Киевстар не впервой проводить различные мероприятия по смене тарифных планов под различными предлогами. Тема служит для своевременного информирования абонентов о предстоящих переводах, условиях перевода и, по-возможности, отказа от перевода.
Ближайший перевод(ы):
С 27.02.2013
• Принудительный перевод абонентов тарифа «Курортный» в тарифный план «Привет, весь мир!»
С 28.02.2013
• Принудительный перевод абонентов тарифа «Дистрибьютор» в тарифный план «Единая цена» (детально — 922*13*)
• Принудительный перевод абонентов тарифа «Свои люди» в тарифный план «29+» (детально — 922*13*)
• Возможный перевод части абонентов тарифа «Алло Билайн» в тарифный план «Простые вещи»
-------------
Предыдущие переводы:
Ответ от НКРЗ насчет принудительной смены тарифа с "Народный" на "0-25" (МТС).
Этот ответ будет полезен всем, кто захочет отправлять туда запрос! Абонентов Киевстара это тоже касается.
Последние страницы из тем http://red-forum.com/showthread.php?t=22544&page=14, http://red-forum.com/showthread.php?t=21463&page=101 можно перенести сюда, и их оставить только для обсуждения соответствующих тарифов.
Ближайший перевод(ы):
С 27.02.2013
• Принудительный перевод абонентов тарифа «Курортный» в тарифный план «Привет, весь мир!»
С 28.02.2013
• Принудительный перевод абонентов тарифа «Дистрибьютор» в тарифный план «Единая цена» (детально — 922*13*)
• Принудительный перевод абонентов тарифа «Свои люди» в тарифный план «29+» (детально — 922*13*)
• Возможный перевод части абонентов тарифа «Алло Билайн» в тарифный план «Простые вещи»
-------------
Предыдущие переводы:
З 23.01.2013 абоненти передплаченого зв’язку Київстар та djuice, які небагато та нечасто користуються мобільним зв’язком, та не потребують «пакетних» послуг, що спрямовані на значні обсяги споживання, будуть переведені на новий тарифний план «Економний».
Новий тариф є більш раціональним та вигідним для таких клієнтів, ніж ті тарифні плани, якими вони користувалися раніше. Адже в ТП «Економний» відсутня абонентна плата, чи плата за пакети послуг, а просто оплачується кожна використана хвилина розмови, смс тощо. Крім того, абоненти нового ТП «Економний», які протягом місяця поповнять свій рахунок на 40 грн або більше одним платежем скретч карткою, або через електронні канали поповнення рахунку, отримують щоденний пакет із 10 нетарифікованих хвилин, без стягнення плати за пакет. Цей пакет можна використати протягом 30 днів для дзвінків на телефонні номери абонентів мережі «Київстар», Beeline і «Голден Телеком». Варто зазначити, що у тарифному плані «Економний» ціна послуги з відправлення SMS і MMS на усі номери мобільних операторів в Україні знижується на 50%, починаючи з другого SMS і MMS протягом доби порівняно з вартістю цих послуг в попередніх тарифних планах. Відсутня також і плата за з’єднання.
Після фактичного переведення на умови обслуговування ТП «Економний» за бажанням Абонента, він може безкоштовно перейти на інші тарифні плани «Супер Київстар», «XXL», «Класичний» та для абонентів Djuice «5+0 Новий». Умови тарифного плану «Економний» дивіться у розділі «Архів тарифів».
© eartemyevСписок тарифов, участвующих в лотерее Green Card'2013 от «Киевстар» (список не полный и продолжает уточняться):
• «5 копеек»
• «5+0»
• «5+0 Новый»
• 15 копійок
• «25 миллионов»
• «Алё, Квартал!»
