Щотижневий рейтинг столичного недбальства
Хоч і з певним запізненням та скороченням, але все ж таки дістався шпальт «Вечірки» наш щотижневий рейтинг нехтування споживацькими правами у закладах та структурах комерційного Києва. До уваги читачів сьогодні - черговий топ-лист з двох найгірших героїв тижня, що приєдналися до змагань за непочесні призові місця.
Цього разу в боротьбу вступили кінотеатр «Україна» та мобільний оператор Beeline. Нагадаємо, рейтинг складається за матеріалами перевірок, що проводяться громадськими інспекторами організації із захисту споживацьких прав «Якість життя». Контрольні рейди здійснюються інспекторами за власною ініціативою - інспектор як звичайний покупець здійснює покупку або відвідує будь-який заклад, уважно оцінює те, що відбувається, за критеріями, відомими йому заздалегідь. Результати оприлюднюються на сайті «Якості життя». Утім, сьогодні, «Вечірка» розширює критерії участі у рейтингу - окрім звичних уже інспекторських перевірок, враховуються також враження та відгуки пересічних споживачів.
Без мила - до туалету
До київського кінотеатру «Україна» інспектор «Якості життя» завітала з чоловіком 2 листопада у намаганні потрапити на сеанс о 17:20. Приблизно за 40 хвилин до початку фільму вони відвідали обидва туалети - чоловічий та жіночий. Проте в обох виявилось неможливим помити та витерти руки. Що, вибачте, після природного відправлення потреб, річ конче необхідно. Як у мадамському так і в джентльменському ватерклозетах не спостерігалося будь-яких натяків на наявність мила та серветок для витирання рук. Прибиральниця, з якою пані інспектору вдалося поспілкуватися у жіночому туалеті, у відповідь на прохання щось вдіяти, промимрила щось маловиразне. Тож і за 10 хвилин у жіночому WC нічого не змінилося. За словами інспектора, найбільше ображає в цій ситуації навіть не те, що ніхто не стежить за такими простими речами, а наплювательське відношення до скарг відвідувачів.
Директор кінотеатру «Україна» Валентина Шатоло повідомила нам, що за чистоту у вбиральнях відповідає приватна фірма «Шаден», з якою кінотеатр має контракт. Вдалося поспілкуватися з менеджером «Шадену» Альбіною Ратушняк, яка завірила «Вечірку», що недолугу прибиральницю обов'язково буде звільнено. Поживемо-побачимо, а поки - хочете подивитися кіно в «Україні» - відвідайте туалет удома перед виходом...
Мобільний гачок від Beeline
На нього впіймався киянин Сергій Мазур. Купуючи стартовий пакет «Максимальний», де, згідно з рекламою, тарифи становили 5,95 грн. на день, споживач уточнив, на яких умовах вони діють. Відповідь була - на постійних. При цьому за вищевказану щоденну плату надавалося 1000 хв. для дзвінків, які розподілялися так: 100 хв. на «Київстар», 100 - на МТС, 100 - на стаціонарні номери, 100 - на інші мережі, решта - на «Білайн». Згодом, не спитавши клієнта, у Beeline змінили денну кількість хвилин на оператора, при тій самій вартості послуг - 100 хвилин перетворилися на 60. Не минуло і кількох днів, як Beeline знову змінює тариф. Наразі щоденна абонплата становить уже 9 грн., а кількість хвилин на оператора на цю суму - лише 30. Кожна зайва хвилина коштує 1 грн. «Мало того, що я сам вскочив через цю жлобську оборудку, - каже Сергій Мазур, - ще й друзів та родичів умовив підключитися до такого «класного» тарифу Beeline». Робота пана Мазура пов'язана з великою кількістю телефонних розмов, тому неочікуваний новий тариф щосили б'є по його кишені, а змінивши номер, він ризикує втратити клієнтів.
Для контактів керівництво Beeline виявилося недоступним - його телефонних номерів не дає ані довідкова «09», ані бізнес-довідкова «059», ані офіційний сайт компанії. Ми звернулися з листом до пана Баринова, керівника центру підтримки клієнтів Beeline, втім відповіді поки що не отримали.
Між тим, пан Мазур має намір звернутися до Beeline з вимогою відновити йому первинні умови тарифу, а у разі відмови - до суду з вимогою відшкодування моральних і матеріальних збитків. «Вечірка» стежитиме за розвитком подій, а про результат наші читачі дізнаються першими.
