Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

GAlexV

Добрый тролль, бєндєровєц
Реєстрація
31.08.09
Місто
Луцьк
Телефон
Redmi Note 8 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Новогодние покупки с PayPass
Кому-то уже выплатили бонус 5% за покупки?
Пошёл уже 12-й день от момента регистрации и начала покупок, а выплат нет.
 
  • Like
Реакції: A&S

ПотапаПапа

ОстапаПапа
Реєстрація
07.05.11
Місто
Черновцы
Телефон
Samsung Galaxy S10e
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Мне не выплатили, я уже несколько тысяч потратил с двух пейпассов - ни копья нету.
 

GAlexV

Добрый тролль, бєндєровєц
Реєстрація
31.08.09
Місто
Луцьк
Телефон
Redmi Note 8 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

я уже несколько тысяч потратил ... ни копья нету
Аналогично. Надули?
Лучше бы я платил Дельтой - там гарантированный кэшбэк.
Ну, подождём ещё пару-тройку деньков...
 

ПотапаПапа

ОстапаПапа
Реєстрація
07.05.11
Місто
Черновцы
Телефон
Samsung Galaxy S10e
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

GAlexV, та ну чего там, я же не просто так платил пейпассами. Несколько банок икры - на базе. ;) Было восемь покупок по 500 гривен разбивал чеки, восемь банок икры по 45 грн за банку.
Причём икра оказалась нормальная! Я её сам ем. думал сперва продать, попробовал, а она ничё так, вкусная.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Кому-то уже выплатили бонус 5% за покупки?
Пошёл уже 12-й день от момента регистрации и начала покупок, а выплат нет.


Уважаемый клиент, вознаграждение выплачивается на бонусный счет клиента в течение 10 дней, с момента совершения транзакции.
С уважением, ПриватБанк.
 

GAlexV

Добрый тролль, бєндєровєц
Реєстрація
31.08.09
Місто
Луцьк
Телефон
Redmi Note 8 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, я пишу: с момента транзакции прошло 12 дней, выплат нет. Вы говорите: в течение 10 дней происходит выплата. Прикольный Вы чудак!
 
Реєстрація
02.11.08
Місто
Винница
Телефон
Xiaomi Redmi 5, Meizu M2, Lenovo S820
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

GAlexV, щас он данные будет у тебя просить в личку.:D

Мне уже дней 20 не могу вернуть $1, заблокированный на карте при верификации карты для liqpay. Раз обратился в чат - обещали через 10 дней вернуть, не вернули. Второй раз обратился - обещали перевести на другого оператора и сбросили. Третий раз обратился - обещали перевести на другого оператора и сбросили. Что за компания... Ну как МТС! Копия. Такая же наглая и бессовестная к своим клиентам. Не верится что это банк №1 в Украине.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, я пишу: с момента транзакции прошло 12 дней, выплат нет. Вы говорите: в течение 10 дней происходит выплата. Прикольный Вы чудак!

Уважаемый клиент, для проверки предоставленной Вами информации и решения Вашего вопроса уточните, пожалуйста, Ваши контактные данные для обратной связи с Вами.
С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
10.07.11
Місто
Івано-франківськ
Телефон
POCO X3
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Дякую, зазначена карта з персональними данними?

Ні. Пропонували оформити додаткову карту World за 100 грн які повертаються на бонусний рахунок, але оскільки за кордон не збираюся а для розрахунків в мережі є Visa Internet то від неї я відмовився.
 

al-m

red-*****.com
Реєстрація
25.02.08
Місто
Херсонская обл.
Телефон
Samsung
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Мне уже дней 20 не могу вернуть $1, заблокированный на карте при верификации карты для liqpay. Раз обратился в чат - обещали через 10 дней вернуть, не вернули. Второй раз обратился - обещали перевести на другого оператора и сбросили. Третий раз обратился - обещали перевести на другого оператора и сбросили. Что за компания... Ну как МТС! Копия. Такая же наглая и бессовестная к своим клиентам. Не верится что это банк №1 в Украине.

Мне обычно возвращали после 30 дней.
Так что ждите.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

GAlexV, щас он данные будет у тебя просить в личку.:D

Мне уже дней 20 не могу вернуть $1, заблокированный на карте при верификации карты для liqpay. Раз обратился в чат - обещали через 10 дней вернуть, не вернули. Второй раз обратился - обещали перевести на другого оператора и сбросили. Третий раз обратился - обещали перевести на другого оператора и сбросили. Что за компания... Ну как МТС! Копия. Такая же наглая и бессовестная к своим клиентам. Не верится что это банк №1 в Украине.

Уважаемый клиент, сумма будет разблокирована в течение 30-ти дней, с момента блокировки.
С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
02.11.08
Місто
Винница
Телефон
Xiaomi Redmi 5, Meizu M2, Lenovo S820
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Мне обычно возвращали после 30 дней.
Так что ждите.
Уважаемый клиент, сумма будет разблокирована в течение 30-ти дней, с момента блокировки.
С уважением, ПриватБанк.
А ничего что уже почти 60 дней прошло?

И почему меня постоянно из чата выкидывают? Что ж такое?!
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

А ничего что уже почти 60 дней прошло?

И почему меня постоянно из чата выкидывают? Что ж такое?!

Уважаемый клиент, для проверки предоставленной Вами информации и решения
Вашего вопроса уточните, пожалуйста, Ваши контактные данные для
обратной связи с Вами.
С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
02.11.08
Місто
Винница
Телефон
Xiaomi Redmi 5, Meizu M2, Lenovo S820
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

al-m, ну 30 дней необходимого срока прошли. Теперь жду 20 пока в "принудительном" порядке вернут. 20 дней с момента подачи заявления о возврате, который должен был осуществиться за 10 дней.
 
  • Like
Реакції: al-m

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Ожидания оправдались: копилки открываются гоблинами на местах.:trollface:
Под копилкой есть "распечатать договор", сохранил, на днях на свежую голову почитаю и подумаю, кому этот вещ.док занести.
 

corpse

Заблокирован
Реєстрація
02.12.12
Місто
Урюпинск
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Кстати, администрация Харьков-Форума (ссылку не привожу, кто захочет - найдет через Гугл), на котором тоже присутствует бот Привата под ником PrivatBankUa, требует, чтобы с бота была снята анонимность и сотрудники Привата отвечали на форуме под своими именами. Одна из причин - сбор ботом конфиденциальной информации участников форума-клиентов Привата от имени банка:

Поправка: потребовать от пользователя я ничего не могу.
Но зато я могу обратиться в СБ Приватбанка с просьбой навести порядок (меня сейчас волнует не только анонимность отвечающего на нашем форуме специалиста Приватбанка , а и сбор конфиденциальной информации клиентов Приватбанка "в личку" практически анонимным пользователем на нашем форуме - поскольку наш форум никоим образом не связан с комплексом защиты информации Приватбанка и контроля доступа к ней, то возможны самые неожиданные последствия.....).
 
Зверху