Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Приватбанк оптимизируйте работу приват24.
Услуга оплата частями, списание средств(платеж) происходит 09.08.2014, смс о списании приходит 10.08.2014, 11.08.2014 в приват24 в балансе сумма списана, но в выписке ее нет.

omni, добрый вечер!
Списание очередного платежа по сервису "Оплата частями" производится в режиме оффлайн, из-за чего обновление информации в выписке и отправка SMS сообщения производится на следующий день. Сожалеем если этот момент доставляет Вам неудобства.
С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
23.10.10
Місто
Киев
Телефон
Nokia 6230i
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Отзвонился саппорт по моему вопросу: разобрались с ситуацией - бонус начислят. Обещали перезвонить еще в четверг с точной суммой.
Вывод: ред-форум по результативности обращения обходит и 3700 и заявки в отделении :D
 
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

GLOOMER,
Рубли. Можно. Конвертация по курсу карты. Только в Украине они беспонтовые. Вебмани хоть можно вывести официально, оплатить ими что-то, а киви чисто на РФ ориентирована
 

stama

Заблокирован
Реєстрація
27.10.07
Місто
Гурзуф
Телефон
Nokia E66 Life, iPad 3 КС
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

в прошлом месяце я жаловался, что мне не начислили бонус за покупки с пенсионной карты. Мне сказали написать Привату на почту-написал, ответа по ситуации до сих пор не получил. Сегодня уже вечер 11го, бонусов за прошлый месяц тоже нет. Отвратительно работаете, да? И пенсии тоже нет-понимаю, Луганск, но это безналичное зачисление!! Вы можете убедить казначейство, что это безопасно и никто не ограбит?
 
Реєстрація
19.10.10
Місто
Сумы
Телефон
nokia
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, Какой порядок выплаты бонусов по программе «Кредитная карта для друга»? В частности интересуют условия и сроки.
 
Реєстрація
06.07.13
Місто
Київ
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

при поповненні картки через термінал ,кошти в будь який час доби зараховуються меттєво? а то мені вчора після 20:00 гроші положили,а їх і ще чикаю.
 
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

piktors,
Бывает по разному. По регламенту до 3х дней. Лично наблюдал 1,5 дня. Хотя чаще всего в течении 10 мин. независимо от времени суток.
 

chernyuk

Олимпиадник
Реєстрація
06.06.12
Місто
Киев
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

при поповненні картки через термінал ,кошти в будь який час доби зараховуються меттєво? а то мені вчора після 20:00 гроші положили,а їх і ще чикаю.
Миттєво у випадку приватбанківського терміналу. Якщо термінал типу 24Non-Stop або ще щось, є регламент - 3 робочі дні, а на практиці гроші надходять через одну добу.
 

GLOOMER

Заблокирован
Реєстрація
02.10.08
Місто
Полтава
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Подскажите какая разница в тарифах по обычной карте для выплат $ и голд такой же ?
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

в прошлом месяце я жаловался, что мне не начислили бонус за покупки с пенсионной карты. Мне сказали написать Привату на почту-написал, ответа по ситуации до сих пор не получил. Сегодня уже вечер 11го, бонусов за прошлый месяц тоже нет. Отвратительно работаете, да? И пенсии тоже нет-понимаю, Луганск, но это безналичное зачисление!! Вы можете убедить казначейство, что это безопасно и никто не ограбит?

stama, добрый вечер!
К сожалению, по имеющимся у нас данным, нам не удалось найти Ваше обращение на почту, чтобы проверить результат его обработки. Сообщите, пожалуйста, нам личным сообщением на форуме e-mail с которого Вы отправляли письмо, чтобы мы могли проверить информацию.
В тоже время, ответ обычно занимает не более суток и может зависеть от количества обращений, поэтому если письмо на почту [email protected] было отправлено более суток назад, рекомендуем проверить папку "Спам" почтового ящика, возможно ответ попал туда. Надеемся на обратную связь!
Также заметим, что банк не принимает решения о выплате или невыплате каких-либо социальных пособий. В случае поступления средств от пенсионного фонда в банк, мы сразу же зачислим средства на карту.
С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 53 минуты
ПриватБанк, Какой порядок выплаты бонусов по программе «Кредитная карта для друга»? В частности интересуют условия и сроки.

