Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

СЛон

коментатор
Реєстрація
17.02.12
Місто
Київ та передмістя
Телефон
nokia+sony
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

leganza, а ты удивлён?
они голодают, но бабки копят хз на что и хз для кого... их время не учит... когда деньги власть превращает в бумагу... бедняги...
 

GLOOMER

Заблокирован
Реєстрація
02.10.08
Місто
Полтава
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

молодежь повально не знает о технологии, учитывая что карточками уже рассчитываются (по моим наблюдениям) даже больше людей, чем наликом.
такое впечатление, что её знание жизненно необходимое ... не чудите о количестве юзающих на кассе карту ...
 

corpse

Заблокирован
Реєстрація
02.12.12
Місто
Урюпинск
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Герой публикации «ФАКТОВ» Николай Конюшенко, на которого из-за технического сбоя в банке «повесили» задолженность в 300 тысяч гривен, проиграл суд. И хотя судьи признали, что долг возник по вине финансового учреждения, мужчину все-таки обязали его выплатить

Я просто снял деньги со своей карточки и... оказался должен банку колоссальную сумму
 
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

corpse,
Нет ну самом деле, как я понял, кто-то выставил не тот курс в системе, чувак снял в Грузии лари на сумму, которая по реальному курсу на 114тысяч гривен превышала остаток на его счету, потратил их в Грузии. Потом банк пересчитал списание по реальному курсу и у появился долг. В данном случае я на стороне банк, во первых курс блокировки и списания всегда отличается, во вторых если бы чувак не прогулял в грузии те самые 114 тысяч разницы ему было бы достаточно просто поменять деньги назад на гривны и вернуть их банку.
 
Реєстрація
06.12.07
Місто
Zürich
Телефон
IPhone 13 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

corpse,
Нет ну самом деле, как я понял, кто-то выставил не тот курс в системе, чувак снял в Грузии лари на сумму, которая по реальному курсу на 114тысяч гривен превышала остаток на его счету, потратил их в Грузии. Потом банк пересчитал списание по реальному курсу и у появился долг. В данном случае я на стороне банк, во первых курс блокировки и списания всегда отличается, во вторых если бы чувак не прогулял в грузии те самые 114 тысяч разницы ему было бы достаточно просто поменять деньги назад на гривны и вернуть их банку.

Там другой расклад - ОНИ СПЕЦИАЛЬНО ОТКРЫВАЛИ КАРТЫ для наживы на разнице курсов, но банк выпалил это. Вот чувак и зарефреймил проблему, обвинив банк.
 
Реєстрація
20.05.12
Місто
Харьков
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Да, я об этом читал давненько уже. Там причина в курсе лари была. С грн приватовской карты снимали лари по заниженному курсу.
 

Qwertивый

Заблокирован
Реєстрація
04.10.08
Місто
Київ
Телефон
SL45i :)
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Гы. Скромные пенсионеры, живущие на одну пенсию, вдруг кладут на карточку по 100 штук и больше баксов(в гривневом эквиваленте) и массово потянулись в Грузию их обналичивать... Классная тема была... :)
 
Реєстрація
12.05.10
Місто
Київщина
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

З приводу рішень судів по справі "бідних пенсіонерів", які переводили через ПБ гривні в ларі.

Суди в нашій країні - річ дуже своєрідна.
Інколи безумовно приймають всі, навіть найбезглуздіші доводи банків, і закривають очі на всі доводи громадян.
А інколи - виносять рішення на користь клієнтів, які явно поступають не по совісті.

Ось, наприклад, рішення Шишацького райсуду Полтавської обл. про відмову у задоволенні позову банку про стягнення "карткового боргу", у зв'язку із пропуском банком загального строку позовної давності, без поважних причин.
Це рішення залишено в силі Полтавським апеляцяційним судом.

