Vodafone FAQ

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Реєстрація
30.03.10
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
www.vodafone.ua/support/faq

Обов'язкова мінімальна сума на рахунку абонентів
Для здійснення вихідних подій з номера (дзвінок, SMS, користування Інтернетом) на основному грошовому рахунку, *101#, повинно бути не менше 0,01 ₴. Важливо, що ця умова має бути врахована й у наступних випадках:
  • після підключення пакета послуг (на день, на 28 днів, на місяць);
  • при тарифікації подій з додаткового грошового рахунку, *101*10#.
Термін дії номеру та його подовження
Термін дії номера (послуги передплати) визначає дату, до якої абонент може користуватися SIM-картою. Перевірити можливо через *101# або в системі "My Vodafone".
Для продовження терміну дії номеру на 365 днів достатньо поповнити рахунок на сумму від 5 ₴ чи більше будь-яким способом, окрім переказу коштів.

Використання коштів на додатковому грошовому рахунку
При наявності грошей на основному й додатковому грошових рахунках і виконанні умов їх витрачання гроші в першу чергу автоматично знімаються з додаткового рахунку, а по його вичерпанню — з основного. На оплату першого щомісячного платежу додатковий рахунок не витрачається.
Додатковий грошовий рахунок, *101*10#, використовується на:
  • дзвінки та SMS абонентам у межах України й за кордон (крім контент-послуг);
  • мобільний Інтернет;
  • послуги в роумінгу й регулярний щомісячний/денний платіж (для оплати позачергового пакету послуг на 28 днів або місяць на рахунку повинна бути достатня сума, у противному випадку треба оплату пакету послуг треба робити через оператора).
При зарахуванні нових грошей на додатковий рахунок вони сумуються з наявними на ньому грошима й строк їх дії оновлюється. Зазвичай становить 30 календарних днів із моменту останнього зарахування.

Змінити мову систем
  • основної системи (відповіді по *101# та в службових SMS) через USSD-запит *722#:
    *722*1# — українська; *722*2# — російська, *722*3# — англійська;
  • послуг "Вам дзвонили", "Є зв'язок", "Я на зв'язку" й "Лінія вільна" через USSD-запит *120*9#:
    *120*91# — українська; *120*92# — російська, *120*93# — англійська, *120*94# — український трансліт; *120*95# — російський трансліт;
  • контакт-центр 111: # і обрати мову спілкування.
Особливості тарифів Vodafone
  • У старих тарифах Vodafone плату за пакет знімає кожні 28 днів, у нових — рівно через місяць від дати, коли пакет був підключений минулого місяця.
    Під час перевірки через *101*4# вказує термін дії не включно. Оновлення пакету 15.01.2019 означає, що гроші зніме вночі з 14-го на 15-е (15-го числа з 0:00 до 8:00). Якщо пакет послуг оновлюється у дні, які в деяких місяцях відсутні, то це відбувається в останній день місяця.
  • Якщо на рахунках (основному й додатковому) замало грошей, то знімає щоденну плату.
    У ніч, коли має зняти абонплату, краще відключити передачу даних і телефон перевести в режим мережі 2G/3G. Через відкриту сесію Інтернету (4G використовує Інтернет) можливі глюки (зніме додатково плату за день або не зніме місячну плату).
  • У разі несплати пакета послуг на місяць, то щоночі система намагатиметься зняти абонплату. Щойно буде достатньо грошей — зніме, та встановить нову дату нарахування послуг та зняття абонплати.
  • На основному грошовому рахунку повинно бути на 1 копійку більше, чім розмір абонплати.
  • Відсутня плата за звіти про доставку SMS.
О снятии платы за услуги
Существует несколько способов снятия платы за услуги:
  1. Обычная оплата за минуту/сообщение. Происходит онлайн, не может загнать счет в минус (если денег недостаточно, — разговор оборвет, позвонить не даст, сообщение не отправится).
  2. Отложенная оплата (Роуминг услуги и отчеты о доставке SMS). Услуга оплачивается позже (обычно через несколько минут, но может быть и часов). Может загнать счет в минус.
    Окончательная тарификация интернет соединения происходит после его разрыва. Возможна неправильное отображение остатка и тарификация, если соединение активно в момент, когда заканчивается пакет (полночь, конец месяца и т. д.).
  3. Самостоятельный заказ пакета: необходимо совершить действие, чтоб заказать. Стоимость списывается в момент заказа, не может загнать в минус. Пакеты одинаковых услуг суммируются, а срок действия — продлевается.
  4. Оплата по факту первого события. Оплачивается первая минута/сообщение/бит в размере стоимости пакета, дальше списывается из пакета. Происходит онлайн, не может загнать счет в минус.
  5. Регулярное начисление пакетов:
    • Ежедневное списание. Обычно происходит в 0:00.
    • Периодическое списание. Деньги снимает с некоторым периодом (например каждые 28 дней).
    • Ежемесячное списание: снимает каждый месяц в ту же дату, например если активировать пакет 13.01, то снимет 13.02, 13.03 и т. д.
Переадресация вызова и роуминг
  • Входящие звонки в роуминге, переадресованные с назначением безусловной переадресации (через код услуги 21), тарифицируются как исходящие вызовы на номера Украины согласно с тарифным планом, действующим для Вашего номера в пределах Украины.
  • Входящие звонки в роуминге, переадресованные с назначением условной переадресации (через коды услуг 61, 62, 67), тарифицируются как сумма стоимости входящего звонка к абоненту в роуминге и стоимости исходящего звонка на номер в Украине, на который установлена условная переадресация.
  • Услуги «Вам звонили» и «Есть связь» в роуминге не предоставляются. И перед выездом заграницу отключения не требуют.
Архів
 
