Реалізований значний крок на шляху поліпшення послуг, створення сучасного комплексу охорони здоров'я і, що найголовніше, поліпшення соціального захисту населення міста.
Основна мета автоматизованої навігаційно-диспетчерської системи - це не тільки моніторинг карет швидкої допомоги, але й реальна можливість заощадити дорогоцінні хвилини, коли зволікання неприпустимо, коли одна мить рятує життя.
Автоматизована навігаційно-диспетчерська система дозволяє вибрати «карету» швидкої невідкладної допомоги, яка ближче всіх знаходитися до місця виклику і забезпечити прийом і передачу службової інформації для співробітників, а значить, дозволить скоротити терміни прибуття медичного персоналу на адресу.
Оператор «Інтертелеком» надав співробітникам «Швидкої допомоги» смартфони, які після проведення багатоетапного тестування показали відповідність поставленим на даному етапі завданням. Після проведення тестування технологій передачі даних і швидкісних характеристик було прийнято рішення про використання 3G інтернет доступу для забезпечення швидкої і якісної роботи автоматизованої навігаційно-диспетчерської системи швидкої медичної допомоги. Швидкісні характеристики і зона покриття послуг мобільного 3G інтернету оператора «Інтертелеком» дозволили вирішити завдання на максимальних швидкостях. А побудова захищеного каналу передачі даних дозволяє отримати максимальну надійність і безпеку переданої інформації.
«Забезпечення телекомунікаційними послугами для реалізації проекту моніторингу об'єктів «Швидкої допомоги» є одним з найважливіших соціальних проектів виконаних оператором «Інтертелеком» в Одесі та в Україні в цілому. Ми чудово розуміємо важливість і відповідальність у забезпеченні якісної, і що важливо зазначити, безперебійній роботі послуг для підприємства, яке забезпечує здоров'я мешканців міста.
Ми вдячні за вибір оператора «Інтертелеком» в якості партнера Управління охорони здоров'я Одеської міської ради по забезпеченню телекомунікаційними послугами. Співробітникам оператора було поставлено завдання забезпечити максимальну надійність, при цьому мінімізувавши витрати на реалізацію проекту, який фінансується з бюджету міста Одеси.
Послуги оператора «Інтертелеком» стали сполучною ланкою між диспетчерською службою «Міської станції швидкої медичної допомоги» та медичним персоналом, що несе цілодобове чергування в каретах швидкої допомоги.
Оператор «Інтертелеком» відкритий до соціальних проектів та докладає максимум зусиль для впровадження новітніх технологій і рішень для поліпшення життя жителів України» прокоментував реалізацію проекту генеральний директор оператора «Інтертелеком» Борис Миколайович Акулов.
«Для істотного скорочення часу реагування на екстрені виклики та оптимізації витрат на утримання спеціалізованого автотранспорту Управління охорони здоров'я Одеської міської ради спільно з КП «Міський інформаційно аналітичний центр» приступило до модернізації служби швидкої допомоги та впровадження автоматизованої навігаційно-диспетчерської системи. Цей крок є частиною проекту інформатизації сфери охорони здоров'я, який покликаний підвищити якість надання медичної допомоги шляхом створення єдиного медичного інформаційного середовища.
Незважаючи на кількість викликів швидкої, в середньому 650 на добу, пробок і суттєвої протяжності міста, завданням першорядної важливості є максимально швидкий приїзд медиків до хворого. Основною функцією системи є автоматичне визначення найближчої до місця виклику вільної бригади і відображення даних на електронній карті міста, яка вийшла у фінал конкурсу інноваційних проектів місцевого самоврядування в Раді Європи в номінації «Кращі інноваційні практики».
У процесі модернізації усі виїзні бригади швидкої вже оснащені терміналами на базі смартфонів з функцією GPS. У смартфонах встановлена спеціальна програма, що дозволяє, як передавати введену диспетчером в систему необхідну для лікаря інформацію (так звана «картка виклику»: адреса, телефон, попередній діагноз і т.д.), так і отримувати від лікаря дані про його поточний статус ( вільний, на виклику і т.д.).
Завдяки впровадженню нових комунікативних технологій, середній час від надходження виклику на номер «103» до прибуття бригади скоротиться до десяти хвилин. За рахунок оптимального вибору бригад по зоні обслуговування і місця госпіталізації екстрених хворих з'явилась можливість обслужити більшу кількість викликів і підвищилася ефективність роботи диспетчерів на станції.
Відчутно скоротився «непродуктивний пробіг» засобів автотранспорту за рахунок чого передбачається можливе зниження собівартості транспортного обслуговування на 30%. Окрім скорочення часу, необхідного на приїзд до хворого і, при необхідності, його госпіталізації, система дозволить значно скоротити час, що витрачається, як на інформування лікарів швидкої, так і на формування встановленою МОЗ звітності. Завдяки єдиній інформаційній системі, лікарі, що знаходяться на виклику, матимуть постійний доступ до бази медичних стандартів та протоколів, фармацевтичним формулярами» - повідомив директор КП «Міський інформаційно-аналітичний центр» Сергій Соболєв.