• «Алло Квартал — Мой Регион»
• «Базовый»
• «Бомба»
• «Единая страна»
• Единая цена
• «Классический»
• «Легкий»
• «Наилучший»
• «Звони всем»
• «Прорыв»
• «С нами лучше»
• «Свобода»
• «Супер Киевстар»
• «Счастливый»
• «djuice Безлим + Киевстар»
• «djuice БЕЗЛИМ + музыка»
• «djuice Друг» («ГігаДруг»)
• djuice-Новорічний 2007
• «Звони всем — djuice»
Официальные "Правила участия" в лотерее-принудительном переводе в тариф «Экономный» на сайте «Киевстар».
Возможные тарифы к бесплатному выходу из «Экономного»:
для абонентов «Киевстар»:
• «Классический»
• «XXL» (для начисления пакета услуг первое снятие АП за 5 дней — 18,60 грн)
• «Супер Киевстар» (для начисления пакета услуг — разовое пополнение от 40 грн)
для абонентов «djuice»:
• «5+0 Новый» (для активации пакета услуг — разовое пополнение от 40 грн)
Официально подтвержденного способа отказа от перевода в тариф «Экономный», при получении информирующего СМС, не существует.
Для выражения своего несогласия с нарушением ваших прав, как потребителя и абонента, вы можете обратиться по номеру телефона правительственной «горячей линии»: 0-800-507-309 (бесплатно с городских и мобильных). Либо составить электронное обращение через форму (потребуется регистрация) на сайте «Правительственного контактного центра» — http://ukc.gov.ua/ru — в адрес Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів (http://www.dsiu.gov.ua/) и Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації (http://ru.nkrzi.gov.ua):
ЗАКОН УКРАЇНИ "Про захист прав споживачів" сказав(ла):Стаття 17. Права споживача у сфері торговельного та інших видів обслуговування
1. За всіма споживачами однаковою мірою визнається право на задоволення їх потреб у сфері торговельного та інших видів обслуговування. Встановлення будь-яких переваг, застосування прямих або непрямих обмежень прав споживачів не допускається
2. Споживач має право на вільний вибір товарів і послуг у зручний для нього час
Продавець (виконавець) зобов'язаний всіляко сприяти споживачеві у вільному виборі продукції та форм її оплати.
Забороняється примушувати споживача придбавати продукцію неналежної якості або непотрібного йому асортиментуПРАВИЛА надання та отримання телекомунікаційних послуг сказав(ла):35. Споживачі під час замовлення та/або отримання послуг мають право на:
2) вільний доступ до послуг;
5) вибір виду та кількості послуг;
11) відмову від послуг у порядку, встановленому договором;
14) відмову від оплати послуги, яку вони не замовляли;
15) отримання відомостей щодо можливості та порядку відмови від замовленої послуги;
22) вибір тарифу, тарифного плану, встановленого оператором
ЗАКОН УКРАЇНИ "Про захист прав споживачів" сказав(ла):Стаття 19. Заборона нечесної підприємницької практики
1. Нечесна підприємницька практика забороняється.
Нечесна підприємницька практика включає:
2) будь-яку діяльність (дії або бездіяльність), що вводить споживача в оману або є агресивною.
4. Агресивною вважається підприємницька практика, яка фактично містить елементи примусу, докучання або неналежного впливу та істотно впливає чи може вплинути на свободу вибору або поведінку споживача стосовно придбання продукції.
Стаття 21. Порушення прав споживачів
1. права споживача вважаються в будь-якому разі порушеними, якщо:
1) при реалізації продукції будь-яким чином порушується право споживача на свободу вибору продукції;
2) при реалізації продукції будь-яким чином порушується свобода волевиявлення споживача та/або висловлене ним волевиявленняпункт 7.8 "Условий предоставления телекоммуникационных услуг частным акционерным обществом «Киевстар»":
«7.8. Тарифні плани для Абонентів передплачених послуг та для Контрактних Абонентів застосовуються на умовах однакових для всіх Абонентів. Ці Тарифні плани можуть змінюватися Оператором у порядку визначеному законодавством. Відповідні зміни не можуть мати індивідуальний характер та є загальними для всіх Абонентів передплачених послуг, які обслуговуються на умовах відповідного Тарифного плану. Тарифні плани для Корпоративних Абонентів можуть бути змінені у Договорі в залежності від величини середньомісячного платежу Корпоративного Абонента, кількості обслуговуваних телефонних номерів, обсягу споживання Послуг тощо.»
