Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

KIVagant:
— Очки! Перевести маме 400 гривен.
*— Ване 400 грн. платёж проведён
— Маме, блять, а не Ване 400 грн!
— Марье Ивановне 1400 грн. платёж проведён
— Очки-и-и! Маме! Четыреста! Гривен! Сукааа!
*— Маме 400 грн, назначение платежа «сука», платёж проведён.
— А-а-а-а!
(удар об встречную машину)
— очки, 3 колонка, 95, двадцать литров
— ошибка gps 1000054
— очки, АЗС на Ленина, 45, 3 колонка, 95, двадцать литров
— ошибка поиска 1000984
— очки, АЗС номер 12345, 3 колонка, 95, двадцать литров
— АЗС 12345, счет на 20 литров А95, 3 колонка… вы уверены?
— да, уверен
— ваша сессия истекла

приматбанк-стайл
©
 

Mr.Alex

unknown
Реєстрація
02.04.08
Місто
Харків
Телефон
///F150 B2021
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Заведи любовницу.
ну нахрена мне еще и этот дополнительный "гловняк"? :D
Поищи может и найдешь такой, в котором за тобой будут бегать и улыбаться.
да мне вовсе это и не нужно даже. вполне могу обойтись без улыбок и льстивой манеры поведения. проблема полагаю, несколько в ином ракурсе - то ли в отсутствии должностных инструкций, либо даже если таковые и есть - то их не читают, либо полагают, что могут поступать так, как считают удобным для себя лично, что того хуже - уровень трудовой дисциплины на весьма и весьма низком уровне, как и уровень культуры поведения персонала. в итоге получается, что эдакий "офисный планктон" попросту не выполняет взятые на себя обязательства по работе, получая при этом регулярную "зряплату". если "перевести" это в мой адрес, то думаю, что вряд ли кого "обрадовало" бы мое халатное отношение к взятым мною обязательствам по выполнению ремонтных работ - "тяп ляп, абы как", но при этом требуя оплаты "по полной". примерно как-то так.
Но как показывает практика это редко работает у нас в стране. И сколько не улыбайся клиенту, но он пойдет туда где его прельстят какой то шарой, хоть и нагрубят конечно в последствии. Вот так и живем.
потому так и живем, и все у нас не по логике реальных вещей, а через жопу в космос получается. и теория "выученной беспомощности" довольно прочно "сидит" в головах, потому как изменить что-то в лучшую сторону - это ломать "шаблоны", менять стереотипы, да и вообще нужно напрягаться - проще смириться и поступать "как все".
 

al-m

red-*****.com
Реєстрація
25.02.08
Місто
Херсонская обл.
Телефон
Samsung
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

что за страховка в Бонус+ пр24 появилась?
 

Вкладення

  • банк.jpg
    банк.jpg
    20.4 КБ · Перегляди: 185
Реєстрація
09.12.13
Місто
Хмельницкий
Телефон
redmi note 13
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ну нахрена мне еще и этот дополнительный "гловняк"? :Dда мне вовсе это и не нужно даже. вполне могу обойтись без улыбок и льстивой манеры поведения. проблема полагаю, несколько в ином ракурсе - то ли в отсутствии должностных инструкций, либо даже если таковые и есть - то их не читают, либо полагают, что могут поступать так, как считают удобным для себя лично, что того хуже - уровень трудовой дисциплины на весьма и весьма низком уровне, как и уровень культуры поведения персонала. в итоге получается, что эдакий "офисный планктон" попросту не выполняет взятые на себя обязательства по работе, получая при этом регулярную "зряплату". если "перевести" это в мой адрес, то думаю, что вряд ли кого "обрадовало" бы мое халатное отношение к взятым мною обязательствам по выполнению ремонтных работ - "тяп ляп, абы как", но при этом требуя оплаты "по полной". примерно как-то так.
Ну предложи Коломойскому себя. Может наведешь порядок. Думаю он в этом заинтересован :) А вообще, то о чем ты говоришь это из советского прошлого. Типа там трудовая дисциплина и пр. Ты забыл, что мы живем уже давным давно в другом мире и основным движителем здесь является конкуренция. Если клиент не голосует кошельком, значит его все устраивает. Если же банк почувствует отток клиентов, он задумается что нужно сделать для того, что бы они остались. Пока привату не о чем беспокоиться.

