Заміна/відновлення SIM-картки Vodafone

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.
Замена/восстановление SIM-карты Vodafone

Заміна поточної активної SIM-картки на нову з підтримкою 4G​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки подайте заявку на заміну.

Як це зробити:

  • зайдіть у My Vodafone (розділ «Послуги» > «Доступні послуги» > «Операції з SIM-карткою» > «Заміна SIM-картки») та слідуйте інструкції в додатку.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком)

або

  • зателефонуйте зі свого номера на 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна), повідомте оператору серійний номер вашої нової SIM/eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою коду з SMS.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері.

Ви також можете замінити SIM-картку в найближчому магазині Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно замінити поточну активну SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1

Придбайте ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2

Подайте заявку:

  • у My Vodafone (оберіть розділ «Послуги» → «Доступні послуги» → «Операції з SIM-карткою» → «Заміна SIM-картки» або перейдіть за посиланням) та слідуйте інструкції в додатку. Номер буде перенесений на нову SIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком) або
  • зателефонуйте зі свого номера на спеціальну виділену лінію +38050 0 400 222 (дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується), повідомте оператору серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою отриманого коду SMS.
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері

Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»);
  • будь-який стартовий пакет Vodafone з новим номером1.
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки зателефонуйте на номер 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна) або 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) та назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Зверніть увагу: заявки на відновлення номера приймаються з 9-ї до 20-ї години.

Крок 3

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
– PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки або на ваучері eSIM),

– два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і номерів, що починаються з 0800/900…),

– IMEI пристрою, в якому знаходилася стара SIM-картка чи профіль eSIM;

  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / паспорта для виїзду за кордон / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Важливо!

Якщо за номером підключена послуга «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки», то в цьому випадку перед проведенням заміни буде виконана додаткова перевірка. Надайте, будь ласка, оператору, ваш контактний номер для зв’язку.

Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надішліть своє фото з документом та аркушем у руках та окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописки; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected], вказавши тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Крок 4

Надайте співробітнику серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Крок 5

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері після успішного опрацювання заявки (або перезавантажте його, якщо нова SIM-картка чи профіль eSIM були встановлені раніше).

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Ви також можете відновити номер, звернувшись із документом, що засвідчує особу, у найближчий магазин Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно відновити втрачену SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1
Придбайте спеціальний ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2
Зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так і іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується).

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Крок 3
Назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Крок 4

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
    – PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки),
    – два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і тих, що починаються з 0800/900…),
    – IMEI пристрою, у якому знаходилася стара SIM-картка;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту);
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / закордонного паспорта / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту).
Крок 5

  • надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected].
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Вкажіть тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).

Крок 6
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Активуйте профіль eSIM у пристрої для користування вашим номером згідно з інструкцією на ваучері.

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Важливо!

Вхідні виклики за кордоном тарифікуються відповідно до тарифів у роумінгу.

Щоб прийняти дзвінок від нашого співробітника, на вашому рахунку має бути достатня сума для оплати вхідного виклику або активований пакет послуг у роумінгу, що містить хвилини.

Якщо під час дзвінка нашого співробітника ви не підтвердите, що є користувачем номера (немає коштів чи пакета послуг для оплати виклику / номер не в мережі / пропущений дзвінок тощо) або не надішлете на пошту фото необхідних документів, заявка буде відхилена.

У цьому випадку для проведення заміни вам буде потрібно подати новий запит та очікувати на повторний дзвінок.

Термінове блокування SIM-картки​

в Україні
Щоб заблокувати SIM-картку, зателефонуйте:

  • 222 (безкоштовно з номера Vodafone Україна) чи
  • 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (окрім коротких номерів та тих, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які зареєстрований номер.

Після оформлення заявки ви можете виконати заміну SIM-картки у зручний час.
за кордоном
Щоб заблокувати SIM-картку, необхідно подати заявку.

Для цього

  • зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так й іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (за винятком коротких номерів та номерів, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які виконана реєстрація номера.

Зміна формату та відновлення SIM-картки для осіб з порушеннями слуху та/або мовлення​

в Україні й за кордоном
Після отримання нової SIM/eSIM-картки надішліть, будь ласка, електронний лист із запитом на [email protected], вказавши тему «Заміна SIM-картки_номер телефону» (наприклад, «Заміна SIM-картки_0501234567»).

У додатку до листа надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок документа (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку).

На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

У тексті листа вкажіть серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Далі очікуйте на лист від нашого фахівця та будьте готові відповісти на додаткові запитання для підтвердження того, що ви є власником номера.

