Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
06.04.09
Місто
Львов
Телефон
LG Google Nexus 5, Nokia 101
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Сегодня наблюдал ситуацию, 16,06,2014 мне пришёл перевод на 1100 грн. на протяжении пол часа, снял их с банкомата. Сегодня утром пришёл еще один перевод на сумму 1300 грн. Но на счету оказалось 130 грн.
Долго общался с поддержкой, в результате мне сказали что у них случился сбой системы, и так как карта была привязана к копилке они два раза сняли деньги в копилку и два раза засчитали снятие денег с банкомата.
В результате у меня появился долг перед банком, но после часовых проверок мне отзвонились и пообещали возврат денег (+-1150 грн.)

Интересно, сбои такие случаються часто? Виной всему мне сказали была Копилка. Насколько это правда и может стоит ёё отключить вовсе?
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Сегодня наблюдал ситуацию, 16,06,2014 мне пришёл перевод на 1100 грн. на протяжении пол часа, снял их с банкомата. Сегодня утром пришёл еще один перевод на сумму 1300 грн. Но на счету оказалось 130 грн.
Долго общался с поддержкой, в результате мне сказали что у них случился сбой системы, и так как карта была привязана к копилке они два раза сняли деньги в копилку и два раза засчитали снятие денег с банкомата.
В результате у меня появился долг перед банком, но после часовых проверок мне отзвонились и пообещали возврат денег (+-1150 грн.)

Интересно, сбои такие случаються часто? Виной всему мне сказали была Копилка. Насколько это правда и может стоит ёё отключить вовсе?

Добрый день, DogeR!

Разрешите нам подробнее рассмотреть Ваш вопрос. Пожалуйста, уточните более детально суть ситуации на нашу почту [email protected], указав ссылку на отзыв и контакты для обратной связи. Мы проверим информацию и предоставим Вам развернутый ответ.

С уважением, ПриватБанк.
 

P22

Реєстрація
05.11.08
Місто
Конотоп Сумской обл.
Телефон
Fire
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

@Приватбанк, Ответьте на этот вопрос и расскажите об этой акции.
И на днях хотел пополнить счет моб. оператора России, через кассу ПБ - оказала касир, говорит, нет уже сейчас возможности пополнять счет на росийских номерах. Может посоветуете, как пополнить счет моб. оператора России.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

@Приватбанк, Ответьте на этот вопрос и расскажите об этой акции.
И на днях хотел пополнить счет моб. оператора России, через кассу ПБ - оказала касир, говорит, нет уже сейчас возможности пополнять счет на росийских номерах. Может посоветуете, как пополнить счет моб. оператора России.

Уважаемый клиент ,доброе утро !
В Приват24 есть возможность пополнения номера мобильного российского оператора .Меню Все услуги - Коммуналка - Оплата в пользу российских получателей ( Вид услуг : услуги связи ) Выбираете необходимого Вам оператора мобильной связи. В случае если в представленном списке нет необходимого Вам , рекомендуем провести оплату на официальном сайте мобильного оператора картой ПриватБанка , предварительно открыв на карте возможность оплаты в интернет .
С уважением, ПриватБанк.
 

P22

Реєстрація
05.11.08
Місто
Конотоп Сумской обл.
Телефон
Fire
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

@Приватбанк, спасибо за ответ на второй вопрос, как только перестанет глючить Ваш сервис "Приват 24" - обязательно проверю Ваш ответ. Несколько месяцев назад в разделе "Оплата в пользу росийских получателей" еще небыло возможности пополнения счета Билайн и МТС RUS.
С таки-же вниманием, с удовольствием, ознакомился-бы с ответом и на первый вопрос.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

@Приватбанк, спасибо за ответ на второй вопрос, как только перестанет глючить Ваш сервис "Приват 24" - обязательно проверю Ваш ответ. Несколько месяцев назад в разделе "Оплата в пользу росийских получателей" еще небыло возможности пополнения счета Билайн и МТС RUS.
С таки-же вниманием, с удовольствием, ознакомился-бы с ответом и на первый вопрос.



Уважаемый клиент , по условиям данной акции возможны любые способы пополнения мобильного с Карты для выплат. Т.е . все перечисленные Вами способы подходят , главное чтобы оплата проводилась непосредственно с карты . Вы можете пополнить любой номер телефона, кроме городского, на сумму от 10 грн и получить бонусы. Всю сумму бонусов гарантированно будет выплачено в течение 30 дней с момента окончания акции. Бонусы поступают на Ваш бонусный счет . С уважением, ПриватБанк
 

Черниговец

Заблокирован
Реєстрація
28.03.14
Місто
Киев
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

@Приватбанк, что делать, если смс с подтверждением кода приват24 не приходит? А зайти нужно...
 
Реєстрація
04.03.11
Місто
Прилуки
Телефон
Kenwood TH-F7E
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Подождать надо несколько минут и если СМС все равно не пришла, надо набрать бесплатный номер, который ниже ввода кода укажет "Приват 24" и там уже будет голосовое предложение о подтверждении входа.

Извиняюсь! Извиняюсь. Однажды только пришлось пользоваться таким образом, поэтому и призабыл.
Точно, надо не самому звонить а принять входящий звонок от Приватбанка и нажав 1, подтвердить вход в "Приват 24".
 