потому так и живем, и все у нас не по логике реальных вещей, а через жопу в космос получается. и теория "выученной беспомощности" довольно прочно "сидит" в головах, потому как изменить что-то в лучшую сторону - это ломать "шаблоны", менять стереотипы, да и вообще нужно напрягаться - проще смириться и поступать "как все".
Почему как все? Я например там где мне грубят не иду. Лучше заплачу на 5 коп больше, за то не потеряю нервы.
 
Реєстрація
02.06.13
Місто
Каменец-Подольский
Телефон
Nokia 3310i
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Как узнать сумму которую надо уплатить до 25 числа чтобы не платить процентов по кредитке кроме как посчитать вручную? Возможно где-то отображается в П24 искомая цифра?
 
Реєстрація
22.06.12
Місто
Донбасс
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Valerson, для возврата формируется документ ответственными сотрудниками чат онлайн. Если Вы обращались в по телефону 3700 они обязательно передали данную информацию ответственному. Возврат формируется по обращению Клиента.

С уважением, Елена.
ПриватБанк.


Деньги на карту вернулись - спасибо.
Но вот комиссия за платёж - нет - хотелось-бы знать так и должно быть?
 
Реєстрація
06.12.07
Місто
Zürich
Телефон
IPhone 13 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Деньги на карту вернулись - спасибо.
Но вот комиссия за платёж - нет - хотелось-бы знать так и должно быть?

Так и должно быть - комиссию взял приват за отправку платежа. То что платеж не прошел из-за ошибки отправителя, попадалово отправителя - комиссия не возвращается.
 
Реєстрація
13.04.13
Місто
Рубіжне, Луганщина
Телефон
Xiaomi Redmi K20 Pro и Huawei E5573
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Как узнать сумму которую надо уплатить до 25 числа чтобы не платить процентов по кредитке кроме как посчитать вручную? Возможно где-то отображается в П24 искомая цифра?
Заходиш в п24/Мои счета /Карта Универсальная/Мин. платеж
Показать

Вот прикрепил.
 

Вкладення

  • 2014-01-16_14h09_21.png
    2014-01-16_14h09_21.png
    206.6 КБ · Перегляди: 174
Реєстрація
04.05.08
Місто
BerdYanSK
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Алексей Р, Помоему он спрашивал не об минимальном платеже.

Korovas, У оператора узнай задолженность на конец пред. месяца.
Если я правильно понял твой вопрос. В приват 24 это не видно.
 
Реєстрація
13.04.13
Місто
Рубіжне, Луганщина
Телефон
Xiaomi Redmi K20 Pro и Huawei E5573
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Помоему он спрашивал не об минимальном платеже.
Ну так все правильно. Это сумма которую надо уплатить до 25 числа чтобы не платить процентов.
 

GAlexV

Добрый тролль, бєндєровєц
Реєстрація
31.08.09
Місто
Луцьк
Телефон
Redmi Note 8 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Ну так все правильно. Это сумма которую надо уплатить до 25 числа чтобы не платить процентов.
Неправда. Это сумма, которую нужно уплатить, чтобы не попасть на просрочку. Это-МИНИМАЛЬНЫЙ платёж. Чтобы не платить %%, нужно до 25 числа погасить полностью сумму задолженности на 1 число месяца. Или (если не было пополнений карты) рассчитать по формуле: МИНИМАЛЬНЫЙ_ПЛАТЁЖ/0.07 и округлить в бОльшую сторону.
 
Реєстрація
03.11.08
Місто
Киев
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Ну так все правильно. Это сумма которую надо уплатить до 25 числа чтобы не платить процентов.


Ох и любить тебя приват должен. Все б такими клиентами были - пб не знал бы куда деньги складывать :).
 

Destroyer

Заблокирован
Реєстрація
26.06.13
Місто
Донецк
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Уже второй раз с помощью робота из ПриватБанка звонят какие-то мошенники и ставят перед ультиматумом - или я ложу трубку, или мне выпустят какую-то кредитную карту. Естественно я трубку не ложу, чтоб дождаться живого человека и высказать ему все матюки, какие знаю...

Первый раз, в ноябре, робот звонил с номера +380504000463, а второй раз, вчера с номера +380952711334.

Вопрос: куда можно написать жалобу (НБУ или типа того), чтоб всех сотрудников Приватбанка вздрючили эту ихнюю типа "рекламную акцию"?
 
