Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Заметил, что перестали приходить СМС-уведомления о платеже-зачислении 15 грн,
раньше от 10 грн. было уведомление.
Это временные глюки или поменяли порог уведомлений?

Уважаемый клиент!
Спасибо за Ваш вопрос. На текущий момент пороги SMS-информирования для всех карт, кроме карт Юниора и элитных карт VIP-бизнеса (для этих категорий порог SMS-информирования от 0,01 денежных единиц, по клиентам VIP порог может быть изменен сотрудником VIP-контакт-центра) составляют 20 грн; 100руб; 3 долл; 2 евро.
С уважением, ПриватБанк.
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Кардеры просят поднять хотя бы до 50


"Приватбанк - ваша дочка упрт"
 

freelancer

третий прохиндей
Реєстрація
02.05.10
Місто
Донецкая обл.
Телефон
Nokia X1
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

С 18 июня 2013 г. для операций в терминале самообслуживания необходимо пройти идентификацию по карте или по номеру телефона.
Для начала работы с терминалом самообслуживания, необходимо вставить карту или ввести номер мобильного телефона. Нововведение связано с тем, что планируется разработать программу лояльности для клиентов, которые проводят операции в зоне самообслуживан
Классная лояльность! Вы вот пойдите и посмотрите, что твориться с вашей лояльностью - людей то хоть не мучайте гады!:dik: Пусть те, кто это придумал и реализовал сам постоит в очереди! Полагаю это просто интересно банку стало сколько проходит денег и самое главное от кого... или налоговая заставила, ну признавайтесь...:rolleyes:
 

vein

Заблокирован
Реєстрація
19.02.11
Місто
Краков\ Львов
Телефон
HTC DROID ERIS-Интертелеком NOKIA 1560- GOODLINE
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

freelancer, вот только очереди меньше не становятся-значит нравится народу нововведение, а пожелания трудящихся -святое. Так держать Приватбанк. :rolleyes:
 

stama

Заблокирован
Реєстрація
27.10.07
Місто
Гурзуф
Телефон
Nokia E66 Life, iPad 3 КС
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

я иногда с Приват 24 смс по три минуты жду или вообще не приходят, вот и считайте, насколько времени увеличивается обслуживание одного клиента. Ну да, с картой быстрее, по я ее вообще не ношу с собой, даже не знаю где она лежит, без нее с банкомата снимаю. А если еще и несколько переводов сделать...
 
Реєстрація
13.04.13
Місто
Рубіжне, Луганщина
Телефон
Xiaomi Redmi K20 Pro и Huawei E5573
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

С ихними геморными нововведениями ввобще паника стоит в отделениях и тд у терминалов, очереди, люди не знают как положить деньги, друг друга просят . Ужас просто.


ПриватБанк, Спасибо за "Удобство" !
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Друзья, а подскажите: эти собиратели телефонных номеров они только в отделениях? Потому как на территории третьих лиц мне пока попадаются со старыми прошивками.

Классная лояльность! Вы вот пойдите и посмотрите, что твориться с вашей лояльностью - людей то хоть не мучайте гады!:dik: Пусть те, кто это придумал и реализовал сам постоит в очереди! Полагаю это просто интересно банку стало сколько проходит денег и самое главное от кого... или налоговая заставила, ну признавайтесь...:rolleyes:

freelancer, вот только очереди меньше не становятся-значит нравится народу нововведение, а пожелания трудящихся -святое. Так держать Приватбанк. :rolleyes:

я иногда с Приват 24 смс по три минуты жду или вообще не приходят, вот и считайте, насколько времени увеличивается обслуживание одного клиента. Ну да, с картой быстрее, по я ее вообще не ношу с собой, даже не знаю где она лежит, без нее с банкомата снимаю. А если еще и несколько переводов сделать...
Я вижу следующую логическую цепочку:
11-2011 ПриватБанк объявил о том, что в кассах будут обслуживаться все клиенты, даже без наличия карты

помните как оно было некоторое время(думаю каждый третий хотел дать в лицо выдумщику ноухау тех времен)
Потом этот выдумщик почесал репу, прошел пару повышений квалификации за счет корпоративного бюджета и выдал на гора очередной ноухау с той же целью(загон оленей), себе на бонусы, оленям на радость.
Здесь копать глубоко и разбираться не надо - непомазанный АМКУ снял бы несколько десятков или даже сотен млн с этого мероприятия. Но судя по всему помазан.
 