Останнє редагування:
Реєстрація
02.05.12
Місто
Аккерман
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, позвонили в суботу около 19:00, и в воскресенье около 08:30, представились приватбанком, можно ли где проверить подлинность телефона и второй вопрос, если это приватбанк, кто выбирает время для звонков?:)
Спасибо.
 

stama

Заблокирован
Реєстрація
27.10.07
Місто
Гурзуф
Телефон
Nokia E66 Life, iPad 3 КС
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Подождать надо несколько минут и если СМС все равно не пришла, надо набрать бесплатный номер, который ниже ввода кода укажет "Приват 24" и там уже будет голосовое предложение о подтверждении входа.

Наоборот, номер набирать не надо - через минуту ожидания появляется кнопка "позвонить на ваш номер", принимаете звонок и жмете 1
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

@Приватбанк, что делать, если смс с подтверждением кода приват24 не приходит? А зайти нужно...

Добрый день, Черниговец!

К сожалению, иногда могут быть сбои с доставкой SMS на стороне мобильных операторов или каналов доставки сообщений :( Если такое происходит - просто повторите вход в Приват24 через несколько минут.
Заметим, что на текущий момент в Приват24 для физических лиц действует авторизация с помощью совершения обратного звонка Клиенту.
После ввода правильного статического пароля, если в течение 90 секунд на Ваш телефон не приходит ОТР пароль, под формой ввода пароля появляется поле "Позвоните мне". После его нажатия, в течение нескольких секунд Вам поступает звонок от Банка, с помощью голосовых подсказок которого, Вы без труда сможете зайти в Ваш аккаунт Приват24.

С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 2 минуты
ПриватБанк, позвонили в суботу около 19:00, и в воскресенье около 08:30, представились приватбанком, можно ли где проверить подлинность телефона и второй вопрос, если это приватбанк, кто выбирает время для звонков?:)
Спасибо.

wins, добрый день!

Позвольте нам детальнее рассмотреть Ваш вопрос. Сообщите, пожалуйста, на [email protected] детали ситуации и контакты для связи, указав ссылку на отзыв, чтобы мы могли проверить информацию и предоставить Вам развернутый ответ.

С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 3 минуты
На днях (уже после анонса) ждал минут 5 - не появлялась.

Malky, добрый день!

В большинстве случаев для решения подобного вопроса достаточно очистить кеш и кукис Вашего браузера и перезагрузить его. Если после очистки ошибка повторяется, уточните, пожалуйста, на [email protected] Ваш контактный номер, скрин-шот указанной страницы Приват24 и ссылку на это сообщение. Мы проверим информацию и поможем Вам.

С уважением, ПриватБанк.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
01.09.12
Місто
Знаменка
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

После ввода правильного статического пароля, если в течение 90 секунд на Ваш телефон не приходит ОТР пароль, под формой ввода пароля появляется поле "Позвоните мне". После его нажатия, в течение нескольких секунд Вам поступает звонок от Банка, с помощью голосовых подсказок которого, Вы без труда сможете зайти в Ваш аккаунт При
это что-то новенькое , раньше не было такого . это акция или на постоянной основе ?
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

это что-то новенькое , раньше не было такого . это акция или на постоянной основе ?

zima, добрый день!

Функция внедрена на постоянной основе и позволит клиентам получить доступ к своему аккаунту, если не доставлен SMS-пароль или не доступны другие способы входа. Также заметим, что в качестве альтернативы для входа в систему всегда можно воспользоваться Вашим смартфоном и QR-кодом pb.ua/qrcode/ или совершить любую финансовую операцию с помощью мобильного приложения pb.ua/apps/privat-24/.

С уважением, ПриватБанк.
 

Черниговец

Заблокирован
Реєстрація
28.03.14
Місто
Киев
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

https://login.privatbank.ua/p24a/otp
тут статический пароль не ввожу т.к. не приходит, а "перезвоните мне" ничего не вижу подобного. Ждал более 5 мин. Может не во всех браузерах? На ubuntu работает?
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

https://login.privatbank.ua/p24a/otp
тут статический пароль не ввожу т.к. не приходит, а "перезвоните мне" ничего не вижу подобного. Ждал более 5 мин. Может не во всех браузерах? На ubuntu работает?

Черниговец, для работы в Приват24 рекомендуем использовать браузер Google Chrome или Mozilla.
Если ошибка повторяется, уточните, пожалуйста, на [email protected] Ваши контактные данные, каким браузером Вы пользуетесь и скрин-шот указанной страницы Приват24, указав ссылку на отзыв, чтобы мы могли проверить информацию и решить вопрос.

С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Черниговец, работает через раз.

Слон, добрый вечер!

Авторизация с помощью обратного звонка в Приват24 работает корректно. В большинстве случаев для решения подобного вопроса достаточно очистить кеш и кукис Вашего браузера и перезагрузить его. Если ошибка повторится, уточните, пожалуйста, на [email protected] Ваш контактный номер, скрин-шот указанной страницы Приват24 и ссылку на это сообщение. Мы проверим информацию и поможем Вам.

С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
03.09.09
Місто
Харьков
Телефон
Samsung Galaxy S21
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, У меня есть две карты: Универсальная и Карта для выплат.
Я оформил Депозит Плюс на 1000 грн в П24 с Карты для выплат.

Скажите, пожалуйста могу ли я довложить на этот депозит деньги с карты Универсальной?
И на на какую карту в случае такого пополнения будет возвращено тело депозита в конце срока его действия?
 
Зверху