Киевстар. Итоги 2011. Планы 2012. (Twitter-трансляция)

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Poco M3 Pro
Verden, ещё раз:)
У предоплаченных абонентов Би сетка Билайна поставлена в очень низком приоритете. Т.о. предоплаченные билайновцы будут висеть в сети Би, лишь в случае отсутствия покрытия КС или при ручном выборе сети Билайн.
Для контрактных и корп абонентов Билайна приоритеты должны быть расставлены иначе. Т.е. у них сеть Билайна должна стоять в большем приоритете, чем сеть КС.
 
Реєстрація
13.01.08
Місто
Киев
Телефон
samsung galaxy s9
предоплаченных абонентов Би сетка Билайна поставлена в очень низком приоритете. Т.о. предоплаченные билайновцы будут висеть в сети Би, лишь в случае отсутствия покрытия КС или при ручном выборе сети Билайн.
Это почему? У меня на одном номере (припейд) при автоматическом выборе сети телефон при первой возможности прыгает с сеть УРС, а на другом (тоже припейд) в том же телефоне вообще невозможно, даже вручную, влезть в сеть 255-02.

Добавлено через 48 секунд
Для контрактных и корп абонентов Билайна приоритеты должны быть расставлены иначе. Т.е. у них сеть Билайна должна стоять в большем приоритете, чем сеть КС.
Зачем такая радость контрактникам, если сеть УРС разобрана почти вся?
 
Останнє редагування:
  • Like
Реакції: Boss

Verden

Заблокирован
Реєстрація
26.10.07
Місто
Київ
Телефон
Sony C
Это почему? У меня на одном номере (припейд) при автоматическом выборе сети телефон при первой возможности прыгает с сеть УРС, а на другом (тоже припейд) в том же телефоне вообще невозможно, даже вручную, влезть в сеть 255-02.

В тебе в Києві ще сканується 255 02? І де ж це такий архів?:)
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Результати 2011 року «Київстар»: удосконалення обслуговування клієнтів

4 квiтня

У 2011 році «Київстар» запровадив низку нових рішень у напрямку обслуговування клієнтів, зокрема удосконалив роботу з клієнтами «Домашнього Інтернету» та мобільними абонентами. А нова додаткова функція call-центру як проактивного каналу продажів принесла оператору додатковий дохід у 31,7 млн. гривень. Загалом за результатами опитування клієнти показали високу задоволеність обслуговуванням «Київстар» — 90,6%.

2011 рік став для «Київстар» роком впровадження нових рішень щодо обслуговування клієнтів. «Київстар» в межах інтеграції з «Beeline-Україна» приділив велику увагу уніфікації процесів обслуговування клієнтів — впровадження єдиної системи якості, навчання співробітників, єдиної структури каналів обслуговування та інших процесів. Це дозволило досягти економічного ефекту: для здійснення більшого обсягу операцій витрачається менше ресурсів. Введені єдині стандарти обслуговування абонентів для мережі власних магазинів та ЦОА «Київстар», дилерських мереж та call-центру.

У 2011 році call-центр «Київстар» обробив більше 33 млн. дзвінків абонентів мобільного зв’язку, причому середній час очікування відповіді при дзвінку до call-центру не перевищував 17 секунд. Окрім того 2011 року «Київстар» реалізував масштабний проект щодо додаткової нової функції центру телефонного обслуговування — створення напрямку продажів. У цій якості call-центр згенерував дохід 14,7 млн. грн. від продажу додаткових послуг на вхідних дзвінках та 17,0 млн. грн. — на вихідних дзвінках, що загалом дозволило оператору отримати додатковий дохід у 31,7 млн. гривень

«Київстар» суттєво покращив рівень телефонного обслуговування клієнтів нового напрямку — послуги «Домашній Інтернет». Середній час очікування відповіді при дзвінку до call-центру цієї категорії клієнтів був знижений в три рази. Також в три рази скорочено кількість запитів, не вирішених при першому контакті з абонентом. Індекс задоволеності інтернет-клієнтів, відповідно до їх опитування, виріс на 5 процентних пунктів.

Зовнішнє дослідження TRI*M з оцінки рівня задоволеності клієнтів обслуговуванням «Київстар», проведене компанією TNS, показало результат 90,6% (загалом по всім категоріям абонентів оператора), що підтвердило лідерство «Київстар» серед операторів мобільного зв’язку України. Цей показник на 5 процентних пунктів вище, ніж середній показник на ринку

Щороку call-центр «Київстар» отримує престижні професійні нагороди. Так, за підсумками 2011 року на міжнародному конкурсі CCG Call Center Awards «Кришталева Гарнітура» call-центр «Київстар» нещодавно отримав перемогу одразу у двох номінаціях: «Найкращий великий контактний центр» та «Найкраща стратегія з поліпшення / програма модернізації».

«Київстар» подбав щодо високоякісного обслуговування клієнтів при європейській якості зв’язку.

Прес-реліз
 
Реєстрація
18.05.10
Місто
Буча
а как вам это http://proit.com.ua/news/internet/2012/04/04/144413.html . WAP дорожает до 15 гр на контракте

Так не всех же тарифов и все контракта, а только: «Неограниченный», «Неограниченный 2005», «Неограниченный Легкий», «Неограниченный Удобный», «Неограниченный + Интернет», «Неограниченный простор», «Абсолютный неограниченный» и других тарифов линейки «Неограниченный».
 
Зверху