Причина: шапка теми
Останнє редагування модератором:

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Так миграция возможна при сумме не более 200 грн. Или как-то так.
 
Реєстрація
29.06.12
Місто
Люботин
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Заказала за счет бонусов (280 бонусов) 20 минут на все сети по Украине и не могу понять, как посмотреть остаток этих минут:confused:… может кто знает :eek: ?

P.S. из шапки данной темы, USSD запросы припейд, не подходят.
 
Реєстрація
13.05.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy A73
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Додайте до шапки в частині для КОНТРАКТНИХ абонентів.

1) При підключеній послузі Смарт.нет у контрактних абонентів пакет МБ нараховується одразу за весь місяць без обмеження на день (!), на відміну від передплачених абонентів. На сайті, на жаль, не описано нарахування МБ для контрактників. Наприклад, якщо у місяці 31 день, нарахують 1550 МБ, а не по 50 МБ кожного дня. І, увага (!), пакетні МБ в межах послуги Смарт.нет використовуються першочергово, тобто до використання пакету послуг, якщо такі МБ передбачені умовами тарифного плану.

В моєму випадку: в межах тарифу МТС Офіс 30+ нараховувались 50 МБ/міс та додатково підключив Смарт.Нет. Спочатку списувались МБ послуги Смарт.нет, а вже потім 50 МБ по тарифному плану. Такого немає при підключених інших пакетів МБ, бо пакет послуг завжди використовувався першим.

2) При деактивації послуг, що передбачають додаткові пакети, наприклад, МБ, СМС чи ММС, ці послуги буде неможливо повторно підключити до кінця поточного календарного місяця.

В моєму випадку: коли я відключив 2000 МБ за 20 грн на початку березня, мені не змогли підключити знову цю послугу аж до 1 квітня.

3) Якщо передбачений кредит (можливість залізти в мінус) та на початку місяця, коли знімається з рахунку абонплата, цей мінус все ж таки виник, номер заблокують, навіть якщо не було перевищено допустимого розміру кредиту, до повного погашення заборгованості.

В моєму випадку: по моєму номеру допускається кредит в 30 грн. На початку місяця після зняття абонплати за пакет послуг виник мінус 2 грн. Номер заблокували 8 числа, хоча й не було перевищення тих таки 30 грн. Оператор ЦОА повідомила, що це виникло внаслідок того, що борг виник ніби то у минулому календарному місяці. Виявляється, абонплата за наступний місяць обраховується в останнє число попереднього місяця в 23:59:59, бо так біллінг працює. Але остаточно з рахунка знімається до 5-го числа наступного місяця, а боргом вважається минуломісячним. Ось такі подвійні стандарти. Тому прийшлося оплатити 12 грн ще й за активацію номера.

