Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
16.11.08
Місто
Луганск
Телефон
Samsung Galaxy A30
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Не ну вообще класс... В пятницу создал платёж через приват24 (через платежи по Украине с комиссией 3 грн.). Получатель и отправитель я, но отправлял с карты привата на счёт другого украинского банка. В итоге сегодня сутра пришло смс о зачислении суммы перевода на счёт привата. Получается с карты привата туда же деньги и вернулись, а содрали ещё 3 гривны вдобавок. Что за дела? Требую от ПриватБанка или вернуть 3 гривны или провести платёж по назначению!
 

BlondinkO

Заблокирован
Реєстрація
16.06.12
Місто
на Лысой Горе :)
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Требую от ПриватБанка или вернуть 3 гривны или провести платёж по назначению!
Это да, наглость)) У меня за возврат средств сдирали 5 грн))
Но платеж они не проведут все равно. Ищите в чем ошибка в составлении платежа. Что то указано не правильно или у получателя изменился счет. Приват деньги отдал, их не принял тот банк которого указали получателем. И Приват тут ничем помочь не сможет.
Но то что при возврате снимают доп комиссию сама была в неприятном шоке...
 
Реєстрація
16.11.08
Місто
Луганск
Телефон
Samsung Galaxy A30
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Ищите в чем ошибка в составлении платежа.
Ни в чём, ибо проверял после ввода. К тому же банк-получатель приват24 сам правильно написал, что указывает на правильность реквизитов.

у получателя изменился счет
Исключено счёт мой же, но в другом банке. Ничего не менялось.
Тем более смс пришло "зачисление", типо как когда приходит зарплата/стипендия. То есть не похоже на возвращения. Звонил по телефону, оператор сказал, что у них пока ещё нет инфы, может завтра после 12 появиться.
 

BlondinkO

Заблокирован
Реєстрація
16.06.12
Місто
на Лысой Горе :)
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Так все-таки аллергия на Эйвон?
А фигзна))) Скорее всего это вариант совершения платежа через тернии к звездам, и почему так мне не понятно))

Добавлено через 4 минуты
Тем более смс пришло "зачисление", типо как когда приходит зарплата/стипендия.
Один в один. Сама сидела долго думала когда на кредитку получила смс с текстом Зачисление, и сумма в 995 грн. Пока попала домой, глянула в Приват24, и ужаснулась что вернулся платеж за электроэнергию по ЧП)) Позвонив узнала что изменился счет получателя.
Если вы пополняли карточный свой счет в другом банке то узнайте точно реквизиты.
Иногда это надо указать не свой а транзитный банка, и ОКПО банка а не свой инн. В общем суть та же: Приват деньги отдал, не принял банк получатель. Почему не принял можно поспрашивать в Приват24 с указанием времени платежа и номера платежа, они могут посмотреть ответ банка при возврате платежа.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Ни в чём, ибо проверял после ввода. К тому же банк-получатель приват24 сам правильно написал, что указывает на правильность реквизитов.

Исключено счёт мой же, но в другом банке. Ничего не менялось.
Тем более смс пришло "зачисление", типо как когда приходит зарплата/стипендия. То есть не похоже на возвращения. Звонил по телефону, оператор сказал, что у них пока ещё нет инфы, может завтра после 12 появиться.



Уважаемый клиент,при создании платежа Вами был не корректно указан счет получателя. В случае если ошибка проведения платежа в реквизитах комиссия не возвращается. С уважением, ПриватБанк
 

BlondinkO

Заблокирован
Реєстрація
16.06.12
Місто
на Лысой Горе :)
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Уважаемый клиент,при создании платежа Вами был не корректно указан счет получателя. В случае если ошибка проведения платежа в реквизитах комиссия не возвращается. С уважением, ПриватБанк
Простите, но речь не только о комиссии за совершение платежа. А речь о том, что при возврате средств и зачислении обратно с суммы возврата, берется ДОПОЛНИТЕЛЬНАЯ комиссия с суммы возврата.
В моем случае сумма платежа была 1000 грн, возврат составил 995 с указанием в прямо в выписке о том, что 5 грн это комиссия за сам возврат. Вот это уже беспредел...
 