Якщо коротко - клієнтка зняла гроші з картки, деякий час гасила заборгованість, а потім - перестала платити банку взагалі.
Представник клієнтки просив суд відмовити у позові на тій підставі, що з дня останнього платежу клієнтки, і до дня подання банком позову в суд, минуло більше ніж 3 роки, а отже - суд пропустив строк позовної давності.
Суд цю думку підтримав. Апеляція - погодилась.

Приклад - цікавий, але, на жаль у нашій країні - не має прецедентного права (ну, звичайно, і з цього правила, винятки є - див. Закон про застосування практики Євросуду :) ).

Отже, інший, суд в абсолютно подібній ситуації, з цим чи іншим банком, може ухвалити аналогічне рішення, а може - повністю протилежне ;)

ПС.
Детальніше про позовну давність - дивись Цивільний кодекс України, статті 256-268.

Варто знати - перебіг позовної давності переривається діями боржника, які свідчать про визнання боргу.

Тобто, якщо не платити банку 5 років по "картковому боргу", а потім заплатити частину - навіть 1грн, попередній трирічний строк "анулюється" і три роки позовної давності почнуть відліковуватись з дня останнього платежу, навіть на 1грн чи 1коп.

Також, позовна давність почнеться з початку, якщо підписати папір про визнання боргу, або написати листа, з якого вбачається, що боржник визнає борг, навіть якщо і не в повному розмірі (типу - з цим платежем\нарахуванням згоден, а з цим - ні, а цей - взагалі грабунок!!!1).
 
Останнє редагування:
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Lev Prav,
Так а в чем суд неправ то?
Срок исковой давности закончился, банк сам виноват, что его пропустил.
 
Реєстрація
12.05.10
Місто
Київщина
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Ще з приводу "бідних пенсіонрерів" і "гривні-на-ларі".

З мого погляду - ситуація вельми не однозначна.

З одного боку - банк сам, без примусу, сам собі встановив курс і публічного його оголосив для клієнтів (на сайті, в газеті і т.д.).
Якщо цей курс було оприлюднено - він став обов'язковим для банку, до наступного оголошення про зміну курсу ларі.
Банки мають право самостійно визначати курси продажу та купівлі валют.
З цього боку - хто встиг перевести гр в ларі, той - "і з'їв".
А помилки банківських працівників - це проблеми їх працедавця, а не клієнтів.

З іншого - люди отримали від банку певну суму, і банк їх просив повернути отримане, не більше. Можливо, навіть пропонував списати частину отриманої суми в порядку компенсації.

Проте, вважаю першу думку - більш юридично обґрунтованою, а рішення судів про стягнення боргу з пенсіонерів - купленими.

Добавлено через 6 минут
Lev Prav,
Так а в чем суд неправ то?
Срок исковой давности закончился, банк сам виноват, что его пропустил.
Я лише за те, щоб подібних рішень, в інтересах клієнтів, а не куплених банками, було б побільше!

На жаль, часто банки навіть не купують конкретну справу, а беруть суддів на постійну "абонплату" - щомісячно носять їм конверти з хабарями :(

ПС.
Взагалі-то, у цьому конкретному випадку по рішенню суду - має місце класичний конфлікт "правової норми і норми справедливості".
Суд то правий (і банки у нас дають картки на грабіжницьких умовах), але по справедливості брав чужі гроші\речі - їх треба повернути власнику, навіть після перебігу позовної давності.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
20.05.12
Місто
Харьков
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

А в Привате, согласно договору, клиент должен заплатить за любую техническую ошибку. А виноватым сделали этого Козленко.
 

