Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Вчера днём жена рассчитывалась в аптеке картой ПБ. Всё как обычно. Есть два чека - с терминала и кассы. Суммы разные: по кассе ~100 грн. (именно столько товара), по терминалу ~25 грн. Товары были на 6, 6, 46 и 45 грн. (примерно). По Приват24 списано 25 грн. Нестыковку мы обнаружили уже дома.
Это произошёл сбой? Жена заплатила за предыдущего клиента и съэкономила 75 грн.?

Днём товарились в супермаркете. Этой же картой. Перед тем, как отдать чеки, кассирша проверила совпадение сумм на чеках.

Выходит, вину спишут на ту аптечную кассиршу? Мол, сверять надо было.

chernyuk, добрый день!
Как правило, сумма для платежа через терминал вводится вручную и именно она в последующем списывается с карты.
Позвольте, пожалуйста, нам детальнее рассмотреть сложившуюся ситуацию. Сообщите на [email protected] суть вопроса, указав ссылку на отзыв, номер карты, дату и сумму транзакций, а также контакты для обратной связи.
С уважением, ПриватБанк.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Вообще Приватом доволен, но на этой недели он что-то у меня косячит.
Сначала с карты которой 2 месяца не пользовался, сняли 6 копеек и на них загнали в минус, 3й день пробую узнать за что. Пока безуспешно.
Сегодня пробовал снизить лимит на снятие кеша по другой карте, так что не введу мне его ставят 246 000 грн.
(С лимитом оказалось, что это глючит отображание в приват24).
 

Андрюх@dp.ua

Пенсіонер
Реєстрація
14.02.08
Місто
Дніпро - мій рідний дім
Телефон
дивись підпис
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Вчера днём жена рассчитывалась в аптеке картой ПБ. Всё как обычно. Есть два чека - с терминала и кассы. Суммы разные: по кассе ~100 грн. (именно столько товара), по терминалу ~25 грн. Товары были на 6, 6, 46 и 45 грн. (примерно). По Приват24 списано 25 грн. Нестыковку мы обнаружили уже дома.
Это произошёл сбой? Жена заплатила за предыдущего клиента и съэкономила 75 грн.?

Днём товарились в супермаркете. Этой же картой. Перед тем, как отдать чеки, кассирша проверила совпадение сумм на чеках.

Выходит, вину спишут на ту аптечную кассиршу? Мол, сверять надо было.
У меня такая же ситуация была в АТБ. Кассир забила вместо 132 гривны 32, я, естественно, на чек и не глянул. Через пару дней захожу в АТБ (он возле дома, я там практически каждый день скупляюсь), а охранник вежливо просит меня разрулить одну непростую ситуацию. Пошел с ним, показали мне видео с камеры наблюдения, я посмотрел Приват-24... вобщем теперь мы с той кассиршей лучшие друзья и обо всех интересностях в магазине я узнаю из первых уст, а еще с ее помощью выбираю товар более качественный из подсобки;)
 
  • Like
Реакції: al-m

NRG

Воины света! Воины добра!
Реєстрація
16.01.09
Місто
Аккерман
Телефон
XRN8 4/128
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Вот как люди 100 грн отрабатывают ))
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Вообще Приватом доволен, но на этой недели он что-то у меня косячит.
Сначала с карты которой 2 месяца не пользовался, сняли 6 копеек и на них загнали в минус, 3й день пробую узнать за что. Пока безуспешно.
Сегодня пробовал снизить лимит на снятие кеша по другой карте, так что не введу мне его ставят 246 000 грн.
(С лимитом оказалось, что это глючит отображание в приват24).

webivan, добрый день!
Сожалеем о неудобствах, которые Вам доставила описанная ситуация.

Разрешите нам подробнее рассмотреть Ваш вопрос. Пожалуйста, уточните суть вопроса на нашу почту [email protected], указав ссылку на отзыв и контакты для обратной связи.

Надеемся на обратную связь!
С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
27.06.09
Місто
Родом из Одессы
Телефон
Pixel 7pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Посоветуйте карту. Часто покупаю и чуть реже продаю, суммы примерно в среднем до 1000 грн Кредит на карте не нужен.
 

NRG

Воины света! Воины добра!
Реєстрація
16.01.09
Місто
Аккерман
Телефон
XRN8 4/128
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

medeo, тут и выбирать не с чего. Расчетная карта.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Посоветуйте карту. Часто покупаю и чуть реже продаю, суммы примерно в среднем до 1000 грн Кредит на карте не нужен.


medeo, здравствуйте!
Как мы поняли из обращения, речь идет о платежах в сети интернет. Для таких платежей может использоваться любая банковская карточка. Однако для безопасности расчетов ПриватБанк предлагает своим клиентам воспользоваться специальной Интернет-картой. Это международная виртуальная банковская карта среднего уровня платежной системы Visa International.

С Интернет-картой Вам не нужно вводить данные своей основной карты и опасаться, что о них могут узнать посторонние.
Карта выпускается сроком на 10 лет в гривне, долларах США или евро. Заказать карту можно в личном кабинете Приват24, меню «Все услуги» выберите «Настройки» / «Карты» / «Заказ карт», в списке выберите тип карты «Интернет-карта» и желаемую валюту карты.
Детальнее ознакомиться с информацией, можно на нашем официальном сайте http://pb.ua/, в разделе "Платежные карты".