Реєстрація
08.03.11
Місто
Винница
Телефон
Nokia 5220 XpressMusic/LG A190 Utеl/MTS/KS/Xiaomi Redmi Note5
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

drmz, они везде(у нас). Если попадаются, то скоро и до них дойдёт очередь.
 
Реєстрація
13.04.13
Місто
Рубіжне, Луганщина
Телефон
Xiaomi Redmi K20 Pro и Huawei E5573
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

они везде(у нас). Если попадаются, то скоро и до них дойдёт очередь.
Уже попался терминал вне отделения привата, где требует номер мобильного :(
 
  • Like
Реакції: drmz
Реєстрація
09.01.12
Місто
Днепропетровская обл.
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

[MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION]

«Оплата частями»
в случае списания регулярного платежа с кредитных средств клиента комиссия составляет 4 %
Ранее с кредитных средств комиссии не было?
С какого числа это изменение?
 
Реєстрація
17.04.08
Місто
Короп
Телефон
Samsung Galaxy Grand duos
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

А я вот благодаря этим нововведениям привата с терминалами недавно этому банку подарил сумму 17 гривен. Ситуация была такова: захотел я пополнить копилку , подошел к терминалу , вставил карточку, нашел функцию 'пополнить депозит', вставил купюры в количестве 17 гривен, жду результата , и тут мне показывается такая надпись '' карта не найдена, авторизуйтесь заново'' , естественно чека о транзакции не выдало , как и деньги, тоже естественно.Позвонил в поддержку приватбанка, назвал все данные, девочка сказала разберемся и перезвоним, но в каком месяце какого года не уточнила. Прошла неделя никто не звонит и денег естественно на копилке нет, вот так вот. Пусть Приватбанк использует эти деньги себе на развитие своих недоуслуг, я еще заработаю.!!!
 

ПотапаПапа

ОстапаПапа
Реєстрація
07.05.11
Місто
Черновцы
Телефон
Samsung Galaxy S10e
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

А я вот благодаря этим нововведениям привата с терминалами недавно этому банку подарил сумму 17 гривен. Ситуация была такова: захотел я пополнить копилку , подошел к терминалу , вставил карточку, нашел функцию 'пополнить депозит', вставил купюры в количестве 17 гривен, жду результата , и тут мне показывается такая надпись '' карта не найдена, авторизуйтесь заново'' , естественно чека о транзакции не выдало , как и деньги, тоже естественно.Позвонил в поддержку приватбанка, назвал все данные, девочка сказала разберемся и перезвоним, но в каком месяце какого года не уточнила. Прошла неделя никто не звонит и денег естественно на копилке нет, вот так вот. Пусть Приватбанк использует эти деньги себе на развитие своих недоуслуг, я еще заработаю.!!!

matrix has u!
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

А я вот благодаря этим нововведениям привата с терминалами недавно этому банку подарил сумму 17 гривен. Ситуация была такова: захотел я пополнить копилку , подошел к терминалу , вставил карточку, нашел функцию 'пополнить депозит', вставил купюры в количестве 17 гривен, жду результата , и тут мне показывается такая надпись '' карта не найдена, авторизуйтесь заново'' , естественно чека о транзакции не выдало , как и деньги, тоже естественно.Позвонил в поддержку приватбанка, назвал все данные, девочка сказала разберемся и перезвоним, но в каком месяце какого года не уточнила. Прошла неделя никто не звонит и денег естественно на копилке нет, вот так вот. Пусть Приватбанк использует эти деньги себе на развитие своих недоуслуг, я еще заработаю.!!!

andre005, добрый день!
Если Вы совершали пополнение счёта через терминал самообслуживания, но платёж по какой-либо причине не дошел - необходимо составить заявку на возврат ( в телефонном режиме, обратившись на клиентскую поддержку по номеру 0800 500 003 или в службу Чат Онлайн 24/7 с официального сайта http://privatbank.ua/ ). После того, как заявка будет обработана, средства Вам будут обязательно возвращены.
С уважением, ПриватБанк
 
Реєстрація
08.03.11
Місто
Винница
Телефон
Nokia 5220 XpressMusic/LG A190 Utеl/MTS/KS/Xiaomi Redmi Note5
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Пб, если это, на ваш взгляд, забота о клиентах, предоставьте возм-сть выбора ввода тлф, а также в любом случае добавьте инфо, что тлф нужен для безопасности(для связи в случае чего), как вы говорите.

