Vodafone FAQ

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Реєстрація
30.03.10
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
www.vodafone.ua/support/faq

Обов'язкова мінімальна сума на рахунку абонентів
Для здійснення вихідних подій з номера (дзвінок, SMS, користування Інтернетом) на основному грошовому рахунку, *101#, повинно бути не менше 0,01 ₴. Важливо, що ця умова має бути врахована й у наступних випадках:
  • після підключення пакета послуг (на день, на 28 днів, на місяць);
  • при тарифікації подій з додаткового грошового рахунку, *101*10#.
Термін дії номеру та його подовження
Термін дії номера (послуги передплати) визначає дату, до якої абонент може користуватися SIM-картою. Перевірити можливо через *101# або в системі "My Vodafone".
Для продовження терміну дії номеру на 365 днів достатньо поповнити рахунок на сумму від 5 ₴ чи більше будь-яким способом, окрім переказу коштів.

Використання коштів на додатковому грошовому рахунку
При наявності грошей на основному й додатковому грошових рахунках і виконанні умов їх витрачання гроші в першу чергу автоматично знімаються з додаткового рахунку, а по його вичерпанню — з основного. На оплату першого щомісячного платежу додатковий рахунок не витрачається.
Додатковий грошовий рахунок, *101*10#, використовується на:
  • дзвінки та SMS абонентам у межах України й за кордон (крім контент-послуг);
  • мобільний Інтернет;
  • послуги в роумінгу й регулярний щомісячний/денний платіж (для оплати позачергового пакету послуг на 28 днів або місяць на рахунку повинна бути достатня сума, у противному випадку треба оплату пакету послуг треба робити через оператора).
При зарахуванні нових грошей на додатковий рахунок вони сумуються з наявними на ньому грошима й строк їх дії оновлюється. Зазвичай становить 30 календарних днів із моменту останнього зарахування.

Змінити мову систем
  • основної системи (відповіді по *101# та в службових SMS) через USSD-запит *722#:
    *722*1# — українська; *722*2# — російська, *722*3# — англійська;
  • послуг "Вам дзвонили", "Є зв'язок", "Я на зв'язку" й "Лінія вільна" через USSD-запит *120*9#:
    *120*91# — українська; *120*92# — російська, *120*93# — англійська, *120*94# — український трансліт; *120*95# — російський трансліт;
  • контакт-центр 111: # і обрати мову спілкування.
Особливості тарифів Vodafone
  • У старих тарифах Vodafone плату за пакет знімає кожні 28 днів, у нових — рівно через місяць від дати, коли пакет був підключений минулого місяця.
    Під час перевірки через *101*4# вказує термін дії не включно. Оновлення пакету 15.01.2019 означає, що гроші зніме вночі з 14-го на 15-е (15-го числа з 0:00 до 8:00). Якщо пакет послуг оновлюється у дні, які в деяких місяцях відсутні, то це відбувається в останній день місяця.
  • Якщо на рахунках (основному й додатковому) замало грошей, то знімає щоденну плату.
    У ніч, коли має зняти абонплату, краще відключити передачу даних і телефон перевести в режим мережі 2G/3G. Через відкриту сесію Інтернету (4G використовує Інтернет) можливі глюки (зніме додатково плату за день або не зніме місячну плату).
  • У разі несплати пакета послуг на місяць, то щоночі система намагатиметься зняти абонплату. Щойно буде достатньо грошей — зніме, та встановить нову дату нарахування послуг та зняття абонплати.
  • На основному грошовому рахунку повинно бути на 1 копійку більше, чім розмір абонплати.
  • Відсутня плата за звіти про доставку SMS.
О снятии платы за услуги
Существует несколько способов снятия платы за услуги:
  1. Обычная оплата за минуту/сообщение. Происходит онлайн, не может загнать счет в минус (если денег недостаточно, — разговор оборвет, позвонить не даст, сообщение не отправится).
  2. Отложенная оплата (Роуминг услуги и отчеты о доставке SMS). Услуга оплачивается позже (обычно через несколько минут, но может быть и часов). Может загнать счет в минус.
    Окончательная тарификация интернет соединения происходит после его разрыва. Возможна неправильное отображение остатка и тарификация, если соединение активно в момент, когда заканчивается пакет (полночь, конец месяца и т. д.).
  3. Самостоятельный заказ пакета: необходимо совершить действие, чтоб заказать. Стоимость списывается в момент заказа, не может загнать в минус. Пакеты одинаковых услуг суммируются, а срок действия — продлевается.
  4. Оплата по факту первого события. Оплачивается первая минута/сообщение/бит в размере стоимости пакета, дальше списывается из пакета. Происходит онлайн, не может загнать счет в минус.
  5. Регулярное начисление пакетов:
    • Ежедневное списание. Обычно происходит в 0:00.
    • Периодическое списание. Деньги снимает с некоторым периодом (например каждые 28 дней).
    • Ежемесячное списание: снимает каждый месяц в ту же дату, например если активировать пакет 13.01, то снимет 13.02, 13.03 и т. д.
Переадресация вызова и роуминг
  • Входящие звонки в роуминге, переадресованные с назначением безусловной переадресации (через код услуги 21), тарифицируются как исходящие вызовы на номера Украины согласно с тарифным планом, действующим для Вашего номера в пределах Украины.
  • Входящие звонки в роуминге, переадресованные с назначением условной переадресации (через коды услуг 61, 62, 67), тарифицируются как сумма стоимости входящего звонка к абоненту в роуминге и стоимости исходящего звонка на номер в Украине, на который установлена условная переадресация.
  • Услуги «Вам звонили» и «Есть связь» в роуминге не предоставляются. И перед выездом заграницу отключения не требуют.
Архів
 