BlondinkO

Заблокирован
Реєстрація
16.06.12
Місто
на Лысой Горе :)
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Поймала дикий глюк в Приват24. Все введенные цифры вводятся по две штуки. Одно нажатие а цифр две!! о_О...
Создание массового пополнения.
 
Реєстрація
04.11.08
Місто
Київ
Телефон
Motorola G84 (KS & Vf)
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, не планируете выпускать такие карты?
Очень престижный дизайн, я б себе такую голду открыл.
Такие - имеется ввиду дизайн - полностью прозрачные.
 
Реєстрація
08.06.12
Місто
Одесса
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Я уже два как не являюсь клиентом этого достойного фин.учреждения. Наивный.:mad:

Пришло СМС на мой мобильный, что, оказывается я продолжаю быть клиентом сего достойного фин.учреждения, о том что меня ждут новые повышенные ставки по кредитам.

Честное слово, и смех, и грех. Упрямство достойное ослов.

И это при том, что в те времена, будучи клиентом, я в письменной форме заявлял о смене номере, как выражаются сами сотрудники банка, на активный в данный момент.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
06.12.07
Місто
Zürich
Телефон
IPhone 13 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Я уже два как не являюсь клиентом этого достойного фин.учреждения. Наивный.:mad:

Пришло СМС на мой мобильный, что, оказывается я продолжаю быть клиентом сего достойного фин.учреждения, о том что меня ждут новые повышенные ставки по кредитам.

Честное слово, и смех, и грех. Упрямство достойное ослов.

И это при том, что в те времена, будучи клиентом, я в письменной форме заявлял о смене номере, как выражаются сами сотрудники банка, на активный в данный момент.

Не вкурил - растолкуй смысл.
 
Реєстрація
08.06.12
Місто
Одесса
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Не вкурил - растолкуй смысл.


Одно время у них числился мобильный интера, я потом сменил на GSM, я так думал, наивный, что у них в базе они сменили тоже.

Я гсм'овский номер сменил потом, сейчас у меня другой номер, а вот Интер менять не имею право.
Это мой городской - основной.

Как то так.

Добавлено через 55 секунд
Чёрный список - рулит, я понимаю.

И всё же....
 
Останнє редагування:

BlondinkO

Заблокирован
Реєстрація
16.06.12
Місто
на Лысой Горе :)
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

я потом сменил на GSM, я так думал, наивный, что у них в базе они сменили тоже.
Думали что они сами его сменят?

Проблема в том что убить тот самый первый номер из базы Привата практически не возможно. Можно сменить любой последующий но самый первый там насмерть))

Приватбанку надо что то с эти делать. Так как если первый номер просто мобильный, он может триста раз смениться, и потом оператор не выдерживает время заморозки номера, пускает его в повторную продажу. Люди попадают на раз... и на чужой банкинг, и на чужие долги на коллекторов, и на то что приходят регистрировать номер в банк, а им говорят что такой номер у какой то там Веры Ивановны... У меня братик уже пол года не может доказать, что он не знает никакой Веры Ивановны, и в глаза ее не видел, но Приватбанк почему то хочет что бы он ее нашел и привел чтобы она подтвердила что номер телефона ей теперь не принадлежит))) Вот так весело иногда мелкорегиональные отделения реагируют по ламерски))
 
Реєстрація
08.06.12
Місто
Одесса
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Думали что они сами его сменят?
Нет, конечно, но согласно неоднократно поданным моим заявлениям, которые, есть суть юридическое основание для определенных действий банка, но которые этот сам банк игнорит.