astap, добрый вечер!
Для получения бонуса за привлечение нового клиента, достаточно чтобы клиент у которого ранее не было карты "Универсальная" или который не является клиентом нашего банка обратился с полученной от Вас "Картой для друга" в любое отделение имея при себе паспорт и ИНН, и активировал эту карту со своими данными. В течение двух недель на Вашу карту "Универсальная" придёт бонус в размере 16 грн. за привлечение нового клиента.
С уважением, ПриватБанк.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

при поповненні картки через термінал ,кошти в будь який час доби зараховуються меттєво? а то мені вчора після 20:00 гроші положили,а їх і ще чикаю.

Шановний клієнт!
Зазвичай при переказі коштів через термінал самообслуговування нашого банку, вони надходять на карту одержувача протягом 15 хвилин. Але в окремих випадках можлива затримка платежу до 2-х днів.
Щоб ми перевірили платіж на Вашу карту повідомте, будь ласка, на [email protected] опис ситуації та контактні дані, вказавши посилання на відгук.
З повагою, ПриватБанк.

Добавлено через 10 минут
Подскажите какая разница в тарифах по обычной карте для выплат $ и голд такой же ?

GLOOMER, добрый вечер!
Тарифы для "Карты для выплат" и "Карты для выплат GOLD" идентичны, за исключением ряда других преимуществ карты GOLD перед обычной картой. Ознакомиться с тарифами карт, а также с преимуществами карты GOLD Вы можете по ссылке http://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-dlia-viplat/.
С уважением, ПриватБанк.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
19.10.10
Місто
Сумы
Телефон
nokia
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, В поддержке меня уверяли , что нужно ждать 45 дней, другой специалист сказал, что нужно ждать приказ по банку. Заявку принимать не хотят. Карта голд, активирована 26.06.2014.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, В поддержке меня уверяли , что нужно ждать 45 дней, другой специалист сказал, что нужно ждать приказ по банку. Заявку принимать не хотят. Карта голд, активирована 26.06.2014.

Здравствуйте astap!

Позвольте нам подробно рассмотреть описанную ситуацию. Напишите, пожалуйста, на [email protected] детали вопроса и контактные данные, указав ссылку на отзыв, чтобы мы могли проверить информацию и решить вопрос.
Надеемся на обратную связь.
С уважением, ПриватБанк.
 

SerP

@serhii13serp (tlg)
Реєстрація
06.05.09
Місто
Одесса-мама
Телефон
Xiaomi Redmi 3
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Если клиент несколько раз отказывался от кредита по каким-то своим убеждения, вплоть до закрытия кредитки, а тут вдруг просит кредит, то что более вероятно: клиент поменял кардинально убеждения, акк+телефон попал к постороннему? :)
не понял логики...
если клиенту кредит НЕ НУЖЕН, то он просит его закрыть
если клиенту кредит НУЖЕН, он просит его открыть
причем тут убеждения? :eek:

представь себе, что на номере ИТ тебе специально постоянно включали услугу, НАПРИМЕР, Мобильный хит. А номер у тебя - служебный. И тебе не нужно, чтобы звонящие слышали какую-то стандартную музыку ИТ. Ты что делаешь? Правильно, отказываешься. А тебе опять включают. Ты отказываешься, тебе опять включают =) В итоге ты просто отключаешь этот номер.
Через Х времени у тебя появилась потребность в номере с Мобильным хитом. Ты приходишь в ИТ, а тебе отказывают в подключении услуги по причине - ты же раньше не хотел =)))))
Вот такая ТВОЯ логика =)))))

PS Но в любом случае - ПБ молодцы, видно, что работают и развивают услуги и П24. Чего только стоит прием на карточку денежных переводов (Вестерн и тд) в П24 - красота, уже много раз пользовался, зачисление мгновенное и даже зад от кресла поднимать не надо, и париться с валютными переводами не надо - есть валюта в кассе, нет...
 

day

Реєстрація
05.02.11
Місто
Киев
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

GLOOMER,
Рубли. Можно. Конвертация по курсу карты. Только в Украине они беспонтовые. Вебмани хоть можно вывести официально, оплатить ими что-то, а киви чисто на РФ ориентирована
[MENTION=3]webivan[/MENTION]
с киви на карту привата не получится вывести?
 
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

day,
Ну через всякие обменники получится конечно. Только зачем нужен такой геморрой с потерей на комиссиях и курса - ума не приложу.
 
  • Like
Реакції: day
Реєстрація
25.02.11
Місто
Ніжин / Ярослав
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

@Приватбанк, сьогодні 14.08.14 відбулася чергова серія сумновідомої епопеї "Спробуй отримати додаткову картку у відділенні Привату". Зайшов о 09.21 у відділення за адресою м. Ніжин, вул. Гоголя 2а, пройшов до робочих місць спеціалістів, сиджу собі, чекаю. Робочі місця знаходяться у зоні напроти каси номер 1, народ собі обслуговується у касі, я чекаю далі. На робочих місцях спеціалістів немає жодного явно видимого повідомлення чи попередження про те, що обслуговування тут не проводиться (типу "Технічна перерва" тощо), але нема й самих спеціалістів. Ну, думаю, може, удвох відлучилися на яку хвилинку - хоча необережно так полишати стіл, де лежать відкриті документи, пластикові картки, он навіть на тому столі, за яким з клієнтського боку сиджу я, визирає з документів десятка (банкнота Національного банку України номіналом десять гривень). За всіма ознаками тут мало би проводитися обслуговування, але фігвам. Прочекав я до 09.29 (зрештою, саме тому й встиг дуже детально роздивитися, що і хто є на тих робочих місцях, а кого і чого нема), коли приходить співробітник банку з іншим клієнтом, і користається терміналом, що розташований якраз за тим столом, де я сиджу. Питає мене: - А Ви щось чекаєте? Я: - Взагалі-то чекаю, поки мене хтось буде обслуговувати, я хотів би отримати свої додаткові картки Привату.

Співробітник (С): - Тут обслуговування не проводиться, обслуговуємо на інших робочих місцях.

Пішов я до іншого спеціаліста: - У меня трое клиентов, подождите!

Приватбанк, я ще раз питаю те, що спитав у безіменного спеціаліста цього відділення (безіменного, бо вгадайте з двох разів, чи був на ньому бейджик з явно видимими іменем, прізвищем і посадою? правильно вгадали) і на що не отримав відповіді. Скільки часу я мав би чекати у зоні, яка за всіма вищеперерахованими ознаками мала вигляд робочого місця спеціаліста, але жодних попереджень про відсутність обслуговування не було? Півгодини, годину, дві?

Епопея, втім, на цьому не закінчується, це лише рекламна пауза. Я знову заходив до того ж відділення об 11.55 - всі спеціалісти зайняті, у тієї спеціалістки, до якої мене спрямували на початку (вгадуємо, чи носить вона бейджик з іменем-прізвищем?) - три клієнти. Подумки плюнув, пішов у справах неподалік. Заходжу о 12.20 - знову всі чисто зайняті, у вказаної спеціалістки - ще більша черга. Зайшовши втретє (!) (вчетверте, якщо рахувати вранішній візит), о 12.40 побачив лише двох людей у черзі, і вже не втерпів спитати у спеціалістки, мовляв, вибачте, але як би мені картки отримати?

Відповідь гідна цитатника "Золоті відповіді високої культури обслуговування у Приватбанку": - У мене зараз черга, а через 15 хвилин буде перерва!

Я неголосно і ввічливо перепитав: - Тобто правильно я Вас розумію, що ви (не конкретно Ви, а Приватбанк у цілому) не хоче, не може, і не буде мене зараз обслуговувати?

С: - Ось займайте чергу тут *показує на порожнє робоче місце*, почекайте до 13ї години, і _якщо_ ви займете чергу першим, то через 15 хвилин вас будуть обслуговувати.

Прекрасно, нічого й сказати. Якщо (!) я займу чергу і почекаю на літній спеці 15 хвилин, то мені випаде таке величезне щастя, що мене першого будуть обслуговувати (та й то, якщо вчасно прийдуть з перерви), а не утвориться переді мною черга ще з півдесятка людей. Уявіть собі, яка вигідна пропозиція - прочекати лише 15 хвилин, а не цілу годину чи дві.

Дорогий Приватбанк, ЩЗХ?
 
Зверху