Заміна/відновлення SIM-картки Vodafone

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.
Замена/восстановление SIM-карты Vodafone

Заміна поточної активної SIM-картки на нову з підтримкою 4G​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки подайте заявку на заміну.

Як це зробити:

  • зайдіть у My Vodafone (розділ «Послуги» > «Доступні послуги» > «Операції з SIM-карткою» > «Заміна SIM-картки») та слідуйте інструкції в додатку.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком)

або

  • зателефонуйте зі свого номера на 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна), повідомте оператору серійний номер вашої нової SIM/eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою коду з SMS.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері.

Ви також можете замінити SIM-картку в найближчому магазині Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно замінити поточну активну SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1

Придбайте ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2

Подайте заявку:

  • у My Vodafone (оберіть розділ «Послуги» → «Доступні послуги» → «Операції з SIM-карткою» → «Заміна SIM-картки» або перейдіть за посиланням) та слідуйте інструкції в додатку. Номер буде перенесений на нову SIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком) або
  • зателефонуйте зі свого номера на спеціальну виділену лінію +38050 0 400 222 (дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується), повідомте оператору серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою отриманого коду SMS.
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері

Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»);
  • будь-який стартовий пакет Vodafone з новим номером1.
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки зателефонуйте на номер 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна) або 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) та назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Зверніть увагу: заявки на відновлення номера приймаються з 9-ї до 20-ї години.

Крок 3

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
– PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки або на ваучері eSIM),

– два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і номерів, що починаються з 0800/900…),

– IMEI пристрою, в якому знаходилася стара SIM-картка чи профіль eSIM;

  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / паспорта для виїзду за кордон / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Важливо!

Якщо за номером підключена послуга «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки», то в цьому випадку перед проведенням заміни буде виконана додаткова перевірка. Надайте, будь ласка, оператору, ваш контактний номер для зв’язку.

Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надішліть своє фото з документом та аркушем у руках та окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописки; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected], вказавши тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Крок 4

Надайте співробітнику серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Крок 5

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері після успішного опрацювання заявки (або перезавантажте його, якщо нова SIM-картка чи профіль eSIM були встановлені раніше).

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Ви також можете відновити номер, звернувшись із документом, що засвідчує особу, у найближчий магазин Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно відновити втрачену SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1
Придбайте спеціальний ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2
Зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так і іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується).

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Крок 3
Назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Крок 4

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
    – PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки),
    – два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і тих, що починаються з 0800/900…),
    – IMEI пристрою, у якому знаходилася стара SIM-картка;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту);
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / закордонного паспорта / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту).
Крок 5

  • надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected].
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Вкажіть тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).

Крок 6
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Активуйте профіль eSIM у пристрої для користування вашим номером згідно з інструкцією на ваучері.

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Важливо!

Вхідні виклики за кордоном тарифікуються відповідно до тарифів у роумінгу.

Щоб прийняти дзвінок від нашого співробітника, на вашому рахунку має бути достатня сума для оплати вхідного виклику або активований пакет послуг у роумінгу, що містить хвилини.

Якщо під час дзвінка нашого співробітника ви не підтвердите, що є користувачем номера (немає коштів чи пакета послуг для оплати виклику / номер не в мережі / пропущений дзвінок тощо) або не надішлете на пошту фото необхідних документів, заявка буде відхилена.

У цьому випадку для проведення заміни вам буде потрібно подати новий запит та очікувати на повторний дзвінок.

Термінове блокування SIM-картки​

в Україні
Щоб заблокувати SIM-картку, зателефонуйте:

  • 222 (безкоштовно з номера Vodafone Україна) чи
  • 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (окрім коротких номерів та тих, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які зареєстрований номер.

Після оформлення заявки ви можете виконати заміну SIM-картки у зручний час.
за кордоном
Щоб заблокувати SIM-картку, необхідно подати заявку.

Для цього

  • зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так й іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (за винятком коротких номерів та номерів, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які виконана реєстрація номера.

