Vodafone FAQ

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Реєстрація
30.03.10
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
www.vodafone.ua/support/faq

Обов'язкова мінімальна сума на рахунку абонентів
Для здійснення вихідних подій з номера (дзвінок, SMS, користування Інтернетом) на основному грошовому рахунку, *101#, повинно бути не менше 0,01 ₴. Важливо, що ця умова має бути врахована й у наступних випадках:
  • після підключення пакета послуг (на день, на 28 днів, на місяць);
  • при тарифікації подій з додаткового грошового рахунку, *101*10#.
Термін дії номеру та його подовження
Термін дії номера (послуги передплати) визначає дату, до якої абонент може користуватися SIM-картою. Перевірити можливо через *101# або в системі "My Vodafone".
Для продовження терміну дії номеру на 365 днів достатньо поповнити рахунок на сумму від 5 ₴ чи більше будь-яким способом, окрім переказу коштів.

Використання коштів на додатковому грошовому рахунку
При наявності грошей на основному й додатковому грошових рахунках і виконанні умов їх витрачання гроші в першу чергу автоматично знімаються з додаткового рахунку, а по його вичерпанню — з основного. На оплату першого щомісячного платежу додатковий рахунок не витрачається.
Додатковий грошовий рахунок, *101*10#, використовується на:
  • дзвінки та SMS абонентам у межах України й за кордон (крім контент-послуг);
  • мобільний Інтернет;
  • послуги в роумінгу й регулярний щомісячний/денний платіж (для оплати позачергового пакету послуг на 28 днів або місяць на рахунку повинна бути достатня сума, у противному випадку треба оплату пакету послуг треба робити через оператора).
При зарахуванні нових грошей на додатковий рахунок вони сумуються з наявними на ньому грошима й строк їх дії оновлюється. Зазвичай становить 30 календарних днів із моменту останнього зарахування.

Змінити мову систем
  • основної системи (відповіді по *101# та в службових SMS) через USSD-запит *722#:
    *722*1# — українська; *722*2# — російська, *722*3# — англійська;
  • послуг "Вам дзвонили", "Є зв'язок", "Я на зв'язку" й "Лінія вільна" через USSD-запит *120*9#:
    *120*91# — українська; *120*92# — російська, *120*93# — англійська, *120*94# — український трансліт; *120*95# — російський трансліт;
  • контакт-центр 111: # і обрати мову спілкування.
Особливості тарифів Vodafone
  • У старих тарифах Vodafone плату за пакет знімає кожні 28 днів, у нових — рівно через місяць від дати, коли пакет був підключений минулого місяця.
    Під час перевірки через *101*4# вказує термін дії не включно. Оновлення пакету 15.01.2019 означає, що гроші зніме вночі з 14-го на 15-е (15-го числа з 0:00 до 8:00). Якщо пакет послуг оновлюється у дні, які в деяких місяцях відсутні, то це відбувається в останній день місяця.
  • Якщо на рахунках (основному й додатковому) замало грошей, то знімає щоденну плату.
    У ніч, коли має зняти абонплату, краще відключити передачу даних і телефон перевести в режим мережі 2G/3G. Через відкриту сесію Інтернету (4G використовує Інтернет) можливі глюки (зніме додатково плату за день або не зніме місячну плату).
  • У разі несплати пакета послуг на місяць, то щоночі система намагатиметься зняти абонплату. Щойно буде достатньо грошей — зніме, та встановить нову дату нарахування послуг та зняття абонплати.
  • На основному грошовому рахунку повинно бути на 1 копійку більше, чім розмір абонплати.
  • Відсутня плата за звіти про доставку SMS.
О снятии платы за услуги
Существует несколько способов снятия платы за услуги:
  1. Обычная оплата за минуту/сообщение. Происходит онлайн, не может загнать счет в минус (если денег недостаточно, — разговор оборвет, позвонить не даст, сообщение не отправится).
  2. Отложенная оплата (Роуминг услуги и отчеты о доставке SMS). Услуга оплачивается позже (обычно через несколько минут, но может быть и часов). Может загнать счет в минус.
    Окончательная тарификация интернет соединения происходит после его разрыва. Возможна неправильное отображение остатка и тарификация, если соединение активно в момент, когда заканчивается пакет (полночь, конец месяца и т. д.).
  3. Самостоятельный заказ пакета: необходимо совершить действие, чтоб заказать. Стоимость списывается в момент заказа, не может загнать в минус. Пакеты одинаковых услуг суммируются, а срок действия — продлевается.
  4. Оплата по факту первого события. Оплачивается первая минута/сообщение/бит в размере стоимости пакета, дальше списывается из пакета. Происходит онлайн, не может загнать счет в минус.
  5. Регулярное начисление пакетов:
    • Ежедневное списание. Обычно происходит в 0:00.
    • Периодическое списание. Деньги снимает с некоторым периодом (например каждые 28 дней).
    • Ежемесячное списание: снимает каждый месяц в ту же дату, например если активировать пакет 13.01, то снимет 13.02, 13.03 и т. д.
Переадресация вызова и роуминг
  • Входящие звонки в роуминге, переадресованные с назначением безусловной переадресации (через код услуги 21), тарифицируются как исходящие вызовы на номера Украины согласно с тарифным планом, действующим для Вашего номера в пределах Украины.
  • Входящие звонки в роуминге, переадресованные с назначением условной переадресации (через коды услуг 61, 62, 67), тарифицируются как сумма стоимости входящего звонка к абоненту в роуминге и стоимости исходящего звонка на номер в Украине, на который установлена условная переадресация.
  • Услуги «Вам звонили» и «Есть связь» в роуминге не предоставляются. И перед выездом заграницу отключения не требуют.
Архів
 