Причем два года назад, мобильный номер можно было, что и делалось, сменить в телефонном режиме после аутентификации, теперь же в кол центре, утверждают, что, якобы такого никогда не было.

Как же не было, когда мне лично так меняли - в телефонном режиме.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ДП "Ейвон Косметікс Юкрейн" - ЄДРПОУ 24924140
Установа банку ГОУ ВАТ "Ощадбанк"
Код установи банку 300465
рахунок отримувача 26000301138

Только толку от того что создадите платеж? Ошибка появляется после нажатия провести платеж.

Уважаемый клиент, предоставленная Вами информация передана ответственным специалистам. Спасибо за Ваше обращение.
С уважением, ПриватБанк.
 

BlondinkO

Заблокирован
Реєстрація
16.06.12
Місто
на Лысой Горе :)
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Как же не было, когда мне лично так меняли - в телефонном режиме.
Это часто)) Притом часто бывает что левая рука не ведает что творит правая. Одни и те же действия почему то можно выполнить без похода в банк или только именно в то отделение, что открыло депозит. Долго добивались что бы открытую без ведома держателя зарплатной карты Копилку зачислили на кредитку этого же человека. Утверждалось что это можно сделать только по месту открытия карты (450км+450 км обратно а карту пересылали почтой в ближайшее отделение по месту жительства). В конечном итоге после угроз что договор на Копилку у них храниться поддельный, так как держатель ЗП-карты свою подпись на ней не ставил, а значит их работник совершил должностное преступление, сообразили по какой схеме можно таки зачислить деньги с Копилки на кредитку в ближайшем отделении, и прекратилось посылание с банка на горячую линию, а с горячей линии обратно в банк.
Вот зачем доводить до таких абсурдов и накапливать отрицательное отношение к банку мне не понятно.
 
Реєстрація
08.06.12
Місто
Одесса
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

В отличии от ПБ в других банках нет никакой привязки к конкретному отделению - города, улицы, района.

Абсолютно всё равно в каком отделении открыл счёт, если нужно решить какой вопрос, обращайся в любое удобное.


Не то, что в ПБ.


_______
Интересно есть ли способ решение ситуации, без посылания в отделение.
 

BlondinkO

Заблокирован
Реєстрація
16.06.12
Місто
на Лысой Горе :)
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Суть в том что если хорошо потрясти то тоже самое можно так же в любом отделении решить. Ну за исключением наверное Голд карт, но по ним можно в телефонном режиме решать с менеджером. Просто что бы в маленьком отделении работнику это вдолбить надо тучу нервов потратить. Если горячая линия говорит что это возможно, а на месте тупо морозяться и прикидываются нихт не понимающими и отсылаю куда угодно но что бы абы сдыхаться, это бесит. Ибо гоняние по кабинетам надоело уже давно и по другому поводу. Каждый что либо оформлял в гос учреждениях, и поэтому хочется от коммерческой структуры большей гибкости и комфорта в обслуживании, а не делать все через тернии к звездам при помощи такой матери и кучи нервов.
 
Реєстрація
20.05.12
Місто
Харьков
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

В голд-клубе попадаются намного тупее экземпляры. Ещё и наглые.
 

BlondinkO

Заблокирован
Реєстрація
16.06.12
Місто
на Лысой Горе :)
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

BudyFox, имеете право сменить :)
Можете прийти в любое другое представительство Голд клуба и сказать что в связи с переездом, или сюда ближе, или удобнее добираться, или рядом работаете, и хотите перевести обслуживание к ним. Делается элементарно.
И периодически приходят смс-опросы с просьбой оценить работу вашего менеджера, вам никто не запрещает поставить самую низкую оценку.
 
Реєстрація
20.05.12
Місто
Харьков
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Сменить это целая проблема. Вообще считаю этот клуб-недоразумение.
Проще было бы покупать и обслуживать эти безымянные пластики в любом отделении.
 
Зверху