Причина: шапка теми
Останнє редагування модератором:

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

2. Никак не отключить. Этот прикол вшит в СИМ-карте.
4. Если смс будет отправлена, то протарифицируется. Если высветится только бапрос и будет отклонен, то тарификации не будет.
1. Для отключения автонастроек нужно отправить смс на короткий номер с ключевым словом. Номер То ли 1020, то ли 10020. Слово не помню.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

1. Для отключения автонастроек нужно отправить смс на короткий номер с ключевым словом. Номер То ли 1020.
Необходимо отправить команду "stop" на 1020. Для возобновления получения настроек - производителя с моделью.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Блефов, я не знаю, просто пишу, как оно точно включается.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

konten, предполагаю, что такие сообщения отправляются на короткие номера. Если это так, то вроде как в роуминге сообщения не могут быть отправлены таким адресатам.
 
Реєстрація
21.08.12
Місто
Київ, Україна
Телефон
Pixel 7 Pro, Nothing 2
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

ИМХО в роуминге у местного оператора свои короткие номера и можно попасть как на бесплатный так и "влететь в копеечку".
 

Mobijolo

Заблокирован
Реєстрація
29.01.09
Місто
Киевская область
Телефон
Huawei G700
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Тариф «Супер МТС 3D Нуль 25»
Пишут на оф.сайте, что подключение услуги «Супер 3D Нуль» вручную, набравши для цього *101*180#. Отключение: *101*182#
В интернет-помощнике никак нельзя это делать? Я не нашёл. И как проверить статус услуги «Супер 3D Нуль» - подключена или нет?
 
Реєстрація
21.08.12
Місто
Київ, Україна
Телефон
Pixel 7 Pro, Nothing 2
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

назврел вопрос по "Помощнику", подскажите, пожалуйста:
1) можно ли там удалиться?
2) если можно удалиться, то при повторной регистрации вся ли информация обнулится (звонки, пополнения) или останется?
 

Mathias

Я - голос у твоїх вухах
Реєстрація
27.07.12
Місто
Київ
Телефон
iPhone 15, Huawei E5573
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

2) Информация никуда не денется, потому что хранится у оператора. Есть ты в системе или нет - операции пополнения и звонков у оператора все равно "оседают". По первому пункту не знаю, но у КС свой логин снести можно было.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Блефов,
1) самому вроде никак нельзя, скорее можно через оператора;
2) предполагаю, что информация останется. Это основываюсь на том опыте, что если пройти реестрацию на "девственном" номере, то инфа до реестрации всё равно отображается ;)
 

episode

Экстрасенс
Реєстрація
10.09.11
Місто
Киев
Телефон
iPhone 5
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Абонент, это ж в КС так. В МТС тоже?
 

goga

Звичайний свинорил
Реєстрація
25.10.09
Місто
Одеса
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

но при этом не отрицает, что при смене аппарата Клик может самостоятельно активироваться.

Не верь ушам своим. Пока не оператор у себя не отключил, у меня клик в смарте 6120 периодически сам активировался и при неизвлечении симки
 
Реєстрація
30.03.10
Місто
тимчасово Київ (раніше Миколаїв)
Телефон
Redmi5Plus,RedmiNote8T
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Таке питання: якщо на балансі контрактного/корпоративного номера буде трохи більше 0 (наприклад, 10-11 коп.), номер буде працювати? За це штрафних санкцій не буде?
(В мінус заганяти не збираюсь)
 
Зверху