переводи частями, которые ниже вышеуказаной суммы.
 
  • Like
Реакції: NPP

Dim

Реєстрація
13.10.09
Місто
Мариуполь
Телефон
iPhone4
Re: Обсуждение ПриватБанка

1. праздники и выходные, они для всех... когда банк говорит что нужно ждать ХХ-дней, то речь о рабочих/банковских днях
2. в германии, только в прошлом году законодательно заставили банки показывать комиссию для чужих карт на экране банкомата
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Приват-24

Сьогодні робив переказ коштів через П24 - замість старої процедури підтвердження платежу пропонують смс-ку, що приходить, відсилати на номер, звідки вона відіслана.
Тобто клієнт попадає на вартість смс-ки. Якість обслуговування росте з кожним днем!

Шановний клієнт, якщо сума переказу складає більше 500 гривень, Вам необхідно переслати смс на номер 3700. Дана процедура необхідна у цілях Вашої безпеки. З повагою, ПриватБанк
 

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max

Prorab

Skylark
Реєстрація
21.11.07
Місто
Черноморск
Телефон
Redmi N8P
Re: Приват-24

Если сумма перевода составляет более 500 гривен (точнее не скажу, или 600)
Шановний клієнт, якщо сума переказу складає більше 500 гривень, Вам необхідно переслати смс на номер 3700.
А что ж оно у меня при переводе 30-ти гр. на свою же карту Visa Internet запросило СМС переслать? Или это недавно планку подняли до 500гр?
отправка смс бесплатна
Фиг там она бесплатна.. Киевстар содрал полную стоимость - 49копеек..
 
Реєстрація
29.03.08
Місто
Алушта
Телефон
Xiaomi Note 4X & Yoga Tablet
Re: Приват-24

Киевстар содрал полную стоимость

МТС тоже дерет, причем с основного счета, т.к. номер короткий.

А что ж оно у меня при переводе 30-ти гр. на свою же карту Visa Internet запросило СМС переслать? Или это недавно планку подняли до 500гр?

Странно, у меня, при переводе между своими счетами, вообще никакого подтверждения не требуется.
 

Prorab

Skylark
Реєстрація
21.11.07
Місто
Черноморск
Телефон
Redmi N8P
Re: Приват-24

Странно, у меня, при переводе между своими счетами, вообще никакого подтверждения не требуется.
Я 12-го декабря последний перевод делал, может после этого уже что-то изменилось, не в курсе.. Перевод делал со своей зарплатной карты на свою виртуальную Visa Internet. Обе отображаются в системе приват24 под одним логином.. При переводе нужно было переслать СМС на номер 3700. ПриватБанк утверждает, что это якобы для моей же безопасности.. А я всё в толк не могу взять, что такого опасного в переводе между моими же счетами каких-то несчастных 30-ти гр..
 

Alex

Модератор
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Дніпро
Телефон
Huawei P40
Re: Обсуждение ПриватБанка

как бы все правильно, банкомат Привата называет только свою комиссию, а за другие банки ты рассчитываешься отдельно
24,50 - это комиссия именно Приватбанка.
 
Реєстрація
30.04.08
Місто
Киевская область
Телефон
Nokia 6630 , Nokia Lumia 800
Re: Приват-24

знакомый счет пополнял на 30 грн, пришлось отправлять смс, когда я ему показал что он мог сразу полниться отправкой смс без захода в П24 последовало очень много проклятий в сторону привата :)

Добавлено через 1 минуту
складає більше 500 гривень, Вам необхідно переслати смс на номер 3700
еще раз повторюсь - перевод можно сделать сразу смской, зачем еще гемороиться с П24?
 