Зміна формату та відновлення SIM-картки для осіб з порушеннями слуху та/або мовлення​

в Україні й за кордоном
Після отримання нової SIM/eSIM-картки надішліть, будь ласка, електронний лист із запитом на [email protected], вказавши тему «Заміна SIM-картки_номер телефону» (наприклад, «Заміна SIM-картки_0501234567»).

У додатку до листа надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок документа (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку).

На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

У тексті листа вкажіть серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Далі очікуйте на лист від нашого фахівця та будьте готові відповісти на додаткові запитання для підтвердження того, що ви є власником номера.

Опрацювання запиту відбудеться впродовж 4-х робочих годин (09:00–20:00) з моменту надсилання листа. Якщо заявка була подана в інший час, вона буде опрацьована після 09:00

1вартість стартового пакета з будь-яким тарифом буде компенсована на основний баланс номера, за яким виконується заміна (наприклад, при купівлі стартового пакета SuperNet Start+ вартістю 145 грн вам компенсують 95 грн).

2робочий час з 09:00 до 20:00. Якщо ви подали заявку в інший час, її опрацюють після 09:00.

Важливо:

  • стан поточного рахунку, тариф і всі підключені послуги на момент заміни SIM/eSIM-картки будуть перенесені на нову SIM-картку / профіль eSIM;
  • контакти в телефонній книзі, які зберігали на старій SIM-картці, не відновлюються;
  • для збереження контактів рекомендуємо завчасно до заміни перенести їх із SIM-
 
Причина: Шапка актуальна. На 25.09.2022
Останнє редагування:
Реєстрація
29.01.09
Місто
Київська область
Re: Замена SIM-карты у МТС Украина

lex12005, а ті супер-пупер сімки для М2М голос так і не навчилися підтримувати?

А что с ними не так? :eek:

Добавлено через 1 минуту
Самый оптимальный вариант - при желании должны выдавать мелкую симку у оператора, а в остальных случаях она должна стандартной. Понимаю, что там где нет ЦОА нужного оператора - сложнее....

Операторы наоборот стараются минимизировать количество форматов сим-карт в рознице...
 
Останнє редагування:

Dfg

Реєстрація
29.03.10
Місто
Івано-Франківськ&Львів
Телефон
Mate 10 Pro
Re: Замена SIM-карты у МТС Украина

А что с ними не так?
Карты М2М предназначены для телеметрических тарифов (сугубо передача данных, без голоса)
Тиць:nenado:
А чого питався, питання, задані тут, так і залишилися без відповіді...
 
Останнє редагування:
Реєстрація
03.10.13
Місто
Киев
Телефон
iPhone 7 Plus
Re: Замена SIM-карты у МТС Украина

Пока у МТС существует обязательная процедура "предварительного заказа" замены карты предоплаты по телефону с последующим допросом, говорить не о чем: у МТС самые худшие условия замены симкарт. Почему у Киевстара получается заменить карту в течение двух минут, а у МТС заказ по телефону-ответ на вопросы-копирование стартового и симхолдера на ксероксе-копирование паспорта-распечатка и подпись заявления о замене-поиск нужной емкости-десятиминутное тупление в экран и если вам повезет, у вас будет новая карта.
 

BeePlus

Заблокирован
Реєстрація
26.10.07
Місто
Харьков
Телефон
Moto
Re: Замена SIM-карты у МТС Украина

Семпай, сети построены разными правилами. Это у мтс от старости. Пока не проапгрейдят, ничего не изменится.
 
Реєстрація
03.10.13
Місто
Киев
Телефон
iPhone 7 Plus
Re: Замена SIM-карты у МТС Украина

И вишенка на торте: знание своего персонального пароля в 70% случаев не спасает от требования назвать 3 исходящих, которых вдобавок система "не видит". Менял карты неоднократно и целая плеяда ссыкух из ЦОА ошарашила меня тем, что "пароля недостаточно, надо назвать номера".
 
  • Like
Реакції: avia

Черниговец

Заблокирован
Реєстрація
28.03.14
Місто
Киев
Re: Замена SIM-карты у МТС Украина

я пароль ставил, на т.к. называемый золотой номер оператор заявку моментально оформил, как я пароль назвал, абсолютно никаких допросов кроме ФИО и номера тел. ИМХО у мтс проще всех восстановление, другое дело, извиняюсь этих пидерастических ёмкостей может не быть...
 