Мне лично всё равно, но люди реально в растерянности и недовольны(не только из-за неудобства).

Раньше было прекрасное простое меню(и всех всё устраивало), зачем вообще затеяли эти изуверские перепрограмирования!?

Для большинства явл трудностью то, что сложнее набора вызываемого номера на клавиатуре собственного тлф, а вы хотите, чтобы люди легко вникали в частые и такие "новшества".
 

ПотапаПапа

ОстапаПапа
Реєстрація
07.05.11
Місто
Черновцы
Телефон
Samsung Galaxy S10e
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Да задолбали уже ныть! неужели неясно что ваше нытьё не играет никакой роли? Преведбанка решила заняться персонификацией каждого баблосува в терминал, и вы ей не помешаете сделать это. Кому не нравится кактус - идут в другую банку. Не устраивайте из ветки соплегонный аппарат.
 
Реєстрація
17.01.13
Місто
Донецька обл.
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

andre005, мені 9 грн. у вигляді решти після сплати послуги в терміналі, що мала бути зарахована на liqpay, так ніхто і не повернув, бо "гроші дійсно не пройшли", але щоб їх повернути треба завести карту Приватбанку :D
 
Реєстрація
08.03.11
Місто
Винница
Телефон
Nokia 5220 XpressMusic/LG A190 Utеl/MTS/KS/Xiaomi Redmi Note5
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Да задолбали уже ныть!
Тебя забыли спросить ;). Совершенно не к месту, имхо, да и почему то запоздало (уже долго идёт нытьё) ты проявляешь свою "умность".;)

Не устраивайте из ветки соплегонный аппарат.
Судя по таким оценкам/подходам, подобное ты должен был уже написать в несколько тем. ;)

неужели неясно что ваше нытьё не играет никакой роли? Преведбанка решила заняться персонификацией каждого баблосува в терминал, и вы ей не помешаете сделать это
да "никто" же (имею ввиду себя (см. сообщ. выше)) не запрещает, просто высказывает пожелание, как это сделать корректнее, что вполне соответствует названию темы.


Ещё добавлю. Ув.Приватбанк, это уже 2-е перепрограмирование ТСО за последние где-то 2-3 недели. Как позитив, отмечу возврат возможности (1-е перепрогр.) пополнения карты с карты (с) мелочью. Ранее высказывал такое пожелание нач отделения, мне говорили, что к их мнению в целом пислушиваются, что, возм., и произошло.

Так вот, не останавливайтесь на пол пути, и верните, пжл, такую же возможность пополнения моб тлф с ваших карт ч-з ТСО.

А также верните в меню IVR баланс Бонус+. Это, думаю, и в ваших интересах (лишняя нагрузка на терминал/банкомат/П24, удобство для клиента ;)).
 
Реєстрація
17.04.08
Місто
Короп
Телефон
Samsung Galaxy Grand duos
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

andre005, добрый день!
Если Вы совершали пополнение счёта через терминал самообслуживания, но платёж по какой-либо причине не дошел - необходимо составить заявку на возврат ( в телефонном режиме, обратившись на клиентскую поддержку по номеру 0800 500 003 или в службу Чат Онлайн 24/7 с официального сайта http://privatbank.ua/ ). После того, как заявка будет обработана, средства Вам будут обязательно возвращены.
С уважением, ПриватБанк

Я же написал , что обратился в поддержку , обещали проверить и перезвонить, но уже неделю глухо. Да ладно , я же написал , дарю эти 17 грн приватбанку на развитие своих недотехнологий, но теперь никаких операций через тсо проволить не буду и другим не посоветую.!!!
 
Зверху