Добавлено через 35 минут
Для ПЕРЕДПЛАТИ і КОНТРАКТУ (можливо, також додайте до шапки)
Якщо вашим тарифним планом передбачена тарифікація кожного МБ за 10 грн і ви вважаєте це жлобством МТС, а підключати додаткові пакети МБ не маєте бажання, то пропишіть APN smart.net, але НЕ активовуйте саму послугу. В цьому випадку кожен МБ буде тарифікуватися по 1 грн. Округлення сесії до 100 КБ.

Для КОНТРАКТУ
1) Абонплата та ПФ на початку місяця знімається в різний час. Інколи в різні числа. Тому не треба дивуватись, що після зняття абонплати відбулось ще якесь зняття з рахунка.
2) По програмі МТС Бонус є можливість отримати знижку на пакет послуг, наприклад, 20 грн на 6 місяців за 3000 бонусів (лінк на повний перелік знижок http://www.mts.com.ua/ukr/discount_communication.php). Знижка надається навіть при підключених додаткових послугах або бонусних пакетах. Але (!) на момент замовлення самої знижки додаткові пакети не мають бути підключені. В такому випадку потрібно спочатку деактивувати додатковий або бонусний пакет, підключити знижку, а вже потім підключати пакет. Але нема можливості підключати в поточному місяці пакет, який вже був в цьому ж таки місяці деактивований (читайте мій попередній пост http://red-forum.com/showpost.php?p=910904&postcount=1045). Наприклад, при відключенні 100 СМС та підключенні знижки на пакет послуг, в поточному місяці, можна буде підключити тільки інший пакет СМС - 50 або 200, але не ніяк 100 СМС. Такий біллінг, блін. Можливо щось змінять при переході на новий (старий для передплати). Я попався на це, коли деактивував 2000 МБ за 20 грн, підключив знижку, а коли захотів через день знову підключити 2000 МБ, мені повідомили, що це неможливо. Тому обмежився іншим пакетом МБ.
3) Плата за звіт про доставку СМС (поки що) не стягується для корпоративних тарифів (Офіс 10, 30+, 50+, 90+, 150+). Це якщо комусь ті звіти дуже потрібні.
 
Останнє редагування:

Staslviv

Заблокирован
Реєстрація
20.02.11
Місто
Львов
Телефон
супербюджетная жабка
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

глупый вопрос :))) на счёту было 56-59 коп, ТП МТС 3Д ноль западный , перевели два раза оп 25 грн , стало не 50 грн 56 коп а 45,86 :eek: в общем класически что-то подключено принудительно, а вот что ? сейчас буду конечно по всех пунктах шапки , но может кто навскидку скажет ?:eek:

Добавлено через 34 минуты
если это пакет СМС согласно ТП тогда два перевода по 25 грн тоже считаетаються пополнением ? :mad:
 
Останнє редагування:
Реєстрація
05.11.07
Місто
Киев-Чернигов
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Подскажите, пожалуйста, самый дешёвый вариант для звонков только на МТС с минимальной возможностью быть заблокированным. Контракт.
"МТС Офіс 50+" ?

Второй вопрос: есть ли ПЗС в пакете Ультра при звонках в Россию по 15 копеек?

Спасибо
 
Останнє редагування:
Реєстрація
13.05.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy A73
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Подскажите, пожалуйста, самый дешёвый вариант для звонков только на МТС с минимальной возможностью быть заблокированным. Контракт.
"МТС Офіс 50+" ?

Самый дешевый, если разговор о корпе, будет МТС Офис 30+, при условии, что в месяц достаточно 500 минут :) Вдобавок к АП дается 30 минут на других (в тч. стационарные) + 50 МБ интернета. Если интересен внутрисетевой безлимит - МТС Офис 50+.
 

sirota

тапок
Реєстрація
26.09.13
Місто
Кременчук
Телефон
Iphone 5 16gb
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Нужен пакет смс на все сети. Немогу найти.
 

Baxma

Kraiser
Реєстрація
03.05.13
Місто
Полтава
Телефон
Samsung s7
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

как происходит процедура обмена обычной симки на nano sim?
 
Реєстрація
03.10.13
Місто
Киев
Телефон
iPhone 7 Plus
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

как происходит процедура обмена обычной симки на nano sim?