Реєстрація
03.10.13
Місто
Киев
Телефон
iPhone 7 Plus
Re: Замена SIM-карты у МТС Украина

Семпай, сети построены разными правилами. Это у мтс от старости. Пока не проапгрейдят, ничего не изменится.


А причем здесь старость сети к способу идентификации абонента? В итоге, продавец и Кс и МТС делает одно и то же: берет карту, привязывает её CCID к номеру телефона и все. Только в МТС еще надо поговорить по телефону, создать 4-5 страниц бумаги и поставить подпись.

Добавлено через 2 минуты
я пароль ставил, на т.к. называемый золотой номер оператор заявку моментально оформил, как я пароль назвал, абсолютно никаких допросов кроме ФИО и номера тел. ИМХО у мтс проще всех восстановление, другое дело, извиняюсь этих пидерастических ёмкостей может не быть...


Оформил-то он оформил, а неделю своей карты ты ждал, пока СБ проверит. Это МТС так наказывает владельцев золотых номеров. А у меня было несколько случаев, когда ЦОА игнорировало наличие пароля и требовало номера при замене нормальных, "пересичных" карт предоплаты.
 
Останнє редагування:

Черниговец

Заблокирован
Реєстрація
28.03.14
Місто
Киев
Re: Замена SIM-карты у МТС Украина

Оформил-то он оформил, а неделю своей карты ты ждал, пока СБ проверит. Это МТС так наказывает владельцев золотых номеров. А у меня было несколько случаев, когда ЦОА игнорировало наличие пароля и требовало номера при замене нормальных, "пересичных" карт предоплаты.
ждал бы, если без пароля, и на практике без пароля ждешь максимум день, они там обзванивают по номерам которые я указал, спрашивают чей номер и все такое(это если номер золотой). Даже не знаю, тебе наверное не повезло, оператор был не в теме или кто-то из нас сочиняет. :)
 
Реєстрація
03.10.13
Місто
Киев
Телефон
iPhone 7 Plus
Замена SIM-карты у МТС Украина

они там обзванивают по номерам которые я указал, спрашивают чей номер и все такое(это если номер золотой)


Что, серьезно? Они б еще справку об отсутствии судимости требовали, ну и о составе семьи впридачу. Около 2-х лет назад менял карту золотого номера. Оставил заявку, прошла неделя, позвонили с 050 110 $$¥¥ и спросили "почему меняете", после этого на следующий день приглашали за картой. И так пару раз (менял стандарт на микро, потом на нано).
 

Комедиант

Заблокирован
Реєстрація
14.09.14
Місто
Донецк
Re: Замена SIM-карты у МТС Украина

Почему у Киевстара получается заменить карту в течение двух минут
Потому что Киевстар доверяет своим сотрудникам, МТС - нет.

Поэтому полномочия для принятия решения "выдавать-не выдавать карту" у Киевстара делегируются девочкам в ЦОА для удобства клиента, в МТС - сосредоточены у узкого круга людей, сидящих в колл-центре, к телу которых нет прямого доступа и которых легко контролировать при необходимости.

А когда компания демонстрирует недоверие собственным сотрудникам, это первейший признак экономии на персонале и эксплуатации низкоквалифицированной дешевой рабочей силы. Другими словами, компания осознает, что ее персонал настолько не лоялен, что страх потерять рабочее место не является достаточно надежным сдерживающим фактором, гарантированно помешающим работнику покуситься на мелкое мошенничество.

Либо как вариант, внутри компании такой бардак, что работник знает - шансы ответить за кражу номера фактически равны нулю. Тогда тоже проще повесить эту функцию на небольшую группу хорошо контролируемых людей, чем навести порядок по всей компании :)

Другой пример, где часто встречается атрибутика недоверия своему персоналу - приват. Бесконечные "назовите сотруднику код из смс", фото с картой в зубах и т.п. Сопоставьте это с квалификацией типичного работника привата и кругом вопросов, которые ему доверено решать без обращения в хелпдеск - и аналогия станет очевидной.

