Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение ПриватБанка

Тот же случай, последний ID: 19165951

Уважаемый shevtsovs, диалог с указанным Вами ID был проведен без нарушения регламента времени ведения диалога.
С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
06.12.07
Місто
Zürich
Телефон
IPhone 13 Pro
Re: Обсуждение ПриватБанка

Та мой вопрос вряд ли кто то будет даже рассматривать, ибо я уже пытался и в чате это спрашивать (это было правда прошлым летом), там меня послали в отделение, в котором сделали большие и круглые глазки и сказали, что бы я валил в Днепр с такими вопросами.

Так чего тогда спрашиваешь? Ты вот сам подумай - какой ты номер реестрировал в привате - 094 или прямой соответствующий? Может раньше был 094, а потом ты его через АССА отключил? Соответственно начал светиться прямой и система тебя не видит. Сразу скажу, что я свой 094 сразу после подключения накрутил по полной и отключил, а в Привате реестрировал прямой - соответственно с Приватом все ок уже 3 года(с ИВР и проверкой счета).
 
Реєстрація
04.05.08
Місто
BerdYanSK
Re: Приват-24

В привате-24 появился пункт смены Логина (моб. номера).

Ранее нужно было топать к банкомату и менять там логин, причем за деньгу.
По крайней мере мне так обьясняли консультанты.
Я поленился и так и неудосужился это сделать.

Теперича всё с компа. На два номера приходят смс с подтверждением.
Вроде безплатно. По крайней мере с меня пока не сняли. :)

Порадовало. Нужная доработка.
Дякую.
 

sanioktlf

Бульбулирую бульбулятор
Реєстрація
26.10.07
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi Note 5
Re: Обсуждение ПриватБанка

Так чего тогда спрашиваешь? Ты вот сам подумай - какой ты номер реестрировал в привате - 094 или прямой соответствующий? Может раньше был 094, а потом ты его через АССА отключил? Соответственно начал светиться прямой и система тебя не видит. Сразу скажу, что я свой 094 сразу после подключения накрутил по полной и отключил, а в Привате реестрировал прямой - соответственно с Приватом все ок уже 3 года(с ИВР и проверкой счета).
Я в Приват 24 не регил ни каких прямых номеров, тем более своего Интера, а только свой МТС, как логин. А с прямых номеров при звонке на 0800500003 должен проверяться счёт карты, но так происходит только если звонишь с любого Укртелекомовского номера сейчас, а не с моего прямого Интеровского. У меня что, прямой кривее, нежели у УТК? Раньше ведь проверялось все на ура. При чем тут регистрация номеров? Это общедоступная услуга, при которой происходит идентификация владельца карты. Я проверял с любого УТКашного прямого номера, которые заведомо не могли быть зарегены в системе, все проверяется. Как только пробуешь проверить с любого прямого Интера, все, затык.
 
Реєстрація
04.05.08
Місто
BerdYanSK
Re: Приват-24

Блин. Тупимс.
Последнее время хожу в приват только с андроида.
Там смс не требуется.
Вот и не замечал :(
 
Реєстрація
06.01.08
Місто
Донецк
Re: Приват-24

а что значит в приложении для андроида Приват24, при просмотре выписки, функция "синзронизация с гугл"?
 
Реєстрація
23.10.10
Місто
Киев
Телефон
Nokia 6230i
Re: Приват-24

я думаю она даже после покупки полиса не пропадет - на то она и реклама
Она же типа как персонализированная.
Отцу периодически кредитку предлагает, после того, как он её закрыл... И тоже: хотя есть "нет" и "позже", все-равно "нет" не доходит системе.
 
Реєстрація
30.04.08
Місто
Киевская область
Телефон
Nokia 6630 , Nokia Lumia 800
Re: Приват-24

Задолбало уже появление предложения страхования авто при входе в Приват24
блокировщики рекламы рулят, если бы тут не написали то и не знал бы что там есть реклама :)
 
Реєстрація
23.10.10
Місто
Киев
Телефон
Nokia 6230i
Re: Приват-24

блокировщики рекламы рулят, если бы тут не написали то и не знал бы что там есть реклама
Блокировщиками я пользуюсь и так.
Это не баннер, это предложение с ФИО, т.е. персонализировання реклама, как я выше и написал.


