Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
30.04.08
Місто
Киевская область
Телефон
Nokia 6630 , Nokia Lumia 800
Re: Обсуждение ПриватБанка

«Київстар» на суму 10 005,00 грн
а что действительно можно закинуть на счет такую суму?

Добавлено через 1 минуту
так это что, я позвоню на этот номер и смогу там проверить счет?
там все то же что и на 0800
 
Останнє редагування:

Alex

Модератор
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Дніпро
Телефон
Huawei P60 Pro
Re: Обсуждение ПриватБанка

Maxim6630, загальна вразливість системи
 
Реєстрація
04.11.08
Місто
Київ
Телефон
Samsung A55 (KS & Vf)
Re: Обсуждение ПриватБанка

Alex, а потом начинаются сопли, приват плохой денег хочет :-(

З.Ы. на КС максимум на счету 3 000 грн, но можно ж было всей семье пополнить по тысченке :)
сладкое слово халява, а вот расплата все-таки приходит...
рано или поздно...
 

sanioktlf

Бульбулирую бульбулятор
Реєстрація
26.10.07
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi Note 5
Re: Обсуждение ПриватБанка

там все то же что и на 0800
Нет, не все. Там как раз таки и не проверяется баланс, говорит, что номер не зареген в системе и посему вам фигу, а не баланс. Короче говоря, тоже самое, что и было у меня с Интером. :D
 
Останнє редагування:
Реєстрація
06.12.07
Місто
Zürich
Телефон
IPhone 13 Pro
Re: Обсуждение ПриватБанка

Не знаю, помог ли мой диалог с нашим форумчанином ПриватБанк, или просто совпало, но факт есть факт.

Да, тебе привязали твой номер Интера к счету - вот и работает. Для СДМА работают только привязаные номера - я же тебе это раньше говорил.
 

sanioktlf

Бульбулирую бульбулятор
Реєстрація
26.10.07
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi Note 5
Re: Обсуждение ПриватБанка

где и когда такое говорит?
Как только прочитал твой пост с номером, так сразу и проверил со своего Лайфа и... получил барабашку, а не баланс. Может ты со своего зарегенного у них Лайфа звонишь, то тебе и дает проверить баланс, н мне однозначно не дало.

Добавлено через 3 минуты
Да, тебе привязали твой номер Интера к счету - вот и работает. Для СДМА работают только привязаные номера - я же тебе это раньше говорил.
Не спорю, может и привязали, но раньше не проверяло. Меня просто вопрос интересовал, почему "прямой" Интера или ИТС менее "прямой", нежели у УТК? Т.е. почему на любой прямой УТК инфа дается безо всяких приколов, а на любой прямой Интера или ИТС нет?
 
Останнє редагування:

Tabarik

Без ГМО
Реєстрація
12.08.09
Місто
Київ
Телефон
Xiaomi Note 12 pro 5G
Re: Обсуждение ПриватБанка

Нет, не все. Там как раз таки и не проверяется баланс, говорит, что номер не зареген в системе и посему вам фигу, а не баланс.
Набрал с номера ребенка, не зарегистрирован в системе. Узнал баланс по своей кредитке. Явно делаю какую то ошибку:confused:
 

sanioktlf

Бульбулирую бульбулятор
Реєстрація
26.10.07
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi Note 5
Re: Обсуждение ПриватБанка

Набрал с номера ребенка, не зарегистрирован в системе. Узнал баланс по своей кредитке. Явно делаю какую то ошибку:confused:
Или я делаю ошибку, ибо по своей зряплатной Визе не смог получить баланс, так как поизвинявшись слегка, автоинформатор радостно сообщает, что мой номер не зареген в системе и баланс вам не позвлено узнавать.:dik: При этом перед этим я случайно со своего ДуалсСима позвонил с МТС, а не с Лайф, а мой МТС как раз зареган в системе как мой контактный и о чудо, баланс проверился на ура. Правда при этом я полинял на 53 коп за минуту, с учетом ПФ. :)
 

Tabarik

Без ГМО
Реєстрація
12.08.09
Місто
Київ
Телефон
Xiaomi Note 12 pro 5G
Re: Обсуждение ПриватБанка

sanioktlf, начни с кредитки, первый пункт меню. По идее должна проверяться любая чужая карта т. к. нужно вводить личные данные владельца
 

sanioktlf

Бульбулирую бульбулятор
Реєстрація
26.10.07
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi Note 5
Re: Обсуждение ПриватБанка

sanioktlf, начни с кредитки, первый пункт меню. По идее должна проверяться любая чужая карта т. к. нужно вводить личные данные владельца
Так у меня ж кредитка именная, хотя по ней баланс проверился, а вот по зряплатной карте, в том разделе, где проверяется баланс по другим видам карт, отличных от кредитной, отлуп с вышепроцитированной мной причиной. В разделе проверки баланса по кредитке баланс по зряплатной проверить нет возможности, говорит, что системная ошибка. Вот так вот.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: Обсуждение ПриватБанка

[MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION], в конце декабря 2011 г. оформлен договор с негосударственным пенсионным фондом "ПриватФонд". Мне говорили, что индивидуальный пенсионный счёт автоматически подтянется к моему аккаунту Прива24. Уже конец марта 2012 г., а счёт так и не подтянулся.
Вопрос. Когда долгожданный счёт подтянется к моему аккаунту?

С уважением, Максим.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение ПриватБанка

[MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION], в конце декабря 2011 г. оформлен договор с негосударственным пенсионным фондом "ПриватФонд". Мне говорили, что индивидуальный пенсионный счёт автоматически подтянется к моему аккаунту Прива24. Уже конец марта 2012 г., а счёт так и не подтянулся.
Вопрос. Когда долгожданный счёт подтянется к моему аккаунту?

С уважением, Максим.
Уважаемый MASolomko, увидеть Ваш индивидуальный пенсионный счёт Вы можете с помощью меню: мои счета - бонусные/пенсионные счета.
С уважением,ПриватБанк
 
Останнє редагування:

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: Обсуждение ПриватБанка

[MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION], в меню "Мои счета\Бонусные/пенсионные счета" отсутствует счёт негосударственного пенсионного фонда "ПриватФонд" и он не подтянулся к моему аккаунту Приват24, хотя договор оформлен с декабря 2011 г.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: Обсуждение ПриватБанка

Tabarik, я уже писал и операционистам и в чате общался. Это не помогло. :-(
 
Реєстрація
09.05.08
Місто
Вінниця
Телефон
Вже не Nokia
Re: Обсуждение ПриватБанка

Буду закрывать счет.
Мои стезания с Приват о списании денег с моего счета, http://red-forum.com/showthread.php?p=624735#post624735 закончились в пользу привата (кто бы сомневался). "Уважаемый клиент, все платежи прошли успешно и возврат не возможен, приносим извинения." Для нормального и авторитетного банка, было бы проще исправить свои ошибки и вернуть мелочь (37.50 грн.) которую я потерял в сбое системы Приват. Но "славяне" не думают об авторитете своей фирмы а думают о копеечной выгоде, где кого "нагреть", "обуть" и построить "невинные глазки".
Не факт, что такое не повторится снова. Деньги не большие, но нервов на общение ушло много. Устал я с ними "общаться", да и не стоит оно этого.
Просто думалось, что мы все таки продвинулись к цивилизованному обществу. А нет, "корни" держат сильно.
Всем удачи !!!!
 
Зверху