Добавлено через 27 минут
Кстати, я не знаю доподлинно, какую информацию может увидеть эксперт ЦОА по произвольно набранному номеру, но рискну предположить, что и баланс, и детализацию вызовов он посмотреть может.

В таком случае, МТСная параноидальная процедура скорее наоборот - не только не усиливает безопасность, но даже провоцирует недобросовестных сотрудников на помощь в краже номера. Т.к. всю необходимую для этого информацию любой эксперт может слить любому Васе, а затем Вася позвонит по 111, где выдачу ему симки одобрит специально обученный человек - а эксперт ЦОА окажется вообще не при делах.
 
Останнє редагування:

Mobijolo

Заблокирован
Реєстрація
29.01.09
Місто
Киевская область
Телефон
Huawei G700
Re: Замена SIM-карты у МТС Украина

Комедиант, а может недоверие говорит о повышенной безопасности? Можешь ли привести пример банка который не Приват, в котором всё безоговорочно доверяется сотрудникам? Может ещё скажешь, что и PIN коды к картам и CVV2/CVC2 они знают? :rolleyes:
 

Комедиант

Заблокирован
Реєстрація
14.09.14
Місто
Донецк
Re: Замена SIM-карты у МТС Украина

Mobijolo, я не говорю, что такой подход к делу - это однозначно хорошо или плохо. Это уже вопрос разумного баланса между удобством и безопасностью. Не готов об этом спорить - высоко запоем и злостный оффтоп к тому же :)

Просто наблюдением поделился, что есть такая тенденция - как только вижу элементы явного недоверия персоналу на местах, так сразу оказывается, что персонал этот - полуграмотные низкооплачиваемые студенты с улицы, надроченные на бездумное выполнение рутинных процедур, а мотивация его основана на принципе "не нравится - под дверью стоит очередь на твое место".

Добавлено через 2 минуты
Может ещё скажешь, что и PIN коды к картам и CVV2/CVC2 они знают?
Про пин не скажу, а CVV2 знают практически везде, в т.ч. и в привате :) Только в дельте видел, чтобы карта вылазила из эмбоссера уже в запечатанном конверте и ни один сотрудник физически не имел возможности переписать ее реквизиты.
 
Останнє редагування:

BeePlus

Заблокирован
Реєстрація
26.10.07
Місто
Харьков
Телефон
Moto

Yarik

Коллекционер sim карт
Реєстрація
04.11.07
Місто
Одесса
Телефон
nokia
Re: Замена SIM-карты у МТС Украина

И я прочитал :)

Где-то перед Евро-2012 составлял статистику по угонам номеров у абонентов и рассматривал разные случаи. У МТС и Лайф номер тяжелее угнать чем у КС. Приватбанк во многом подстегивает угонять номера, в случае Привата угоняются как раз КС, а МТС и тем более Лайф почти не трогаются.

Добавлено через 6 минут
Комедиант,
Раньше эксперт дилера МТС мог видеть информацию по номеру, если вобьет серию и номер паспорта абонента, тогда открывалась ему дополнительная информация. Не знаю как сейчас.
 
Останнє редагування:

AlexDVS

Читатель
Реєстрація
16.11.10
Місто
Харьков
Телефон
Samsung Galaxy М12
Re: Замена SIM-карты у МТС Украина

Вот в таких ситуациях и появляются немногочисленные плюсы контракта. Мне симку на контракте поменяли в ЦОКе за 5 минут, только паспорт показал.
 
Реєстрація
29.01.09
Місто
Київська область
Re: Замена SIM-карты у МТС Украина


Так имелось в виду, что данные карты берут для телеметрии, где голос не нужен в принципе (сигнализации, датчики всякие и т.п.). Но это не значит, что если карту поставить в телефон/смартфон, то голосовой связи не будет ;)

Добавлено через 6 минут
Потому что Киевстар доверяет своим сотрудникам, МТС - нет.
Может вопрос таки в безопасности абонентских данных?
Чем легче заменить сим-карту, тем больше шансов, что это сделают во вред. Учитывая, что сейчас сим-карта для многих это не только "позвонить"...