Через одно место. А вообще, зависит от формы обслуживания. Контрактникам меняют без вопросов при наличии паспорта абонента и нано-болванок в конкретном ЦОА. В областях их зачастую нет, "давайте обрежем старую или надо заказывать в Киеве и ждать неделю".

На предоплате сложнее. Сначала, вас всеми правдами и неправдами постараются уболтать обрезать старую карту дешевым китайским резаком, потом предложат выдать новую симку стандартного размера и обрезать ее. Если это не сработает, вам скажут, что "нет вашей емкости". Если и этот этап успешно пройден, то после заказа обмена сим карты через 111 (после перекрестного допроса оператор скажет вам "номер емкости"), в ЦОА скопируют ваш паспорт и старую симку/сим-холдер/упаковку от пакета вдоль и поперек. Потом оператор принесет болванку нано сим карты, будет молча тупить в монитор минут пять-семь и если удачно встанут планеты и "система не зависнет", то на этом миссия будет выполнена.

Возможно, у некоторых операторов ЦОА замена сим карты происходит меньшей кровью, но общая тенденция именно такая.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
29.01.09
Місто
Київська область
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Через одно место. А вообще, зависит от формы обслуживания. Контрактникам меняют без вопросов при наличии паспорта абонента и нано-болванок в конкретном ЦОА. В областях их зачастую нет, "давайте обрежем старую или надо заказывать в Киеве и ждать неделю"

В фирменных магазинах и дилерских центрах обслуживания, в которых есть сотрудник МТС, должны быть в наличии карты любых HLR.
Или по факту это не так?
 

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Poco M3 Pro
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

lex12005, увы, на местах бывают далеко не все емкости.
 
  • Like
Реакції: Howl
Реєстрація
03.10.13
Місто
Киев
Телефон
iPhone 7 Plus
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

В фирменных магазинах и дилерских центрах обслуживания, в которых есть сотрудник МТС, должны быть в наличии карты любых HLR.
Или по факту это не так?

По факту это не всегда так. Например, около трех недель назад в Житомирском ЦОА не было нано-сим HLR 233 и 249, а неделю назад в киевском ЦОА на пр. Победы 33(?) не было микро-сим на 233. Обычно нет в наличии именно нано-сим, реже микро. Сим карты стандартного размера, как правило, есть во всех точках.
А вообще, Киевстар уже несколько лет выдает универсальные сим-карты, с высечкой под микро-сим, а так же снабжает ими все стартовые пакеты уже около года. МТС давно пора бы сделать то же самое и заказать такие универсальные карты на замену а так же для всех стартовых. К сожалению, в этом плане МТС плетётся позади: все новшества и услуги первыми вводят конкуренты. Справедливости ради стоит отметить, что большинство стартовых в тарифе Смартфон 0,50 поставляется с универсальными сим-картами.

И чтобы два раза не вставать: процедура замены сим карты в МТС излишне забюрократизирована. У Киевстара достаточно показать старую сим карту или холдер, альтернативно можно указать сумму на счету, последние звонки и даже IMEI телефона - вам выдадут замену, не задавая лишних вопросов и не создавая миллион копий и бумажек с подписью. В МТС даже знание своего песонального пароля ничего не гарантирует. На словах, для идентификации абонента достаточно назвать этот четырехзначный пароль. По факту же, зачастую операторы требуют и паспортные данные, и последние звонки. Я бы с радостью платил МТС за замену сим карты, только бы процесс не напоминал поход в паспортный стол.
 

Андрюх@dp.ua

Пенсіонер
Реєстрація
14.02.08
Місто
Дніпро - мій рідний дім
Телефон
дивись підпис

Mohito

Мятно-лаймовый
Реєстрація
04.03.11
Місто
Киев
Телефон
iPhone 11 Pro Max
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

универсальные карты для замены- в свое время были в Одессе, как сейчас не знаю
 

Sanёk

Заблокирован
Реєстрація
20.04.13
Місто
Львів
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Подскажите пожалуйста, пользуясь мтс предоплата я не могу установить переадресацию всех входящих мне вызовов на иностранный мобильный номер ?
На КС Предоплата, такая фишка катит. А на мтсе ?
 
Зверху