Контракта это не коснётся.есть еще один ЕЦ на контракте - используется по полной, гривен на 200-300 в месяц
Интересно что "за бажанням абонента". Хотя вроде абонента ставят перед фактом? И всё-таки сохраняется возможность даже с Экономного перейти в другие тарифы. Где логика? Или перейти можно будет только в 1-2 тарифа, но не во все тарифы которые доступны при активации нового старпака?Після фактичного переведення на умови обслуговування ТП «Економний» за бажанням Абонента, він може безкоштовно перейти на інші тарифні плани «Супер Київстар», «XXL», «Класичний» та для абонентів Djuice «5+0 Новий». Умови тарифного плану «Економний» дивіться у розділі «Архів тарифів».
большая половина симок ЕЦ помрет в неравном бою с кистой23.02.2013
позор людям которые до сих пор юзают киевстар
А прорывы не переводят?
Если б не монополист. думаю с таким идиотизмом мало кто мирился бы и голосовал кошельком за др. оператора.
Чтобы пополнялись каждую неделю на 40 гривен и спускали всё на WAP.Оригинально,если мало звонишь переведём на другой тариф без согласия абонента, если много - заблокируем! "Киевсрал" чё те нужно? Ты уж определись...
Список тарифов, участвующих в лотерее Green Card'2013 от «Киевстар» (список не полный и продолжает уточняться):Не пришлют смс ток если активная симка и больше 40 грн (кто говорит о 60) на счету.
ЗАКОН УКРАЇНИ "Про захист прав споживачів" сказав(ла):Стаття 17. Права споживача у сфері торговельного та інших видів обслуговування
1. За всіма споживачами однаковою мірою визнається право на задоволення їх потреб у сфері торговельного та інших видів обслуговування. Встановлення будь-яких переваг, застосування прямих або непрямих обмежень прав споживачів не допускається
2. Споживач має право на вільний вибір товарів і послуг у зручний для нього час
Продавець (виконавець) зобов'язаний всіляко сприяти споживачеві у вільному виборі продукції та форм її оплати.
Забороняється примушувати споживача придбавати продукцію неналежної якості або непотрібного йому асортименту
ПРАВИЛА надання та отримання телекомунікаційних послуг сказав(ла):35. Споживачі під час замовлення та/або отримання послуг мають право на:
2) вільний доступ до послуг;
5) вибір виду та кількості послуг;
11) відмову від послуг у порядку, встановленому договором;
14) відмову від оплати послуги, яку вони не замовляли;
15) отримання відомостей щодо можливості та порядку відмови від замовленої послуги;
22) вибір тарифу, тарифного плану, встановленого оператором
ЗАКОН УКРАЇНИ "Про захист прав споживачів" сказав(ла):Стаття 19. Заборона нечесної підприємницької практики
1. Нечесна підприємницька практика забороняється.
Нечесна підприємницька практика включає:
2) будь-яку діяльність (дії або бездіяльність), що вводить споживача в оману або є агресивною.
4. Агресивною вважається підприємницька практика, яка фактично містить елементи примусу, докучання або неналежного впливу та істотно впливає чи може вплинути на свободу вибору або поведінку споживача стосовно придбання продукції.
Стаття 21. Порушення прав споживачів
1. права споживача вважаються в будь-якому разі порушеними, якщо:
1) при реалізації продукції будь-яким чином порушується право споживача на свободу вибору продукції;
2) при реалізації продукції будь-яким чином порушується свобода волевиявлення споживача та/або висловлене ним волевиявлення