Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Не заходит в Приват24, после авторизации вот что:

Уважаемый клиент!

Мы протестировали работу Приват24 и можем сообщить, что сервис работает корректно. Рекомендуем повторить операцию используя браузер Google Chrome (предварительно очистив историю сообщений - нажмите и удерживайте последовательно следующую комбинацию клавиш: CTRL + SHIFT + DELETE, выберите временной промежуток: ВСЕ (ЗА ВСЕ ВРЕМЯ), поставьте ниже все галочки, нажмите кнопку “Очистить”).

Если описанные действия не помогут, сообщите на [email protected] детали Вашей ситуации, указав ссылку на отзыв и контакты для связи.

С уважением, ПриватБанк.
 

Prorab

Skylark
Реєстрація
21.11.07
Місто
Черноморск
Телефон
Redmi N8P
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, спасибо, деньги со старой неактивной карты успешно сегодня перевелись на новую.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Как в приложения на андроиде Приват24 снять деньги с копилки на свою карту?

Уважаемый клиент!
Для снятия средств с вклада "Копилка" при помощи мобильного телефона, необходимо установить приложение "Копилка", где выбрать меню: "Расторгнуть копилку".
С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Как в этом приложении https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.privatbank.airpay выбирается касса?
Я в шоке от их технологий.

Tabarik, добрый день!
В настоящий момент, в приложении доступны точки, в которых отсутствует несколько касс. Такой функционал будет доработан в будущих версиях приложения.
Если Вы столкнулись с какими-либо трудностями при оплате с помощью приложения, напишите, пожалуйста, об этом на [email protected] более детально, указав ссылку на отзыв и контакты для обратной связи.
С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 3 минуты
ПриватБанк, спасибо, деньги со старой неактивной карты успешно сегодня перевелись на новую.

Уважаемый клиент!
Спасибо за отзыв! Рады, что наша работа оставила у Вас положительные впечатления.
С уважением, ПриватБанк.
 
Останнє редагування:

Staslviv

Заблокирован
Реєстрація
20.02.11
Місто
Львов
Телефон
супербюджетная жабка
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

господа если я понимаю правильно, то как и было на карте Универсальная так и есть :
смс информирование ( обычное без галочки уведомить о платеже где вводиться телефон) и
перевод с Универсальной на Универсальную ( не кредитных денег )
БЕСПЛАТНО
так мне подтвердили в чате и на сайте тоже так
http://privatbank.ua/ua/udalenniy-banking/sms-banking/sms-info/
http://privatbank.ua/pay/
комиссия если перевод с Универсальной на зарплатную или др. карту, но зато снятие с такой карты бесплатное в отличии от Универсальной.
Касательно маркета как по вашему мнению эту комиссию за не целевое пополнение зарплатной карты должен платить продавец то есть получатель денежки? разве кто то из вас дополнительно указывает + к цене например еще % за обналичку с банкомата? ИМХО продавец ( получатель) когда озвучивает цену должен оплачивать свои специфические комиссии сам, ибо откуда я могу угадывать знать какую карту для расчётов он открыл - наверно ту которая его устраивает. Если комиссия не была указана в объявлении изначально
 

СЛон

коментатор
Реєстрація
17.02.12
Місто
Київ та передмістя
Телефон
nokia+sony
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Staslviv, ты и в маркете этот же вопрос задал? Или там твой партнёр разбирает момент?
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

господа если я понимаю правильно, то как и было на карте Универсальная так и есть :
смс информирование ( обычное без галочки уведомить о платеже где вводиться телефон) и
перевод с Универсальной на Универсальную ( не кредитных денег )
БЕСПЛАТНО
так мне подтвердили в чате и на сайте тоже так
http://privatbank.ua/ua/udalenniy-banking/sms-banking/sms-info/
http://privatbank.ua/pay/
комиссия если перевод с Универсальной на зарплатную или др. карту, но зато снятие с такой карты бесплатное в отличии от Универсальной.

Staslviv, доброе утро!