Останнє редагування:
Реєстрація
08.03.11
Місто
Винница
Телефон
Nokia 5220 XpressMusic/LG A190 Utеl/MTS/KS/Xiaomi Redmi Note5
Re: Обсуждение ПриватБанка

1.
Там есть фишка, периодически сообщения не доходят до операторов. Потому вам кажется что они тупят по 10 минут а и кажется что вы открыли чат и молчите. У меня такое наблюдается в основном в опере,
Не думаю, что это фишка, более похоже на недобросовестность/бестолковость (возм. 2-е и заставляет включать дурочку ;))!
После таких "диалогов" (два раза имел такое "удовольствие") я почти сразу обращался в чат повторно, и на связь выходили добросовестные/толковые (может мне повезло) операторы. У меня Опера.

ПБ, вот имена "героев": Куриленко Юрий, Колесников Станислав.
Один из диалогов:
Куриленко Юрий :
15:48
Уточните пожалуйста
Куриленко Юрий :
15:48
Чем могу быть Вам полезен?
Куриленко Юрий :
16:07
в В течение длительного времени, мы не получили от Вас ответного сообщения. Если у Вас возникнут вопросы, обращайтесь к нам в чат. Спасибо Вам за визит. Всего доброго!
Вот такое я получил на почту. Мои сообщения, как видно, стёрты (не мной)!

_______________
2. Недавно писал про обязательную (со слов сотрудников колла и отделений) регистрацию миникредитки для участия в Фейерверке покупок и т.д..
Всё нормально, деньги вернулись на счёт Б+.
Но ведь можно же было без этого (в т.ч.):
Диалог (последний) ч-з обратную связь с [email protected]

НА мои обрашения по тел 0800500003, по которым составлены заявки с просьбой подтвердить мою регистрацию (обязательна с 1.12.11) в акции "Фейерверк покупок" на с-те http://minicreditka.privatbank.ua/ (ввиду того,что сайт не отображает, КТО И КОГДА зарегистрировался ), мне приходят ответы с №10060, что для начала участия в данной акции достаточно активировать карту (миникредиткa № ...).

В связи с этим след вопросы:
1.Соответствует ли действительности информация на с-те http://minicreditka.privatbank.ua/ о том, что нужно пройти рег-цию.
2. Если данная информация не соответствует действительности (а это отчётливо (но не прямым текстом) подтверждается вашими ответами), то как вы обьясните её присутсвие на указанном выше с-те.
-
Убедительная Просьба дать ПРЯМЫЕ ответы на вопросы (конкретно по каждому пункту), чтобы в дальнейшем у меня не возникло сложностей с доказательствами о выполнении всех условий акции!
Ответ
Здравствуйте, вы отсылали проблему

==============Вопрос================
Ув.Клиент,активируя миникредитку Вы активируете акцию "Фейерверк покупок".Дополнительная регистрация на сайте программы не является обязательной.С ув.ПриватБанк
Ну так проинструктируйте сотрудников!

Совершенно непредвзято, но Вы, ПриватБанк, присутствуя здесь, довольно оперативно отвечаете (на почти один вид вопросов ;)), а эту ситуацию "как бы" не заметили!
 

babaj

Только чтение
Реєстрація
08.02.09
Місто
Донецкая обл.
Re: Обсуждение ПриватБанка

Худшего обслуживания как в отделениях Приватбанка не найти ни в каком-либо другом банке!Будто сталкиваешься с полными непрофессионалами банковского дела,простаиваешь в очередях по пол дня,хотя в других банках тоже самое решается за 5-15 минут.
Ещё как найти! Посетите Светлодарское отделение №1 ПУМБ, и после этого все другие банки вам покажутся образцовыми!
 
Реєстрація
27.09.08
Місто
Запорожье
Телефон
iPhone
Они совсем не подумали об абонентах CDMA и Тримоб.
[MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION], добавьте поддержку этого номера абонентами Тримоб и CDMA. Желательно бесплатно!
 

Alex

Модератор
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Дніпро
Телефон
Huawei P40
Re: Обсуждение ПриватБанка

Совершенно непредвзято, но Вы, ПриватБанк, присутствуя здесь, довольно оперативно отвечаете (на почти один вид вопросов ;)), а эту ситуацию "как бы" не заметили!
не только эту "не заметил" :)
 
Зверху