Ответ от НКРЗ насчет принудительной смены тарифа с "Народный" на "0-25" (МТС).
Этот ответ будет полезен всем, кто захочет отправлять туда запрос! Абонентов Киевстара это тоже касается.
© Tsarsky
Згідно з пунктом 49 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2012 р. №295 (далі - Правила), оператор, провайдер зобов'язаний безоплатно доводити до відома абонента вичерпну інформацію про надання та отримання замовлених ним послуг, зокрема про зміну умов надання послуг та зміну тарифів, тарифних планів на послуги (пакети послуг), що надаються споживачеві, відповідно до пункту 59 цих Правил. У випадках, передбачених підпунктами 1 і 2 цього пункту, абонентові надсилається повідомлення, в якому зазначається інформація про зміни, дату і строк їх запровадження з посиланням на веб-сайт та /або номер телефону чи інше доступне споживачеві джерело інформації. При цьому оператор телекомунікацій повинен запропонувати споживачеві безоплатно обрати будь-який інший доступний для підключення тарифний план на момент запровадження зазначених змін. а у разі відмови абонента від отримання послуг за зміненим тарифом - достроково розірвати договір.
Відповідно до пункту 58 Правил, оператор, провайдер встановлює та пропонує на вибір споживача тарифи на окремі послуги та/або тарифні плани на визначений ним перелік (пакет) послуг, а також строк їх дії )граничний та/або мінімальний).
Відповідно до пункту 58 Правил, оператор, провайдер у разі зміни тарифів, тарифних правил, які він встановлює самостійно, не пізніше ніж за сім календарних днів до їх зміни зобов'язаний оприлюднити змінені тарифи, тарифні плани у засобах масової інформації та/або на своєму веб-сайті (за його наявності) та повідомити абонентові про зміну тарифів, тарифних планів на послуги, що йому надаються.
p.s. После моего обращение в НАКЗ - на сайте МТС появился тариф "Народный" и сказано, что действует он до 17.12.2012, страница появилась там в начале января 2013 года. http://www.mts.com.ua/rus/prepaid_archive.php?pid=35&tid=496
© zimaинформация от операторши :системой автоматически будет производиться рассылка на номера , которые ,как посчитает система , нуждаются в "покращенни тарифа" , отказаться отперехода ,если вам пришла смс на номер , невозможно , т е кс сам решает за вас , выгоден ли вам тот тариф , в котором вы на данный момент , или вам нужно принудительно "покращить" .заранее неизвестно , какие критерии отбора так называемых малоактивных абонентов , по каким параметрам будет отбор - это похоже на лотерею , повезло - не повезло . но операторша вскользь упомянула о ЕЦ - этот тариф в группе риска. так что капец ЕЦ - это однозначно...
© Elephantтекст СМС:
Tarif "Ekonomnyj" -300 bonusnyh hvylyn za popovnennia vid 40 grn! Z 23.01 po 04.02 vin bude pidkliuсhenyj dlia Vas BEZKOSHTOVNO! Detali: 477*11*
© FREE-THINKERЕсли СМС вы не получили, но тариф вам будут менять, то при звонке на 466 должна звучать инфа о смене тарифа ( кому пришло СМС проверьте данную информацию)
Последние страницы из тем http://red-forum.com/showthread.php?t=22544&page=14, http://red-forum.com/showthread.php?t=21463&page=101 можно перенести сюда, и их оставить только для обсуждения соответствующих тарифов.
Останнє редагування: