Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
22.02.11
Місто
Ставище
Телефон
Vivo Y31
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Всем спасибо за быстрый ответ. Последовательность действий ясна.
 
Реєстрація
04.05.08
Місто
Николаев
Телефон
Разные
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Stama, был случай, что пф через год перевел пенсию на почту, с доставкой почтальеном по месту прописки. Для перевода на банк требовали пенса к себе в офис.
 

Tabarik

Без ГМО
Реєстрація
12.08.09
Місто
Київ
Телефон
Xiaomi Note 12 pro 5G
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Заказал карту с индивидуальным дизайном. Прошло 3 недели и тишина.
Жене тупо подключили копилку. В чате ответили: услуга подключается автоматически. Что за беспредел?
 
Реєстрація
06.12.07
Місто
Zürich
Телефон
IPhone 13 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Приват24 лёг и так серьёзно.
 
Реєстрація
23.10.10
Місто
Киев
Телефон
Nokia 6230i
Реєстрація
08.06.12
Місто
Одесса
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Напомните еще раз, в чем причина того, что считыватели в магазинах, что в кассе отделений не требуется ввода пин-кода при проведении операций с картами ?

При том, что карты могут быть как этого банка, так и "чужие".
 
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Black_Shef,
Причина в настройках терминала. Хотя банк выпускающий карту может заблокировать операции без пин-кода, но обычно этого никто не делает.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Заказал карту с индивидуальным дизайном. Прошло 3 недели и тишина.
Жене тупо подключили копилку. В чате ответили: услуга подключается автоматически. Что за беспредел?

Tabarik, добрый день!

Мы проверили информацию по Вашему вопросу. 5.07.2014 банком было отправлено СМС-уведомление на Ваш мобильный телефон, которое, к сожалению, не было доставлено, по причине того, что ранее Вы отписались от подобных рассылок. В сообщении было указано, что Ваша карта уже напечатана и в течение недели будет доставлена в отделение, указанное Вами при заказе карты. Заметим, что Вы можете отслеживать процесс доставки Вашей карты на сайте pb.ua/track.
Касательно вопроса о подключении "Копилки" Вашей супруге, отметим, что на текущий момент активные условия накопления у Клиента отсутствуют. Проверить информацию Ваша супруга может в своем аккаунте Приват24 ("Все услуги - Календарь платежей").
Будем признательны, если Вы уточните на [email protected] ID диалога в службе Чат-Онлайн, чтобы мы могли проверить корректность консультации нашим оператором.

С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 3 минуты
Приват24 лёг и так серьёзно.


panatar, добрый день!

Приносим свои извинения за доставленные неудобства. На текущий момент Приват24 работает корректно. Ответственные за ресурс специалисты делают все возможное, чтобы в дальнейшем Вы не испытывали подобных неудобств. Еще раз приносим свои извинения и надеемся на Ваше понимание.

С уважением, ПриватБанк.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Напомните еще раз, в чем причина того, что считыватели в магазинах, что в кассе отделений не требуется ввода пин-кода при проведении операций с картами ?

При том, что карты могут быть как этого банка, так и "чужие".

Black_Shef, добрый день!

При совершении оплаты с помощью именной карты с фото, ввод PIN-кода не требуется.

С уважением, ПриватБанк.
 

Tabarik

Без ГМО
Реєстрація
12.08.09
Місто
Київ
Телефон
Xiaomi Note 12 pro 5G
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Tabarik, добрый день!

Мы проверили информацию по Вашему вопросу. 5.07.2014 банком было отправлено СМС-уведомление на Ваш мобильный телефон, которое, к сожалению, не было доставлено, по причине того, что ранее Вы отписались от подобных рассылок. В сообщении было указано, что Ваша карта уже напечатана и в течение недели будет доставлена в отделение, указанное Вами при заказе карты. Заметим, что Вы можете отслеживать процесс доставки Вашей карты на сайте pb.ua/track.
Касательно вопроса о подключении "Копилки" Вашей супруге, отметим, что на текущий момент активные условия накопления у Клиента отсутствуют. Проверить информацию Ваша супруга может в своем аккаунте Приват24 ("Все услуги - Календарь платежей").
Будем признательны, если Вы уточните на [email protected] ID диалога в службе Чат-Онлайн, чтобы мы могли проверить корректность консультации нашим оператором.

С уважением, ПриватБанк.
Могу поблагодарить за быстрый ответ, но вся представленная информация не имеет ничего общего с действительностью:
1. Я не отписывался от рассылок банка.
2. При заказе карты для уведомления указывался адрес электронной почты. Сообщений от банка нет.
3. Если нет активных условий при подключении копилки откуда там за месяц трехзначная сумма?
Может Банк подзабыл о запрете навязывания клиенту платных услуг? Статья 55, советую перечитать.
 

omni

необмежено придатний
Реєстрація
22.04.11
Місто
Запоріжжя
Телефон
ZTE Blade 20 Smart
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Black_Shef, добрый день!

При совершении оплаты с помощью именной карты с фото, ввод PIN-кода не требуется.

С уважением, ПриватБанк.

на не именных картах. без фото, также проходят транзакции без ввода PIN-кода.
 
Реєстрація
08.06.12
Місто
Одесса
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

на не именных картах. без фото, также проходят транзакции без ввода PIN-кода.

к тому же, на тех же социальных картах, в основной массе не предусмотрено фото.
Тем более, если карта другого банка, а не Привата.

Потерял карту владелец, не заблокировал ее по каким либо причинам, а нашедший преспокойно в любом магазине оплатит свои покупки.

И все будет чики-пуки, с точки зрения банка
 

Tabarik

Без ГМО
Реєстрація
12.08.09
Місто
Київ
Телефон
Xiaomi Note 12 pro 5G
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Tabarik, добрый день!

Мы проверили информацию по Вашему вопросу. 5.07.2014 банком было отправлено СМС-уведомление на Ваш мобильный телефон, которое, к сожалению, не было доставлено, по причине того, что ранее Вы отписались от подобных рассылок. В сообщении было указано, что Ваша карта уже напечатана и в течение недели будет доставлена в отделение, указанное Вами при заказе карты. Заметим, что Вы можете отслеживать процесс доставки Вашей карты на сайте pb.ua/track.
Вижу Вы исправляет ситуацию: пришло письмо, в котором указано что заявка взята в работу.
Хотелось уточнить один момент:
Мною давно изменен адрес электронной почты в Пр24. Этот же адрес указан при подаче заявки. Почему сейчас подтверждение пришло на старый адрес? Где вы его, @#$, храните?!
 
Останнє редагування:

СЛон

коментатор
Реєстрація
17.02.12
Місто
Київ та передмістя
Телефон
nokia+sony
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Близкому человеку уже 5-ый раз приходит письмо на почту с текстом: "Ваша кредитка с лимитом под 4к гривен скучает и тд и тп"...
Какого @#& оно приходит, если карта заблокирована года три назад... Или она вдруг ожила... Это ппц... У кого-то было подобное?
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Могу поблагодарить за быстрый ответ, но вся представленная информация не имеет ничего общего с действительностью:
1. Я не отписывался от рассылок банка.
2. При заказе карты для уведомления указывался адрес электронной почты. Сообщений от банка нет.
3. Если нет активных условий при подключении копилки откуда там за месяц трехзначная сумма?
Может Банк подзабыл о запрете навязывания клиенту платных услуг? Статья 55, советую перечитать.

Tabarik, мы отправили уведомление на Ваш е-мейл повторно. Проверьте, пожалуйста, Вашу почту.
Касательно информации об источнике поступлений на "Копилку" Вашей супруги, наш сотрудник лично связался с Клиентом и проконсультировал по этому вопросу в телефонном режиме.

