Я абонент мережі „Київстар". Маю вже певний стаж спілкування у цій мережі і, саме головне, — надійний зв'язок. Але останнім часом з рахунку якимось чином стали пропадати гроші. Першою поскаржилася мені моя мама (учасник війни) - поповнила рахунок, хотіла подзвонити, а грошей уже немає. Те саме сказала і моя дружина. Взявши на постійний контроль свій рахунок, я теж помітив якісь негаразди. Гроші безпідставно пропадали, хоча й невеликі — do 10 гривень.
Чашу терпіння переповнила подія 6 жовтня цього року, Ь коли з мого рахунку поцупили одразу 22 гривні 69 копійок. О 9 год. 15 хв мені зателефонував мій клієнт з мережі 8-050 (МТС). Дзвінок я пропустив, а о 10 год. 7 хв. послав йому дзвінок-маяк. Передзвонив він мені о 10 год. 8 хв. і спілкувалися ми з ним 1-2 хв. Через хвилин ЗО я помітив, що в мене вихідні дзвінки заблоковані. Перевіривши рахунок, я був здивований тим, що гроші кудись пропали. Звернувшись у сервісний центр „Київстар", що по вул. Грушевського, я був ще більше здивований. Мила дівчина повідомила мені, що я розмовляв з абонентом МТС зі свого телефону майже півгодини і тому в мене порожній рахунок. Якщо не вірите, додала вона, то пишіть заяву у київське центральне відділення компанії.
Звісно, я не повірив. Як можна було розмовляти з абонентом 25-30хв., якщо я його набирав тільки для того, щоб подати йому «маяк», а через хвилину він мені передзвонив. Крім того, детально
перевіривши свій рахунок, я побачив на „хвості" номера абонента МТС, якого я набирав о 10 год. 7 хв., номер телефону мого оператору „Київстар" 8-067-466-04-66. Я не хочу висувати серйозні звинувачення компанії „Київстар", але ця „ложка дьогтю" підпортила мій настрій. До того ж, я не зміг вчасно передати дуже важливу інформацію по роботі і тепер очікую фінансових втрат. Я ще почекаю
ВІДПОВІДІ З
Києва і, якщо вона буде негативною, вся моя сім'я поміняє оператора. Такі випадки серйозно підривають імідж компанії „Київстар" як одного із ведучих операторів їй.
Ломовий П.В., житель м. Хмельницького
Издание: Моя газета (Хмельницкий)
Дата 17.10.2008
тираж :20300
Чашу терпіння переповнила подія 6 жовтня цього року, Ь коли з мого рахунку поцупили одразу 22 гривні 69 копійок. О 9 год. 15 хв мені зателефонував мій клієнт з мережі 8-050 (МТС). Дзвінок я пропустив, а о 10 год. 7 хв. послав йому дзвінок-маяк. Передзвонив він мені о 10 год. 8 хв. і спілкувалися ми з ним 1-2 хв. Через хвилин ЗО я помітив, що в мене вихідні дзвінки заблоковані. Перевіривши рахунок, я був здивований тим, що гроші кудись пропали. Звернувшись у сервісний центр „Київстар", що по вул. Грушевського, я був ще більше здивований. Мила дівчина повідомила мені, що я розмовляв з абонентом МТС зі свого телефону майже півгодини і тому в мене порожній рахунок. Якщо не вірите, додала вона, то пишіть заяву у київське центральне відділення компанії.
Звісно, я не повірив. Як можна було розмовляти з абонентом 25-30хв., якщо я його набирав тільки для того, щоб подати йому «маяк», а через хвилину він мені передзвонив. Крім того, детально
перевіривши свій рахунок, я побачив на „хвості" номера абонента МТС, якого я набирав о 10 год. 7 хв., номер телефону мого оператору „Київстар" 8-067-466-04-66. Я не хочу висувати серйозні звинувачення компанії „Київстар", але ця „ложка дьогтю" підпортила мій настрій. До того ж, я не зміг вчасно передати дуже важливу інформацію по роботі і тепер очікую фінансових втрат. Я ще почекаю
ВІДПОВІДІ З
Києва і, якщо вона буде негативною, вся моя сім'я поміняє оператора. Такі випадки серйозно підривають імідж компанії „Київстар" як одного із ведучих операторів їй.
Ломовий П.В., житель м. Хмельницького
Издание: Моя газета (Хмельницкий)
Дата 17.10.2008
тираж :20300