Совершенно верно, входящие сообщения от банка бесплатны. Стоимость исходящих сообщений - согласно тарифам Вашего мобильного оператора. Заметим, что при совершении платежа в Приват24, Вы можете уведомить получателя об отправке, поставив галочку в соответствующем пункте на шаге ввода реквизитов. Стоимость услуги составляет 50 копеек, средства будут списаны с выбранного Вами счета.

Комиссия за перевод собственных средств с карты "Универсальная":
- на Карту для выплат - 1% (из них 0.5% взимается с получателя за нецелевое пополнение Карты для выплат);
- на карту "Универсальная" - бесплатно.

С уважением, ПриватБанк.
 

shurass

Заблокирован
Реєстрація
23.09.09
Місто
Донецк-Енакиево-Горловка
Телефон
V980m V3X V551 V195 C390 WX161 N2310 N3510i N7370
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Staslviv, доброе утро!
В каком случае снимается абонплата 3грн./мес за смс информирование?
В каком случае может быть прекращено, в том числе временно смс информирование об операциях по карте?
 

Tabarik

Без ГМО
Реєстрація
12.08.09
Місто
Київ
Телефон
Xiaomi Note 12 pro 5G
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Tabarik, добрый день!
В настоящий момент, в приложении доступны точки, в которых отсутствует несколько касс. Такой функционал будет доработан в будущих версиях приложения.
Если Вы столкнулись с какими-либо трудностями при оплате с помощью приложения, напишите, пожалуйста, об этом на [email protected] более детально, указав ссылку на отзыв и контакты для обратной связи.
С уважением, ПриватБанк.
Так дайте список этих секретных адресов в столице. Где не запускал приложение нигде не возможности оплатить.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

В каком случае снимается абонплата 3грн./мес за смс информирование?
В каком случае может быть прекращено, в том числе временно смс информирование об операциях по карте?

shurass, доброе утро!

Все карты ПриватБанка сразу после активации автоматически и бесплатно подключаются к услуге SMS-информирования. Это значит, что всякий раз, когда по карте будут происходить операции на сумму свыше 20 грн, Вы будете получать об этом сообщение на свой мобильный. Плата за услугу отсутствует.
Заметим, что карта "Универсальная" автоматически подключена после активации к информированию обо всех движениях, а Карта для выплат - только о поступлении средств на сумму от 20 грн (2 евро, 3 доллара).
Для подключения полного информирования необходимо отправить на номер 10060 команду SMSON+XXXX (ХХХХ – 4 последние цифры Вашей карты) с телефона, который указан в банке как Ваш основной номер.

При переоформлении карты (после завершению срока действия, утере и т.д.) SMS-информирование к новой карте необходимо подключать заново.

С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 14 минут
Так дайте список этих секретных адресов в столице. Где не запускал приложение нигде не возможности оплатить.

Добрый день, Tabarik!

Заметим, что приложение работает в тестовом режиме и на текущий момент версия AirPay позволяет делать покупки в более 100 торговых точках Днепропетровска. Рекомендуем Вам следить за обновлениями, в случае расширения сети партнёров они будут добавлены в приложение на сайте.

С уважением, ПриватБанк.
 
Останнє редагування:

chernyuk

Олимпиадник
Реєстрація
06.06.12
Місто
Киев
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

В каком случае снимается абонплата 3грн./мес за смс информирование?

Все карты ПриватБанка сразу после активации автоматически и бесплатно подключаются к услуге SMS-информирования.

Я правильно понял, что sms-информирование к "Универсальной" подключается бесплатно, а стоит 3 грн. в месяц?

На долларовую карту для выплат (sms-информирование подключенено) мне не приходят sms-уведомления о получении средств. В чате объяснили, что так и должно быть, потому что конкретные переводы, которые были на мою карту, обрабатывались офф-лайн.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Я правильно понял, что sms-информирование к "Универсальной" подключается бесплатно, а стоит 3 грн. в месяц?