С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 9 минут
Вижу Вы исправляет ситуацию: пришло письмо, в котором указано что заявка взята в работу.
Хотелось уточнить один момент:
Мною давно изменен адрес электронной почты в Пр24. Этот же адрес указан при подаче заявки. Почему сейчас подтверждение пришло на старый адрес? Где вы его, @#$, храните?!



Tabarik, Ваш вопрос об актуальном адресе электронной почты принят в работу. По результатам мы Вас дополнительно проинформируем. Сожалеем, если ситуация вызвала у Вас неудобства.

С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 15 минут
Близкому человеку уже 5-ый раз приходит письмо на почту с текстом: "Ваша кредитка с лимитом под 4к гривен скучает и тд и тп"...
Какого @#& оно приходит, если карта заблокирована года три назад... Или она вдруг ожила... Это ппц... У кого-то было подобное?

Слон, добры вечер!

Сожалеем, если уведомление побеспокоило Клиента, надеемся, что этот факт не отразится на дальнейшем сотрудничестве. Для отключения рассылок рекламного характера, рекомендуем в любом е-мейл - сообщении от ПриватБанка перейти по ссылке в самом низу письма.

С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 34 минуты
на не именных картах. без фото, также проходят транзакции без ввода PIN-кода.

omni, добрый вечер!

В настройках терминала может быть отмечена возможность проведения платежа без PIN-кода, однако в этом случае торговая точка несет полную ответственность за безопасность осуществления операции.

С уважением, ПриватБанк.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
06.12.07
Місто
Zürich
Телефон
IPhone 13 Pro
Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Black_Shef, добрый день!



При совершении оплаты с помощью именной карты с фото, ввод PIN-кода не требуется.



С уважением, ПриватБанк.

Стоп. Мне недавно перевыпустили именной ворлд с фото и пейпасом, теперь все транзакции с пин кодом, на старом ворлде(такой же с фото и пейпасом) было всё без пина. Можете объяснить?
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Стоп. Мне недавно перевыпустили именной ворлд с фото и пейпасом, теперь все транзакции с пин кодом, на старом ворлде(такой же с фото и пейпасом) было всё без пина. Можете объяснить?

panatar, здравствуйте!

Разрешите нам подробнее рассмотреть Ваш вопрос. Напишите, пожалуйста, на [email protected] детали вопроса и контактные данные, указав ссылку на отзыв, чтобы мы могли проверить информацию и решить вопрос.

С уважением, ПриватБанк.
 

SerP

@serhii13serp (tlg)
Реєстрація
06.05.09
Місто
Одесса-мама
Телефон
Xiaomi Redmi 3
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

на не именных картах. без фото, также проходят транзакции без ввода PIN-кода.
у меня не именная карта без фото - везде требует ПИН
 

GLOOMER

Заблокирован
Реєстрація
02.10.08
Місто
Полтава
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

напомните какое сообщение нужно отправить, чтобы подключить смс информирование по виртуальному счёту ? что-то через Приват 24 не хочет подключаться ...
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

напомните какое сообщение нужно отправить, чтобы подключить смс информирование по виртуальному счёту ? что-то через Приват 24 не хочет подключаться ...

GLOOMER, добрый день!

Профиль создается автоматически при активации карты. В случае, если профиль не создан или у Вас изменился номер финансового телефона, необходимо отправить SMS с любой командой SMS-банкинг на короткий номер 10060. К примеру, запрос на просмотр баланса: SMS с последними четырьмя цифрами номера карты.
Также Вы можете подключить услугу в Вашем аккаунте Приват24:
Мои счета - выбрать Ваш виртуальный счет - управление картой счетом и далее выбрать SMS-инфо подключить.
Если и через Приват 24 не получается, напишите, пожалуйста, на [email protected] детали вопроса и контактные данные, указав ссылку на отзыв, чтобы мы могли проверить информацию и решить вопрос.

Благодарим Вас за Ваше обращение.
С уважением, ПриватБанк.
 
Зверху