Реєстрація
06.12.07
Місто
Zürich
Телефон
IPhone 13 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Уже второй раз с помощью робота из ПриватБанка звонят какие-то мошенники и ставят перед ультиматумом - или я ложу трубку, или мне выпустят какую-то кредитную карту. Естественно я трубку не ложу, чтоб дождаться живого человека и высказать ему все матюки, какие знаю...

Первый раз, в ноябре, робот звонил с номера +380504000463, а второй раз, вчера с номера +380952711334.

Вопрос: куда можно написать жалобу (НБУ или типа того), чтоб всех сотрудников Приватбанка вздрючили эту ихнюю типа "рекламную акцию"?

Эта акция не от Приватбанка, это какой-то "агент" приватбанка создал сервис по подаче заявок на выдачу кредитных карт в автоматическом режиме. Если не ложить трубку, сервис возьмет номер, куда он сейчас позвонил и создаст через агентский сайт заявку на этот номер телефона на получение кредитной карты. Если карту выдадут, агент получит 16 грн. А вот после подачи заявки уже позвонят из Привата.
Жалобу подавать в приватбанк, указав свой номер телефона, на который звонил робот, и по которому ушла заявка на карту. В привате увидят, какой агент так развлекается по реферансу заявки.
 
Реєстрація
29.03.11
Місто
Киев
Телефон
Alcatel D920, Huawei U8110
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Первый раз, в ноябре, робот звонил с номера +380504000463, а второй раз, вчера с номера +380952711334.

Не помню откуда звонила робобаба, но "живые" консультанты звонят с городского. Спасибо им за то, что их спам-бот нашел в сети мой номер 29+. С удовольствием прослушал все их предложения и долго спорил, что мне всего этого не нужно.

Вопрос: куда можно написать жалобу (НБУ или типа того), чтоб всех сотрудников Приватбанка вздрючили эту ихнюю типа "рекламную акцию"?

Это не самое плохое нарушение. Есть куда более плохие, которые явно нарушают законы, например впаривание дополнительных кредиток и распоряжение вашими деньгами. Но все эти правонарушения они списываю на "ръяных" сотрудников и продолжают заниматься тем же системно.

Добавлено через 2 минуты
Эта акция не от Приватбанка, это какой-то "агент" приватбанка ... Жалобу подавать в приватбанк, указав свой номер телефона, на который звонил робот, и по которому ушла заявка на карту. В привате увидят, какой агент так развлекается по реферансу заявки.

А звонки и дальше будут продолжаться. Даже если их "нагнуть" через какие-то госорганы, они просто найдут того "козла отпущения"…
 
Останнє редагування:

SerP

@serhii13serp (tlg)
Реєстрація
06.05.09
Місто
Одесса-мама
Телефон
Xiaomi Redmi 3
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Сегодня получил 2 денежных перевода (Вестерн и Контакт) сразу на карту в Приват-24.
мегаудобство.
жирнейший плюс ПБ от меня, так как я достаточно часто получаю переводы, а вотделениях (любого банка) это отнимает немало времени
 

AndyRadist

Заблокирован
Реєстрація
29.06.09
Місто
Тула
Телефон
Orbitel 863
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Если карту выдадут, агент получит 16 грн. А вот после подачи заявки уже позвонят из Привата.
Destroyer, Поэтому следует дождаться составления заявки в автоматическом режиме. После этого перезвонит сотрудник Привата, которому заявляем, что: "заявка получена мошенническим путём, я согласия на подачу от моего имени заявки не давал, прошу оштрафовать агента, использующего мошеннические способы зароботка, а также аннулировать все его заявки" и так далее.
 
Реєстрація
15.04.12
Місто
Чернигов
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Если не ошибаюсь,кто-то писал недавно, что написал жалобу на работу банка на сайте Минфина. Если нетрудно, то скиньте ссылочку с указанием куда зайти для написания жалобы. Ситуация та же, что и описывали здесь:пришла смс о поступлении денег на счет. Прошло уже три часа,а денег нет.
 
Реєстрація
06.12.07
Місто
Zürich
Телефон
IPhone 13 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Если не ошибаюсь,кто-то писал недавно, что написал жалобу на работу банка на сайте Минфина. Если нетрудно, то скиньте ссылочку с указанием куда зайти для написания жалобы. Ситуация та же, что и описывали здесь:пришла смс о поступлении денег на счет. Прошло уже три часа,а денег нет.

Деньги поступили на СЧЕТ. На карту они поступят сегодня после 22.00 или завтра после 7.00.
 
Зверху