Boss
Заблокирован
«Київстар» розширив можливості послуги «Online-помічник»: тепер вона доступна не тільки користувачам «Домашнього Інтернету», але і клієнтам мобільного зв'язку.
«Online-помічник» — це сервіс, який дозволяє клієнтам за допомогою інтернету в online-режимі спілкуватися з експертами «Київстар» з питань послуг «Домашнього Інтернету» та мобільного зв’язку. Послуга безкоштовна і надається 7 днів на тиждень з 08.00 до 21.00. Якщо раніше обслуговування в режимі online-чату було доступно користувачам фіксованого інтернету, то тепер можливості цієї зручної послуги відкриті для клієнтів мобільного зв’язку «Київстар» та DJUICE — як передплаченої, так і контрактної форми обслуговування.
Чат доступний через систему самообслуговування «Мій Київстар»: абоненту достатньо зайти на свою сторінку в системі, обрати підрозділ «Зворотній зв’язок» і натиснути кнопку «Online-помічник». В ході online-обслуговування клієнт бачить ім’я і аватар (зображення) експерта «Київстар». Після консультації у абонента є можливість відразу ж оцінити якість наданого в чаті обслуговування.
«Перші результати оцінювання чат-обслуговування та відгуки користувачів показали затребуваність сервісу „Online-помічник“. Тому ми розвиватимемо його й надалі. Незабаром чат стане доступний цілодобово. Також в планах обслуговування в чаті безпосередньо з сайту kyivstar.ua», — ділиться планами Віталій Ворожбит, директор з розвитку бізнесу «Київстар» на масовому ринку.
«Київстар» запровадив послугу «Online-помічник» для клієнтів «Домашнього Інтернету» у вересні 2012 року в пілотному режимі. За перші півтора місяці її дії надано 2134 online-консультації — в середньому 55 на день. 50% чату припали на консультації з технічних питань. Середній час очікування з’єднання з оператором — 7 секунд. Найбільш активно інтернет-клієнти «Київстар» спілкувались у чаті у вечірні години — з 19.00 до 21.00. Обслуговування пілотного проекту чату оцінено абонентами на 4,3 бала за 5-бальною шкалою.
«Київстар» потурбувався, щоб клієнти могли отримувати підтримку і консультації в зручній для них формі.
http://www.kyivstar.ua/lv/press_center_new/reporters/releases/?id=29885
«Online-помічник» — це сервіс, який дозволяє клієнтам за допомогою інтернету в online-режимі спілкуватися з експертами «Київстар» з питань послуг «Домашнього Інтернету» та мобільного зв’язку. Послуга безкоштовна і надається 7 днів на тиждень з 08.00 до 21.00. Якщо раніше обслуговування в режимі online-чату було доступно користувачам фіксованого інтернету, то тепер можливості цієї зручної послуги відкриті для клієнтів мобільного зв’язку «Київстар» та DJUICE — як передплаченої, так і контрактної форми обслуговування.
Чат доступний через систему самообслуговування «Мій Київстар»: абоненту достатньо зайти на свою сторінку в системі, обрати підрозділ «Зворотній зв’язок» і натиснути кнопку «Online-помічник». В ході online-обслуговування клієнт бачить ім’я і аватар (зображення) експерта «Київстар». Після консультації у абонента є можливість відразу ж оцінити якість наданого в чаті обслуговування.
«Перші результати оцінювання чат-обслуговування та відгуки користувачів показали затребуваність сервісу „Online-помічник“. Тому ми розвиватимемо його й надалі. Незабаром чат стане доступний цілодобово. Також в планах обслуговування в чаті безпосередньо з сайту kyivstar.ua», — ділиться планами Віталій Ворожбит, директор з розвитку бізнесу «Київстар» на масовому ринку.
«Київстар» запровадив послугу «Online-помічник» для клієнтів «Домашнього Інтернету» у вересні 2012 року в пілотному режимі. За перші півтора місяці її дії надано 2134 online-консультації — в середньому 55 на день. 50% чату припали на консультації з технічних питань. Середній час очікування з’єднання з оператором — 7 секунд. Найбільш активно інтернет-клієнти «Київстар» спілкувались у чаті у вечірні години — з 19.00 до 21.00. Обслуговування пілотного проекту чату оцінено абонентами на 4,3 бала за 5-бальною шкалою.
«Київстар» потурбувався, щоб клієнти могли отримувати підтримку і консультації в зручній для них формі.
http://www.kyivstar.ua/lv/press_center_new/reporters/releases/?id=29885