Пару входящих было, использовал интернет, ну и конечно же звонил.входящих вообще не было, а во время звонков - тишина?
Бежать опять в СЦ?
Пару входящих было, использовал интернет, ну и конечно же звонил.входящих вообще не было, а во время звонков - тишина?
Я смотрю на Красном стало модно во всех изменениях винить накрутчиков. А ведь в реальности тарифы начинают менять только после того, как они выполнили свою функцию: либо привлекли на счета компании реальные деньги, либо привлекли достаточно абонентов.Да, кстати. Условия ухудшили по понятной причине. Борьба с накруткой. Так что накрутчикам тоже скажите спасибо.
Может и накопились только не на прорыве 90 пр. деньги сразу переводят дальше,на прорыве хранить было и есть опасно.Галу поймал и деньги тютю .Семен, А сейчас перевод бесплатный?
Кроме накрутки, у людей на счету накопились суммы, которые КС решил слить себе.
Рішення НКРЗ від 7 липня 2011 року N 328 [SPOILER]Про схвалення проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг"[/SPOILER] сказав(ла):3.20. Оператор, провайдер телекомунікацій зобов’язаний повернути споживачу невикористану частку внесених коштів, за його письмовою заявою у разі:
1) ненадання замовлених послуг;
2) відмови споживача від попередньо оплачених послуг, які він не використав;
3) припинення (розірвання, закінчення строку дії) договору, крім випадків закінчення терміну позовної давності;
4) надання послуг, які споживач не замовляв;
У випадку отримання споживачем послуг знеособлено з використанням ідентифікаційної телекомунікаційної картки та/або картки попередньо оплаченої послуги споживач має право отримати невикористані або не повністю використані кошти у разі звернення до оператора, провайдера протягом строку дії картки та/або протягом двох місяців після закінчення строку її дії.5) в інших випадках, визначених законодавством та договором, в строк та в порядку, що установлені договором.
Повернення невикористаних коштів споживачу, який отримує послуги знеособлено, здійснюється на підставі письмової заяви споживача, за умови його попередньої реєстрації в оператора, провайдера з дотриманням вимог законодавства.Еквівалент коштів, який був нарахований споживачу оператором, провайдером за умовами акцій поверненню не підлягає.
Оператор, провайдер повинен забезпечити повернення коштів в строк, що не перевищує тридцяти календарних днів з моменту звернення споживача.Зазначена у цьому пункті Правил вимога не поширюється на таксофонні картки.
даже после изменения ~ 46 грн = ~ 930 минут это очень сладко ! ~ 5 коп\ минута.]
Не выгоднее ли 5+0?
5+0 гірше: там АП 1.15 грн. на добу.даже после изменения ~ 46 грн = ~ 930 минут это очень сладко ! ~ 5 коп\ минута.]
Не выгоднее ли 5+0?
Примат24Внаслідок змін, які плануються в тарифі, виникло наступне питання: необхідно щодня поповнити рахунок на суму 2 грн бажано без комісії з пластикової карти. Як це зробити???
не уважают они все таки абонентов
Сказала оперетта по имени Мария, что срок действия номера не меняется и составляет 4 месяца с дня пополнения. Т.е. через 60 дней начнут снимать по 15 грн/мес, как и раньше. Я ей говорю, что вроде обязательных пополнений нет, можно переводными или на счету может у кого много накопилось, смысл пополнять, если на абонку на полгода вперёд хватит? Она - нет, мол, таковы "умови тарифного плану". Может, поменяют исчо?туманно и не понятно,что с обязательным пополнением и сроком действия номера
у людей на счету накопились суммы, которые КС решил слить себе.
Внаслідок змін, які плануються в тарифі, виникло наступне питання: необхідно щодня поповнити рахунок на суму 2 грн бажано без комісії з пластикової карти. Як це зробити???
...срок действия номера не меняется и составляет 4 месяца с дня пополнения. Т.е. через 60 дней начнут снимать по 15 грн/мес, как и раньше...
а за что их уважать? их стрижешь как баранов, а они никаких действий, стоят молчат, они и есть бараны. Проголосовали бы дружно рублем, ох как зауважали бы...
Операторы давно поняли что основная масса народу ленивы и инертны, им че хочешь впаривай, по возмущаются немного, и дальше будут платить как миленькие, все равнооператораномер не будут менять, этим и пользуется КС. Тот маленький % молодежи кто спрыгнет они даже не почувствуют
срок действия номера не меняется и составляет 4 месяца с дня пополнения.
Оф сайтТермін дії послуги
* Термін дії послуги передплаченого зв’язку становить 365 днів з моменту здійснення тобою кожного платного вихідного дзвінка. У випадку, якщо протягом року ти не здійснив жодного платного дзвінка, обслуговування твого номеру в мережі «КИЇВСТАР» буде припинене без будь-яких відшкодувань з боку компанії «Київстар».
З 31 березня 2011 року абонентам djuice надаватиметься послуга «Збереження номера».
Послуга підключається автоматично й безкоштовно абонентам, у яких до закінчення терміну дії номера залишилося менш ніж 2 місяці. Після підключення послуги термін дії номера продовжується на 1 місяць.
завтра должны выложить (за 7 дней)Пока не нашел на ихнем сайте информации об изменениях в условиях прорыва.