Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
21.08.12
Місто
Київ, Україна
Телефон
Pixel 7 Pro, Nothing 2
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Прямо в лоб в банке сказали, что никто этим не будет заниматься.
А теперь пусть то же самое напишут в ответ на официальный запрос :)
Понятно, что желания у менеджеров таким заниматься невелико.
Тут как в большинстве наших реалий - или давить или подмазать.
Для начала советовал бы пообщаться с начальником отделения. Там больше ответственности и полномочий.

Хотя бы пробовали предложить ему вознаграждение?
Кстати да, вариант пойти на мировую с половины.
Получателю тоже врядли нужны постоянные звонки про возврат и другие возможные проблемы.
А получить половину чтоб при этом все довольны остались, да еще и без особых сотрясаний воздуха - как вариант.
 

Andy Black

Заблокирован
Реєстрація
18.04.10
Місто
Херсон
Телефон
Nokia Lumia 620, Samsung Galaxy Ace Duos
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Тут как в большинстве наших реалий - или давить или подмазать.
Хорошо бы мужику с той стороны написать заяву на начальницу отделения которая в сговоре с мошенниками хочет выдурить у него деньги с карты ;)
 
Реєстрація
21.08.12
Місто
Київ, Україна
Телефон
Pixel 7 Pro, Nothing 2
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Andy Black, а документ на внесение этих денег у какой стороны? :)
У кого чек - тот и владелец денег.
Так когда-то строили мошенническую схему с "ошибочным" пополнением мобильного.
 

Andy Black

Заблокирован
Реєстрація
18.04.10
Місто
Херсон
Телефон
Nokia Lumia 620, Samsung Galaxy Ace Duos
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

а документ на оплату этих денег у какой стороны?
И что? Этот документ доказывает, что оплатившая сторона добровольно и намеренно провела оплату.

А если изложить так: друг получателя дал отправителю наличными 1000 грн. и попросил перевести их со своей карты. Отправитель так и сделал, но теперь хочет мошенническим путем вернуть себе эту тысячу. Чем не история?
 
Реєстрація
21.08.12
Місто
Київ, Україна
Телефон
Pixel 7 Pro, Nothing 2
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Этот документ доказывает, что оплатившая сторона добровольно и намеренно провела оплату.
А теперь хочет вернуть СВОИ деньги обратно. При этом готова оплатить услуги банка (комиссию). В чем проблема может быть?
Еще раз, подобные переводы не предназначены для ведения бизнеса и продаж, только для передачи личных денег друзьям и родственникам. Дал денег, а теперь передумал и хочу забрать. В чем законодательно может быть загвоздка? Чек про оплату есть, деньги мои.

Я бы поговорил с начальником отделения (за которым банкомат числится). Обычно это толковые люди.
Если нет - писал бы много разных бумаг.
Пока не увижу законодательного ограничения для подобного действия. Или хотябы внутренней инструкции банка.

дал отправителю наличными 1000 грн. и попросил перевести их
Тогда он, извините, лох. Если нет расписки, то деньги могли вообще не класть на счет с таким же успехом.

П.С. Мошеннические схемы выдумывайте без меня :)
 

Andy Black

Заблокирован
Реєстрація
18.04.10
Місто
Херсон
Телефон
Nokia Lumia 620, Samsung Galaxy Ace Duos
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

А теперь хочет вернуть СВОИ деньги обратно.
В момент оплаты это уже не свои деньги.

Получается, что я могу пополнить любую приватовскую карту (не свою), скупиться по ней, а потом с чеком пополнения прибежать в отделение и кричать "верните МОИ деньги, я ошибся?"


Мошеннические схемы выдумывайте без меня
Требовать возврата (а не слезно просить вернуть хотя бы половину) это уже и есть мошенничество.
 
Реєстрація
21.08.12
Місто
Київ, Україна
Телефон
Pixel 7 Pro, Nothing 2
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Получается, что я могу пополнить любую приватовскую карту (не свою), скупиться по ней, а потом с чеком пополнения прибежать в отделение и кричать "верните МОИ деньги, я ошибся?"
Ну бред же, извините. Покупка по чужой карте - уже мошенничество. Не говоря уже о том, как вы завладели этой картой.
Покупки по своей карте авторизируются ПИН-кодом или подписью.
Кроме того, покупка - это бизнес-операция с налоговой отчетностью, а не перевод личных денег друзьям.

Требовать возврата (а не слезно просить вернуть хотя бы половину) это уже и есть мошенничество.
Требовать возврата СВОИХ денег - это не мошенничество. Это нормально. Это твоя собственность и твое право.
И только в нашем зашуганом совке вдолбили в головы индивидуума, что ты везде должен и везде неправ.

ИТОГО, доказывать кому-то, что-то на форуме желания нет.
"Счастливчику" по этой ситуации я написал свое виденье, с аргументами.
Считаю, что нужно в банке получать официальную информацию, а не отговорки "вечнозанятыхнепонятночемменеджеров".
При этом делать акцент, что перевод не может быть оплатой за товары-услуги, а именно перевод своих денег.
Если у кого-то есть другой ПРАКТИЧЕСКИЙ вариант решения этой проблемы, буду рад и сам почитать. Может пригодится.
Троллинг же, считаю тут неуместным и отвечать на него не буду :)
 

Andy Black

Заблокирован
Реєстрація
18.04.10
Місто
Херсон
Телефон
Nokia Lumia 620, Samsung Galaxy Ace Duos
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Ну бред же, извините.
Почему бред? Для банка работающего в нашей стране и с нашими людьми - ежедневная ситуация.