Издание: Вечірній Київ
Хоч і з певним запізненням та скороченням, але все ж таки дістався шпальт «Вечірки» наш щотижневий рейтинг нехтування споживацькими правами у закладах та структурах комерційного Києва. До уваги читачів сьогодні - черговий топ-лист з двох найгірших героїв тижня, що приєдналися до змагань за непочесні призові місця.
Цього разу в боротьбу вступили кінотеатр «Україна» та мобільний оператор Beeline. Нагадаємо, рейтинг складається за матеріалами перевірок, що проводяться громадськими інспекторами організації із захисту споживацьких прав «Якість життя». Контрольні рейди здійснюються інспекторами за власною ініціативою - інспектор як звичайний покупець здійснює покупку або відвідує будь-який заклад, уважно оцінює те, що відбувається, за критеріями, відомими йому заздалегідь. Результати оприлюднюються на сайті «Якості життя». Утім, сьогодні, «Вечірка» розширює критерії участі у рейтингу - окрім звичних уже інспекторських перевірок, враховуються також враження та відгуки пересічних споживачів.
Без мила - до туалету
До київського кінотеатру «Україна» інспектор «Якості життя» завітала з чоловіком 2 листопада у намаганні потрапити на сеанс о 17:20. Приблизно за 40 хвилин до початку фільму вони відвідали обидва туалети - чоловічий та жіночий. Проте в обох виявилось неможливим помити та витерти руки. Що, вибачте, після природного відправлення потреб, річ конче необхідно. Як у мадамському так і в джентльменському ватерклозетах не спостерігалося будь-яких натяків на наявність мила та серветок для витирання рук. Прибиральниця, з якою пані інспектору вдалося поспілкуватися у жіночому туалеті, у відповідь на прохання щось вдіяти, промимрила щось маловиразне. Тож і за 10 хвилин у жіночому WC нічого не змінилося. За словами інспектора, найбільше ображає в цій ситуації навіть не те, що ніхто не стежить за такими простими речами, а наплювательське відношення до скарг відвідувачів.
Директор кінотеатру «Україна» Валентина Шатоло повідомила нам, що за чистоту у вбиральнях відповідає приватна фірма «Шаден», з якою кінотеатр має контракт. Вдалося поспілкуватися з менеджером «Шадену» Альбіною Ратушняк, яка завірила «Вечірку», що недолугу прибиральницю обов'язково буде звільнено. Поживемо-побачимо, а поки - хочете подивитися кіно в «Україні» - відвідайте туалет удома перед виходом...
Мобільний гачок від Beeline
На нього впіймався киянин Сергій Мазур. Купуючи стартовий пакет «Максимальний», де, згідно з рекламою, тарифи становили 5,95 грн. на день, споживач уточнив, на яких умовах вони діють. Відповідь була - на постійних. При цьому за вищевказану щоденну плату надавалося 1000 хв. для дзвінків, які розподілялися так: 100 хв. на «Київстар», 100 - на МТС, 100 - на стаціонарні номери, 100 - на інші мережі, решта - на «Білайн». Згодом, не спитавши клієнта, у Beeline змінили денну кількість хвилин на оператора, при тій самій вартості послуг - 100 хвилин перетворилися на 60. Не минуло і кількох днів, як Beeline знову змінює тариф. Наразі щоденна абонплата становить уже 9 грн., а кількість хвилин на оператора на цю суму - лише 30. Кожна зайва хвилина коштує 1 грн. «Мало того, що я сам вскочив через цю жлобську оборудку, - каже Сергій Мазур, - ще й друзів та родичів умовив підключитися до такого «класного» тарифу Beeline». Робота пана Мазура пов'язана з великою кількістю телефонних розмов, тому неочікуваний новий тариф щосили б'є по його кишені, а змінивши номер, він ризикує втратити клієнтів.
Для контактів керівництво Beeline виявилося недоступним - його телефонних номерів не дає ані довідкова «09», ані бізнес-довідкова «059», ані офіційний сайт компанії. Ми звернулися з листом до пана Баринова, керівника центру підтримки клієнтів Beeline, втім відповіді поки що не отримали.
Між тим, пан Мазур має намір звернутися до Beeline з вимогою відновити йому первинні умови тарифу, а у разі відмови - до суду з вимогою відшкодування моральних і матеріальних збитків. «Вечірка» стежитиме за розвитком подій, а про результат наші читачі дізнаються першими.
Издание: Вечірній Київ