Boss
Заблокирован
а зачем с этими бланками заморачиваться? отключат и все? это ж они договор разрывают
Як це ти досі на розсилці листів в КС не працюєш?ГеоргийК, Насправді текст мав бути набагато коротшим (принаймні для клієнтів з тарифним планом "Раціональний"):
"У зв'язку з припиненням надання мобільних послуг оператором "Голден телеком" подальша переадресація вхідних дзвінків з вашого фіксованого номера буде здійснюватися безпосередньо на обраний Вами номер Білайн з кодом 068. Для цього абоненти Білайн повинні звернутися у центри обслуговування "Київстар" для переведення своїх номерів на контрактну форму обслуговування зі збереженням умов тарифних планів до 03.09.2013 включно. Щомісячна абонентна плата за надання послуги фіксованого номера після 03.09.2013 стягується відповідно до умов тарифного плану "Раціональний" без переадресації на номер з кодом мережі 039 і складає 20 грн. (з ПДВ без ПФ)".
Усьо! І навіщо було стільки тексту і уособлених в цифрах хотєлок оператора? Якщо, звісно, клієнт щось важить для компанії))).
Мені не приходили. 2 листи прийшло - не дивно: вони, видно, не розбираючи, шлють дві форми листів абонентам, в яких були прямі номери, і абонентам без прямих.Уже всем пришли письма от ГТ в конверте КС? Мне пришло даже два письма, хотя у меня контракт один (с четырьмя номерами). Самое интересное, что в письмах текст немного отличается.
А з чого ви взяли, що в законодавстві щось таке прописано? Я не зустрічав такого, наприклад. Вам просто запропонували укласти угоду про обслуговування з іншою юридичною особою. Ви цього робити не зобов"язані. В будь якому випадку ГТ скористається своїм правом і розірве з вами угоду про обслуговування 4.09.2013, про що він вас завчасно повідомив(як писалось вище, зараз йде письмова розсилка, є інформація на сайтах). А право в нього таке є відповідно до договоруА теперь вопрос, где в законодательстве написано, что оператор должен меня перевести на теже условия которые у меня были.
Потому как то что я имею на НЛ в ГТ в КС ни в одном тарифном плане нет и рядом.
Абонентам компании предложили перейти на обслуживание в сеть «Киевстара»
Шикарное предложениеклиентам придется сменить SIM-карту и телефонный номер
Сейчас 35,34грн. До сентября наверно будет минус, не хотелось бы чтоб он оставался. Закрыть можно хоть сейчас, позвонить да слить остаток на "простой" например.денег много останется в сентябре?
Уходил немного и блокировал. То есть, можно все оставить и само по себе остановится без последствий? Или все же напрячься до сентября и закрыть?голден в минус не уходит
уходит на сумму до 1/30 от ежемесячной а/пголден в минус не уходит!
Уходил немного и блокировал. То есть, можно все оставить и само по себе остановится без последствий? Или все же напрячься до сентября и закрыть?