Требовать возврата СВОИХ денег - это не мошенничество.
Разумеется. Это если были деньги на счету и бац - исчезли.
А тут человек сам отправил, но кто-то другой почему-то виноват.

Добавлено через 13 минут
Тогда он, извините, лох. Если нет расписки

А чем, интересно, юридически отличаются ситуации:

1. Петя добровольно дал Васе 1000 грн. наличными, а на следующий день прибежал требовать их обратно со словами "Ты не тот Вася, я обознался!"
2. Петя добровольно перевел на счет Васи 1000 грн, а на следующий день прибежал требовать их со словами "я ошибся, ты не тот Вася"?
 
Останнє редагування:
Реєстрація
06.01.08
Місто
Донецк
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Требовать возврата СВОИХ денег - это не мошенничество. Это нормально. Это твоя собственность и твое право.
так не у банка же требовать, банк просто передал деньги, ему все равно
если чел не отдает, то требовать на до у него и не с помощью банка, а с помощью органов
 

Priser

Все буде Україна!
Реєстрація
13.10.08
Місто
Павлоград
Телефон
Samsung S10e, Snapdragon
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Еще раз, подобные переводы не предназначены для ведения бизнеса и продаж, только для передачи личных денег друзьям и родственникам.
Так пусть и разбирается с "родственниками и знакомыми" чтобы вернули деньги сами. Банк причем? Или Вы, когда наличкой деньги другу занимаете, потом через милицию назад требуете их?
 
Реєстрація
21.08.12
Місто
Київ, Україна
Телефон
Pixel 7 Pro, Nothing 2
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Andy Black, OldRiy, Priser,
человек обратился с конктретной проблемой,
как ваши очень ценные замечания помогут ему решить ее?
В чем ваши предложения заключаются, кроме "сам дурак виноват"?
Или просто абы потрындеть? Не понимаю...
 

Andy Black

Заблокирован
Реєстрація
18.04.10
Місто
Херсон
Телефон
Nokia Lumia 620, Samsung Galaxy Ace Duos
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Блефов, я просто смотрю на проблему с точки зрения случайного получателя и очень не хочется оказаться на его месте, когда неизвестно кто начинает что-то требовать.
 

Priser

Все буде Україна!
Реєстрація
13.10.08
Місто
Павлоград
Телефон
Samsung S10e, Snapdragon
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Блефов, А чем Ваши комментарии помогают? Представитель банка внятно ответил: Банк не возвращает успешные платежи. .
 
Реєстрація
21.08.12
Місто
Київ, Україна
Телефон
Pixel 7 Pro, Nothing 2
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Andy Black, ну да, не хочется, чтоб отбирали случайно переведенные деньги,
понимаю нашу врожденную национальную любовь к шаре,
ни один европеец не посчитает найденный кошелек своим, а у нас это в порядке вещей :)

Со стороны мы можем разве что посмотреть, чем эта история закончится,
если товарищ решится дальше что-то предпринять, а не забыть о деньгах.
И чем больше он предпримет всевозможных действий, тем больше информации будет у наблюдающих.

Priser,
я не знаю этого представителя, это аноним какой-то.
Я не знаю, какие его полномочия и компетенция, какую он несет ответственность за свои слова.
Если бы это были мои деньги, я бы верил только официальному ответу на письменное обращение, а не анонимам на форуме.
Вы же можете верить кому угодно. Хоть рекламе или лозунгам политиков.
 

Andy Black

Заблокирован
Реєстрація
18.04.10
Місто
Херсон
Телефон
Nokia Lumia 620, Samsung Galaxy Ace Duos
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Блефов, ну да, получатель должен как собачка по команде побежать в банк, отстоять очередь и еще спасибо сказать что не прибили?
Если мы заговорили о цивилизации, то в нормальном обществе каждая работа должна быть оплачена, поэтому мой первый вопрос был: предлагали ли случайному получателю вознаграждение за расхлябанность отправителя?
 
Реєстрація
06.01.08
Місто
Донецк
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Блефов, я и сказал, что если не возвращает, то только органы решат
а вот твои посты больше на треп похожи, безсмысленный
 

BlondinkO

Заблокирован
Реєстрація
16.06.12
Місто
на Лысой Горе :)
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Касательно работы приват24.
Называется век живи-век учись.
Переводила с виртуального счета на свою же карту. И черт меня дернул из всего столбика карт выбрать карту получателем World, будь оно все не ладно. Итог: деньги со счета ушли, на карту не поступили, статус пишет Проведен.
Час бодания в чате только нервы потрепал. Оказывается касательно внутреннего регламента Приватбанка на карты такого типа платежи проводятся в течении суток.
На голимую мини-кредитку или какую нить другою моменталку зачисляются мгновенно, а вот на World, если после рабочего времени, то сутки... :dik:
 

Tabarik

Без ГМО
Реєстрація
12.08.09
Місто
Київ
Телефон
Xiaomi Note 12 pro 5G
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Знакомому, который никогда не может вернуть деньги по кредитке и постоянно платит процент за пользование пришло смс с предложением открыть депо под +0.75%.
Где логика, не понимаю..?
 
Зверху