Qwertивый

Заблокирован
Реєстрація
04.10.08
Місто
Київ
Телефон
SL45i :)
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

обокрали на 8 млн. гривень
ммм...Если предположить что все банкоматы заправлены под завязку 200 грн. купюрами, то 8 лимонов это 40 тыс.купюр. Банкомат за раз выдает не больше 40 купюр - значит снимали 1000 раз за 7 часов, 142раза в час или каждые 25 секунд выдача 40 купюр... И почему я так слабо верю в милицейскую версию... :eek:
 

corpse

Заблокирован
Реєстрація
02.12.12
Місто
Урюпинск
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Да, к версии произошедшего, изложенной на сайте МВД, имеется больше вопросов, чем ответов в ней. Но меня интересует не столько подробности произошедшего, сколько вопрос: Собирается ли Приват за свой счет компенсировать финансовые потери клиентов банка? Или Приват руководствуется принципом: Деньги украли В БАНКЕ, но НЕ У БАНКА, а У КЛИЕНТА? ;)

Если украинские банки не желают нести никакой юридической и финансовой ответственности за средства клиентов, доверенные банкам, то возникает вполне резонный вопрос: А накуа такие банки вообще нужны?! То есть, пользоваться услугами украинских банков - это играть в "русскую рулетку" - украдут у тебя деньги сегодня, или завтра...
 

Priser

Все буде Україна!
Реєстрація
13.10.08
Місто
Павлоград
Телефон
Samsung S10e, Snapdragon
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Если украинские банки не желают нести никакой юридической и финансовой ответственности за средства клиентов, доверенные банкам
С одной стороны, с другой стороны, если ты рассказываешь свой номер карты, срок её действия, PIN и CVV - это все равно, что положить деньги на лавочке возле подъезда и удивляться, что кто-то их спёр. Не относятся люди с полной серьезностью к электронным деньгам. Понимать начинают, только когда этим деньгам кто-нибудь посторонний найдёт применение.
 
Реєстрація
20.05.12
Місто
Харьков
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Именно что не хотят. Уверен что и в суде сделают виноватым клиента. Репутация у нас пустой звук.
 
Реєстрація
15.06.12
Місто
Харків
Телефон
Ericsson A1018S
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Как можно отрихтовать программу ПРИВАТ24 под Android?
В ПРИВАТ24 через броузер на ПК добавил новую карту и операционист поудалял старые, теперь у меня там чистота и порядок.
Но мобильный ПРИВАТ24 всё так же оперирует старыми данными, новую карту не видит, старые показывает, но ругается на меня красным, что мол номер карты неверен, etc.
Пока приходит только на ум снести ПРИВАТ24 в смартфоне и переустановить заново.

ЗЫ: Снёс, поставил заново, попустило и новая карта появилась и старые пропали.

И вопрос № 2 вчера рассчитывался картой MasterCard World в магазине, который участвует в программе Бонус+, на самрй карте так же имеется значок Бонус+, то есть теоретически на бонусный счёт, что то должно упасть, но в реальности - бонусный счет не пополняется.
В чём может быть проблема?
 

corpse

Заблокирован
Реєстрація
02.12.12
Місто
Урюпинск
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

с другой стороны, если ты рассказываешь свой номер карты, срок её действия, PIN и CVV - это все равно, что положить деньги на лавочке возле подъезда и удивляться, что кто-то их спёр.

Эта проблема давно решена при помощи САР-приложения на чиповой карте. Знание мошенником номера карты, срока ее действия и CVV2 кода ничем ему не поможет. Необходимо только наличие самой карты и знание PIN-кода. Другое дело, что украинские банки экономят на безопасности клиентов и вместо оригинального 3D-Secure предлагают клиентам свою версию для "полосатых" карт, основанную на ОТР-паролях через СМС.

Пока приходит только на ум снести ПРИВАТ24 в смартфоне и переустановить заново.

То проблема, скорее, в Приватовских базах данных и/или сервере приложений, чем в мобильном приложении. Мобильное приложение всего лишь отображает данные, полученные с Приватовского сервера.

ЗЫ: Снёс, поставил заново, попустило и новая карта появилась и старые пропали.

Оригинально! Для того, чтобы обновить данные в клиентском приложении, его надо переустановить... :eek:
Таки, Приват - "самый технологичный" банк. :D
 
Останнє редагування:
Зверху