Спасибо за вопрос!
С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
27.06.09
Місто
Родом из Одессы
Телефон
Pixel 7pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Нет не интернет карта. Сейчас я плачу через терминал ПБ, а получаю деньги налож платежом на НП.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Нет не интернет карта. Сейчас я плачу через терминал ПБ, а получаю деньги налож платежом на НП.

medeo, в таком случае рекомендуем получить "Карту для выплат". Для оформления карты, достаточно посетить любое отделение ПриватБанка, имея при себе паспорт.

Хотим обратить внимание, что при оформлении новой "Карты для выплат", так и при ее перевыпуске, только руководители отделений могут оформить одну "Карту для выплат" без карты “Универсальная”.
Если "Карта для выплат" выдана специалистом по обслуживанию клиентов, способ активации карты, зависит для каких зачислений она предназначена:
*как зарплатная - способ активации зависит от тарифного плана зарплатного проекта.
Если тарифный план «Лояльный» карта для выплат имеет способ активации через карту «Универсальная»
Если «Классический»- SMS/IVR активация.
*пенсионная, социальная карта способ активации - SMS/IVR.
*для других платежей (% по депозиту, переводы, др. Расчеты)- через карту «Универсальная».
Детальнее ознакомиться с условиями и тарифами по карте, можно перейдя по ссылке http://pb.ua/ua/platezhnie-karty/karta-dlia-viplat/.

С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
22.06.12
Місто
Донбасс
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Опять переводы в Приват24 не работают.............((((
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Опять переводы в Приват24 не работают.............((((

Valerson, добрый день!
К сожалению, на текущий момент, действительно могут наблюдаться задержки в проведении некоторых платежей клиентами ПриватБанка, сформированными в системе Приват24 для физ.лиц. Мы приносим Вам свои извинения за доставленные неудобства и просим Вас не повторять платёж, чтобы он не был дублирован в последствии.

Ответственные специалисты уже занимаются решением этого вопроса. Ещё раз приносим свои извинения и надеемся на Ваше понимание.
С уважением, ПриватБанк.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Тоді це не Андрюха був :)
Пожартували і повертаємося до теми Приватбанка.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Харьков
Телефон
Sony D5503, Fly DS113
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, почему в Харькове перестали работать те немногие отделения в субботу? Пол города сегодня излазил, что бы пополнить карту, некоторые терминалы говорили "Наличные не принимаю" и советовали идти по "ближайшим терминалам и отделениям" разумеется отделения не работали, а некоторых терминалов по указанным адресам не оказалось физически.
Еще проблема - приложение для андроида "Приват карты" - отделения банка показывает отлично, но их время работы в большинстве случаев не соответствует действительности, например почти все в Харькове работают круглосуточно, а какое-то попалось - только в субботу(!), сведения о терминалах и банкоматах тоже не всегда соответствуют действительности, а время их доступности вообще не соответствует действительности.
Еще проблема - услуга "Копилка" поставил на одну карту - 100% от поступлений. По факту не списывается на копилку, звонил в поддержку месяц назад, выслушали/записали, результата нет. Причем я пояснил барышне вероятную суть проблемы - комиссия за пополнение (т.е. я ложу на карту 1000, копилка пытается списать 1000 но на счете уже 995), после смс о пополнении приходит смс о списании на копилку 1000,00 и остаточном балансе -5,00, разумеется по факту ничего не списывается.
 
Реєстрація
21.08.12
Місто
Київ, Україна
Телефон
Pixel 7 Pro, Nothing 2
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

некоторые терминалы говорили "Наличные не принимаю" и советовали идти по "ближайшим терминалам и отделениям" разумеется отделения не работали, а некоторых терминалов по указанным адресам не оказалось физически.
Без конкретных адресов и номеров терминалов тебе могут разве что посочувствовать.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, почему в Харькове перестали работать те немногие отделения в субботу? Пол города сегодня излазил, что бы пополнить карту, некоторые терминалы говорили "Наличные не принимаю" и советовали идти по "ближайшим терминалам и отделениям" разумеется отделения не работали, а некоторых терминалов по указанным адресам не оказалось физически.
Еще проблема - приложение для андроида "Приват карты" - отделения банка показывает отлично, но их время работы в большинстве случаев не соответствует действительности, например почти все в Харькове работают круглосуточно, а какое-то попалось - только в субботу(!), сведения о терминалах и банкоматах тоже не всегда соответствуют действительности, а время их доступности вообще не соответствует действительности.
Еще проблема - услуга "Копилка" поставил на одну карту - 100% от поступлений. По факту не списывается на копилку, звонил в поддержку месяц назад, выслушали/записали, результата нет. Причем я пояснил барышне вероятную суть проблемы - комиссия за пополнение (т.е. я ложу на карту 1000, копилка пытается списать 1000 но на счете уже 995), после смс о пополнении приходит смс о списании на копилку 1000,00 и остаточном балансе -5,00, разумеется по факту ничего не списывается.

logist, доброе утро!

Нам сложно прокомментировать ситуацию, так как данные для идентификации Вас, как клиента банка, отсутствуют. Будем признательны, если Вы уточните на [email protected], номер Вашей карты и ссылку на это сообщение, а также более детальные данные терминалов самообслуживания и отделений, в графике работы которых Вы заметили несоответствия в приложении "Приват-карта". Мы проверим информацию и предоставим Вам ответы на все интересующие вопросы.

С уважением, ПриватБанк.
 
Зверху