Другой пример, где часто встречается атрибутика недоверия своему персоналу - приват.

Самый крупный и популярный банк, соответственно и процент внешнего фрода такой же, не?
 
Останнє редагування:

Arp

Реєстрація
06.09.14
Місто
Київ
Телефон
Redmi Note 13 Pro 5G
Re: Замена SIM-карты у МТС Украина

За минулий місяць міняв дві карти в МТС - одна контрактна, була звичайна сім, міняв на мікро, жодних проблем. Зайшов у Львівський ЦОА і за 5 хв. вийшов з новою картою. Паспорта було достатньо.
Друга припейд. Карточка поїхала випадково закордон. В мене не було жодних залишків від карти - ні упаковки стартового пакета, ні холдера карти. В Київському ЦОА видали якусь анкету та інструкцію. Через "Інтернет-помічник" проглянув номери, що найчастіше викликалися, останню подію по картці, подзвонив в МТС, пройшов ідентифікацію, потім під'їхав з паспортом з ЦОА в Пасажі і забрав картку. Жодних проблем.
 

Dfg

Реєстрація
29.03.10
Місто
Івано-Франківськ&Львів
Телефон
Mate 10 Pro
Re: Замена SIM-карты у МТС Украина

Так имелось в виду, что данные карты берут для телеметрии, где голос не нужен в принципе (сигнализации, датчики всякие и т.п.). Но это не значит, что если карту поставить в телефон/смартфон, то голосовой связи не будет
Уточню питання.
Чи може любий абонент прийти і за 20 грн змінити свою сімку на цю? Якщо передплатник не може, то чи може контрактник або корпоративщик? Чи виникне проблема в сумісності і наявності ШЛР? І останнє - в яких ЦОА ці сімки є (мається на увазі, чи є вони по регіонах, чи тільки в Києві)?
 

Черниговец

Заблокирован
Реєстрація
28.03.14
Місто
Киев
Re: Замена SIM-карты у МТС Украина

Добавлено через 6 минут
Комедиант,
Раньше эксперт дилера МТС мог видеть информацию по номеру, если вобьет серию и номер паспорта абонента, тогда открывалась ему дополнительная информация. Не знаю как сейчас.
вот по этой причине очень не хочется быть контакрытм абонентом, где любой вася может все о тебе посмотреть.
 

Комедиант

Заблокирован
Реєстрація
14.09.14
Місто
Донецк
Re: Замена SIM-карты у МТС Украина

Комедиант,
Раньше эксперт дилера МТС мог видеть информацию по номеру, если вобьет серию и номер паспорта абонента, тогда открывалась ему дополнительная информация
А с чем сравнивать введенные паспортные данные, если речь идет об абоненте препейда?

All, не буду с пеной у рта отстаивать правильность написанного. Для себя я пришел к таким выводам, право остальных - со мной не соглашаться. Тем более, что к теме это не имеет никакого отношения :)

Добавлено через 20 минут
Кстати, по существу претензий - я их вообще не понимаю, если честно. Да, в киевстаре быстрее, если меняешь симку впервые в жизни. Но если вы ее один раз за всю жизнь меняете, так ли уж важно, длится это 5 минут или 10?

Начиная же со второго раза, когда узнаешь особенности процедуры в МТС, мне лично у МТС удобнее всего получается. Потому что заранее прозвонил с другого номера 111 и оформил заявку, а не стою в ЦОА и не пытаюсь мучительно вспомнить, что там за проклятый пароль и какие номера у Васи с Петей, которым вчера вроде звонил. В ЦОА только подсел к эксперту, положил на стойку паспорт, назвал номер, подписал бумаги, забрал карту. Все.

Да, да, при этом, можно придумать дофига частных случаев - нет другого номера МТС, неоткуда набрать 111, не помню пароль, не помню последние номера, не помню баланс, в нашем колхозе нет ЦОА, а у единственного дилера нет карт нужной емкости - но меня лично они не касались :)
 
Останнє редагування:
Зверху