На долларовую карту для выплат (sms-информирование подключенено) мне не приходят sms-уведомления о получении средств. В чате объяснили, что так и должно быть, потому что конкретные переводы, которые были на мою карту, обрабатывались офф-лайн.

chernyuk, ежемесячная плата за SMS-информирование отсутствует, вне зависимости от вида карты.
Разрешите нам подробнее рассмотреть Ваш вопрос. Пожалуйста, уточните на почту [email protected], номер Вашей карты и ссылку на отзыв. Мы проверим информацию и предоставим Вам развернутый ответ.
Спасибо за обратную связь!

С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
13.04.13
Місто
Рубіжне, Луганщина
Телефон
Xiaomi Redmi K20 Pro и Huawei E5573
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, Здравствуйте, подскажите, возможно пополнение карт через терминалы Приватбанка (Луганская обл., Рубежное)?

Взымается ли комиссия при пополнении виртуальной карты (в грн) через кассу в отделении Приватбанка?
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, Здравствуйте, подскажите, возможно пополнение карт через терминалы Приватбанка (Луганская обл., Рубежное)?

Взымается ли комиссия при пополнении виртуальной карты (в грн) через кассу в отделении Приватбанка?

Добрый день, Алексей!

Из соображений безопасности терминалы самообслуживания в Вашем регионе временно работают в безналичном режиме, поэтому рекомендуем осуществлять платежи с помощью Приват24 (с другой Вашей карты) или обратиться в отделение банка.
Пополнить виртуальную карту Вы можете самостоятельно в «Приват24» либо в кассе ближайшего отделении ПриватБанка без комиссии.

С уважением, ПриватБанк.
 

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Poco M3 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Опять уходят платежи на чужие карты без смс-подтверждения.
Поддержка утверждает, что такое может быть, если платеж ранее уже был на такую карту. Так оно и есть, но меня это всё равно не радует:(
 
Реєстрація
21.12.09
Місто
Николаев
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, Добрый день!
Подскажите, заблокировали карту на снятие, просрочки по платежам не было!
Что можно сделать?
 
Реєстрація
09.02.12
Місто
Киев
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк что там насчет заявки 862627 , толь всякую бредятину и отписки , типа Информация находится на контроле у ответственных специалистов. К сожалению, у нас нет возможности сообщить Вам о результате так оперативно, как нам этого хотелось. не пишите . прошло больше двух месяцев.
лучше напишите прямо ,что ПриватБанк меня просто ограбил:mad:
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Опять уходят платежи на чужие карты без смс-подтверждения.
Поддержка утверждает, что такое может быть, если платеж ранее уже был на такую карту. Так оно и есть, но меня это всё равно не радует:(

yahoo, добрый день!

Отметим, что отправка перевода на карту осуществляется без СМС-подтверждения, в случае, если ранее эта карта уже выступала в качестве получателя. Также имеет значение и сумма перевода. Если платеж не вызывает сомнений (по сумме, количеству транзакций и т.д.), его осуществление происходит без СМС-подтверждения.

С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 6 минут
ПриватБанк, Добрый день!
Подскажите, заблокировали карту на снятие, просрочки по платежам не было!
Что можно сделать?


Serega_Ch, добрый день!

Позвольте нам подробно рассмотреть описанную ситуацию. Напишите, пожалуйста, на [email protected] детали вопроса и контактные данные, указав ссылку на отзыв, чтобы мы могли проверить информацию и решить вопрос.

С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 12 минут
ПриватБанк что там насчет заявки 862627 , толь всякую бредятину и отписки , типа Информация находится на контроле у ответственных специалистов. К сожалению, у нас нет возможности сообщить Вам о результате так оперативно, как нам этого хотелось. не пишите . прошло больше двух месяцев.
лучше напишите прямо ,что ПриватБанк меня просто ограбил:mad:

Семен, добрый день!

Приносим извинения за неудобства, с которыми Вам пришлось столкнуться.
На текущий момент вопрос по Клиентам не резидентам Украины находится на стадии решения. Как только будет получена информация по урегулированию этого вопроса, наши сотрудники обязательно Вас проинформируют. Спасибо за Ваше терпение.

С уважением, ПриватБанк.
 
Останнє редагування:
Зверху