У меня она относительно недавно появилась впервые, а вот родителям периодически про кредитку такое же выдает (т.к. у них её нет).
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение ПриватБанка

Уважаемые клиенты, для проверки информации по данному вопросу уточните, пожалуйста, в личном сообщении номера телефонов, с которых Вы не смогли воспользоваться услугой, дату и время попыток.
С уважением, ПриватБанк.
 

Wox

Заблокирован
Реєстрація
05.10.09
Місто
Запорожье
Re: Обсуждение ПриватБанка

у меня с любого не проверяется, кроме зареганого. Так что это еще неплохо что с городского дает.
 

sanioktlf

Бульбулирую бульбулятор
Реєстрація
26.10.07
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi Note 5
Re: Обсуждение ПриватБанка

Уважаемые клиенты, для проверки информации по данному вопросу уточните, пожалуйста, в личном сообщении номера телефонов, с которых Вы не смогли воспользоваться услугой, дату и время попыток.
С уважением, ПриватБанк.
Проверялось лично мной со всех прямых номеров Интертелекома, которые попадали мне в руки. В личку я конечно же дам эти номера, мне не жалко, но лично мне кажется, что эти номера мало что дадут, проблема более глобальна.
 
Реєстрація
09.05.08
Місто
Вінниця
Телефон
Вже не Nokia
Re: Обсуждение ПриватБанка

У меня с карты Приват, настроен "регулярный платеж".
То есть каждый месяц в 5,00 (в данном случае 22.03.12) пополняется мобильный счет Киевстара. Удобно, потому как можно забыть случайно пополнить самому.
Сегодня же утром (в 5.00), счет пополнился 4 раза по 40 грн. Все бы ничего, да вот только мой тарифный план Киевстара подразумивает снятие 10 грн. после каждого пополнения для различных бонусов. Вот и с четырех пополнений срезало 40 грн.
Деньги не большие, но глюк опешил. Решил разрулить вопрос. Позвонил сразу же и поставили на заметку, сказали глюк системы. В течении двух суток обещали все ОК.
Но к обеду приходит СМС, -
Уважаемый клиент "хххххххх", у Вас было 3 активних регулярных платежа (а их то Небыло, только один), все пополнения прошли успешно и возврату Не подлежат.
Звоню еще раз и уточняю о их (Приват) вине и необходимости вернуть мои деньги назад.
В итоге - мутный ответ ждать еще раз несколько суток.

Сегодня пришло СМС с текстом,- В случае технической возможности, один регулярный платежь будет возвращен.
Связываюсь онлайн (наконец то) с тех поддержкой и уведомляю о СМС. Спрашиваю , - что такое (В случае технической возможности) и почему только один платежь будет возвращен ?
В ответ - все Ваши платежи будут возвращены к 26 марта.

Ну что ж. Понадеемся на репутацию банка.
 

day

Реєстрація
05.02.11
Місто
Киев
Re: Приват-24

[MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION], сделал вчера перевод между своими счетами. Хотел погасить задолженность на кредитке до 25-го числа. Деньги со счета списали, в архиве платеж "проведен", а на кредитку ничего не поступило. Что делать?
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Приват-24

[MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION], сделал вчера перевод между своими счетами. Хотел погасить задолженность на кредитке до 25-го числа. Деньги со счета списали, в архиве платеж "проведен", а на кредитку ничего не поступило. Что делать?

Уважаемый day!
С Вами связался ответственный сотрудник и предоставил консультацию по Вашему вопросу.
С уважением, ПриватБанк.
 
  • Like
Реакції: day
Реєстрація
18.10.10
Місто
Житомирская обл
Телефон
sansui
Re: Приват-24

Уважаемый, ПриватБанк. Сегодня хотел пополнить через кассу виртуальную виза классик интернет.Простоял полчаса в очереди и столько же возле касы.В результате сказали невозможно пополнить , приходите в понедельник.Почему непополняется?
 

Alex

Модератор
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Дніпро
Телефон
Huawei P60 Pro
Re: Приват-24

sasasa, потому что надо последние несколько страниц читать в этой теме, а не только последнее сообщение в ней
 
Зверху