Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

Priser

Все буде Україна!
Реєстрація
13.10.08
Місто
Павлоград
Телефон
Samsung S10e, Snapdragon
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

А если клиент сам в состоянии разобраться что к чему - значит бонус положен клиенту, иначе несправедливо (получается игра в одни ворота)!
А если девушка очень хорошо объясняет и все клиенты с первого раза въезжают в ситуацию? Тогда в следующий раз её помощь не понадобится и она останется без премии? Получается, выгодней ничего не объяснять, чтоб всегда звали на помощь...
 
Реєстрація
08.03.11
Місто
Винница
Телефон
Nokia 5220 XpressMusic/LG A190 Utеl/MTS/KS/Xiaomi Redmi Note5
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Так, к слову.
В ТСО ПБ в некот разделах столько запутанности (на ровном месте), что иногда думаешь, зачем он создаёт себе/людям проблемы. Я имею ввиду относительно недавние перепрограмирования. Люди, вижу, до сих пор, многие, не врубаются. И, как следствие, около терминала часто стоит консультант.
 

NRG

Воины света! Воины добра!
Реєстрація
16.01.09
Місто
Аккерман
Телефон
XRN8 4/128
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

И, как следствие, около терминала часто стоит консультант.
Очень часто стоит, потому что надо нажимать заветные коды, за которые он получает бонусы)))
 

Priser

Все буде Україна!
Реєстрація
13.10.08
Місто
Павлоград
Телефон
Samsung S10e, Snapdragon
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Очень часто стоит, потому что надо нажимать заветные коды, за которые он получает бонусы)))
Интересно, если к дисплею в заветном месте стилус примотать, он будет сам нажимать на код, как только тот появится на экране? :D
 
Реєстрація
13.04.13
Місто
Рубіжне, Луганщина
Телефон
Xiaomi Redmi K20 Pro и Huawei E5573
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Интересно, если к дисплею в заветном месте стилус примотать, он будет сам нажимать на код, как только тот появится на экране?
мультитач получится)))
 
Реєстрація
26.10.12
Місто
Луцк
Реєстрація
19.10.08
Місто
Харьков+
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Получается, выгодней ничего не объяснять, чтоб всегда звали на помощь...
А клиент стоит с закрытыми глазами и ничего не видит что нажимает консультант? Если клиент не может запомнить последовательность действий, то естественно такому клиенту бонус не положен.
 

Priser

Все буде Україна!
Реєстрація
13.10.08
Місто
Павлоград
Телефон
Samsung S10e, Snapdragon
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

то естественно такому клиенту бонус не положен.
Я и не говорю, что клиенту положен бонус. Я говорю, что система не стимулирует доходчиво объяснять клиенту. Для сотрудников проще все делать самим и получать за это премию.
 

Spoke

Заблокирован
Реєстрація
08.11.13
Місто
Zaporozhie
Телефон
ZTE Android
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

То-то я смотрю они стоят рядом и молчат, бонусхантеры значит. :)
 
Реєстрація
04.05.08
Місто
BerdYanSK
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Если клиент не может запомнить последовательность действий, то естественно такому клиенту бонус не положен.

Эти консультанты цмышленно лупят очень быстро.
Я вроде не совсем ламер, но не запомнил последовательность.
 
Реєстрація
19.10.08
Місто
Харьков+
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Эти консультанты цмышленно лупят очень быстро.
Я вроде не совсем ламер, но не запомнил последовательность.
Проси повторить, но теперь помедленнее, чтоб ты запомнил/записал.

Добавлено через 2 минуты
(или сразу говори чтоб не спешила)
 
Останнє редагування:

Spoke

Заблокирован
Реєстрація
08.11.13
Місто
Zaporozhie
Телефон
ZTE Android
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Эти консультанты цмышленно лупят очень быстро.
Не думаю. В паспортных столах девочка у терминала тоже нажимает быстро, особенности работы/женской психики.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
11.03.13
Місто
Украина, Луганск
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Я и не говорю, что клиенту положен бонус. Я говорю, что система не стимулирует доходчиво объяснять клиенту. Для сотрудников проще все делать самим и получать за это премию.

Теперь я понял, чего клиент-менеджер жмакает на этот код вверху справа, даже когда сам все выполняешь, и она говорит, что так быстрее будет. P.S. Да объясни мне по человечески, что мне, бонусов тебе жалко заработать, нет, не жалко. А то ведь одталкивает от ТС0, что бы черный код нажатием превратить в желтый...
 

NRG

Воины света! Воины добра!
Реєстрація
16.01.09
Місто
Аккерман
Телефон
XRN8 4/128
Реєстрація
11.03.13
Місто
Украина, Луганск
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Таких как ты там много, а еще бабули, которым этого не объяснить, так что крутятся как могут.

Она за свою работу денежку получает и обязана объяснить. А то накосячит одна , а в результате теряет репутацию весь банк.
 

Tabarik

Без ГМО
Реєстрація
12.08.09
Місто
Київ
Телефон
Xiaomi Note 12 pro 5G
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Врать не хорошо, сказала бы правду тогда другое дело:D



Теперь я понял, чего клиент-менеджер жмакает на этот код вверху справа, даже когда сам все выполняешь, и она говорит, что так быстрее будет. P.S. Да объясни мне по человечески, что мне, бонусов тебе жалко заработать, нет, не жалко. А то ведь одталкивает от ТС0, что бы черный код нажатием превратить в желтый...
Народу, для которого нет большего счастья когда у соседа корова сдохла, про свою выгоду лучше помалкивать...
 

P22

Реєстрація
05.11.08
Місто
Конотоп Сумской обл.
Телефон
Fire
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

А реально пополнить счет моб. оператора с бонусного счета "Бонус+"( через сайт моб. оператора или через П24 или как нибудь ещё)?
 

СЛон

коментатор
Реєстрація
17.02.12
Місто
Київ та передмістя
Телефон
nokia+sony
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

P22, Павло, в Эльдорадо только. Уже ж говорили об этом раз 100.

Добавлено через 49 секунд
И то КС уже нельзя было год назад.
 
Останнє редагування:

Spoke

Заблокирован
Реєстрація
08.11.13
Місто
Zaporozhie
Телефон
ZTE Android
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

А вообще-то ПриватБанку не помешал бы контроль в виде "тайного покупателя".
Там в отделении где-то висят плакаты куда сообщать.
 
Останнє редагування модератором:
Зверху