Причина: шапка теми
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
29.03.11
Місто
Киев
Телефон
Alcatel D920, Huawei U8110
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

В связи с последними изменениями в региональных тарифах, если подключена акционная услуга "Полный ноль", за пределами домашнего региона всё также бесплатно или уже снимает абонку?
 

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Реєстрація
30.03.10
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

vano, Безкоштовно,поки діє акція.
 
Останнє редагування:
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Подскажите, нигде не могу найти инфу: у меня тариф Супер МТС без пополнений 0-25+ Одесская обл., сейчас он называется по-другому, но условия те же.. Вопрос в том, сколько минут в день я могу звонить на другие сети по 25коп в мин? Ну не может же быть такого что вообще без ограничений длительности. (Нужно много звонить на Киевстар)
 

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Реєстрація
30.03.10
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Almamoori3, Поки оператор не заблокує номер. За 20-30 хвилин точно нічого не буде, а от за години можуть і заблокувати.
 
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Ну я решил все же спросить, т.к. в тарифах МТС они сами не всегда разбираются в достаточной степени (МТСники ;-) ), а в тарифах КС/Билайнов с дешевой внешкой всегда есть ограничения в 30 мин в день...
 

Mobijolo

Заблокирован
Реєстрація
29.01.09
Місто
Киевская область
Телефон
Huawei G700
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Тариф «Супер МТС 3D Ноль 25» со включенной услугой «Супер 3D Ноль»

1. Интернет-помощник -> Список услуг -> Подключить новые услуги -> 2500 минут в сети МТС за 15,94 грн/месяц
Раз предлагает такое в интернет-помощнике, можно ли подключить эти 2500 минут в сети МТС без дополнительных условий? (пополнение счёта на 40 или 80 гривен и т.п.)
Чтобы вне своего региона можно было юзать эти минуты.
2. Если включить услугу "Как дома", будет ли (вне своего региона) работать интернет по 1 грн/день за 100 МБ?
 

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Реєстрація
30.03.10
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Mobijolo, хвилини підключите, але використати їх не дасть, поки не поповните на 40. "як вдома" не діє на 2500

Добавлено через 6 минут
Інтернет мав би працювати, але я не пробував...
 
Останнє редагування:

Baxma

Kraiser
Реєстрація
03.05.13
Місто
Полтава
Телефон
Samsung s7
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

как можна сейчас перейти в мтс команда 2011. или супер свобода по заявке приймут?
 
Реєстрація
15.03.11
Місто
Молочанск
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Плиз, сколько с налогами смена тарифа? Операм не дозвонишься.
 
Реєстрація
13.04.13
Місто
Рубіжне, Луганщина
Телефон
Xiaomi Redmi K20 Pro и Huawei E5573

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Интересно при каких моментах система МТС сообщает (дословно):
Абонент не може прийняти дзвінок. <И на английском>
ибо когда номер выключен или вне зоны там совсем другое сообщение.

p.s. Вчера звонили со скрытого номера, поднял трубку, а там тишина. Звонок длился 8 секунд. Перезвонил сегодня на него и получаю то сообщение.
 

P22

Реєстрація
05.11.08
Місто
Конотоп Сумской обл.
Телефон
Fire
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

В чем преимущества в Харькове "Супер МТС 3D Ноль 35" перед "Супер МТС 3D Ноль 35+" при использовании голоса и СМС? За СМС та-же плата 35 коп/сут за 30 СМС, В "СМТС 3D Ноль35" дают 3000 мин в сети против 30мин/сут. в "СМТС 3D Ноль 35+" за 35 коп/сутки в обеих тарифах?
 
Реєстрація
02.11.08
Місто
Винница
Телефон
Xiaomi Redmi 5, Meizu M2, Lenovo S820
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

P22, в "3D Ноль 35+" плата за SMS не снимается.
 
Останнє редагування:

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Don_Andrey, просто. Мне получилось узнать этот номер благодаря способу, про который описывались здесь ранее :)
 
Зверху