Опрацювання запиту відбудеться впродовж 4-х робочих годин (09:00–20:00) з моменту надсилання листа. Якщо заявка була подана в інший час, вона буде опрацьована після 09:00

1вартість стартового пакета з будь-яким тарифом буде компенсована на основний баланс номера, за яким виконується заміна (наприклад, при купівлі стартового пакета SuperNet Start+ вартістю 145 грн вам компенсують 95 грн).

2робочий час з 09:00 до 20:00. Якщо ви подали заявку в інший час, її опрацюють після 09:00.

Важливо:

  • стан поточного рахунку, тариф і всі підключені послуги на момент заміни SIM/eSIM-картки будуть перенесені на нову SIM-картку / профіль eSIM;
  • контакти в телефонній книзі, які зберігали на старій SIM-картці, не відновлюються;
  • для збереження контактів рекомендуємо завчасно до заміни перенести їх із SIM-
 
Причина: Шапка актуальна. На 25.09.2022
Останнє редагування:

Комедиант

Заблокирован
Реєстрація
14.09.14
Місто
Донецк
Re: Замена SIM-карты у МТС Украина

Коллеги, а давно у МТС новая симка стала так долго активироваться? Раньше через 2 часа (реально - сразу) начинала регистрироваться в сети, в течение суток снималась блокировка на исходящие.

Сегодня получил дубликат, 5 часов спустя все еще "ошибка регистрации SIM" и "Набраний номер не обслуговується". Колл-центр, естественно, принципиально не готов к разговору, если не прошло 24 часа.
 

Yarik

Коллекционер sim карт
Реєстрація
04.11.07
Місто
Одесса
Телефон
nokia
Re: Замена SIM-карты у МТС Украина

До 1 суток.
Если новое подключение - тогда нормальная фраза "Набраний номер не обслуговується" до 24 часов.
Если замена карты - тогда не нормально. Чаще перезагружай телефон.
 

Комедиант

Заблокирован
Реєстрація
14.09.14
Місто
Донецк
Re: Замена SIM-карты у МТС Украина

Yarik, да нет, замена. Правда, номер всю свою долгую жизнь прожил в Киеве, а восстановлен в Донецке, может с этим связано...
 

Yarik

Коллекционер sim карт
Реєстрація
04.11.07
Місто
Одесса
Телефон
nokia
Re: Замена SIM-карты у МТС Украина

Если номер не золотой, прошло больше суток и при перезагрузке телефона - все равно не регистрируется в сети - звони операторам.
 
Реєстрація
03.10.13
Місто
Киев
Телефон
iPhone 7 Plus
Re: Замена SIM-карты у МТС Украина

Коллеги, а давно у МТС новая симка стала так долго активироваться? Раньше через 2 часа (реально - сразу) начинала регистрироваться в сети, в течение суток снималась блокировка на исходящие.

Сегодня получил дубликат, 5 часов спустя все еще "ошибка регистрации SIM" и "Набраний номер не обслуговується". Колл-центр, естественно, принципиально не готов к разговору, если не прошло 24 часа.
Если замена по утере, новая симка заработает через сутки, чуть меньше. Когда у жены украли телефон, я блоканул по утере в 10 утра и заказал замену. около 9 утра следующего дня все заработало. Если замена без блокировки (получить нано-сим, например) то должно заработать сразу. Если 10 мин не заработало, уже не заработает никогда, пока по заявке не подбросят в топку угля и не подкрутят руками.
 

Yarik

Коллекционер sim карт
Реєстрація
04.11.07
Місто
Одесса
Телефон
nokia
Re: Замена SIM-карты у МТС Украина

В новом билинге МТС доработал уже услугу по выдаче запасной сим карты ?
 
Реєстрація
06.08.09
Місто
Харьков
Телефон
Galaxy S6 Duos + МТС-Украина
Re: Восстановление сим-карты МТС

Заменили сим-карту, сутки прошли, новая карта до сих пор в сети не регистрируется. "Только эстренные вызовы" всисит. Еще ждать или пинать оператора по 555?
 
Реєстрація
30.03.10
Місто
м. Кам'янське
Re: Восстановление сим-карты МТС

Заменили сим-карту, сутки прошли, новая карта до сих пор в сети не регистрируется. "Только эстренные вызовы" всисит. Еще ждать или пинать оператора по 555?

Попробуй сим-карту в другом телефоне. Если не будет регистрироваться в сети, то сим-карта бракованная. В ЦОА должны заменить бесплатно, по гарантии.
 
  • Like
Реакції: Alek
Реєстрація
03.10.13
Місто
Киев
Телефон
iPhone 7 Plus
Re: Восстановление сим-карты МТС

Заменили сим-карту, сутки прошли, новая карта до сих пор в сети не регистрируется. "Только эстренные вызовы" всисит. Еще ждать или пинать оператора по 555?


И не зарегестрируется. Составляй заявку, неделю жди.
 

osot056

ОптимисТ
Реєстрація
07.09.08
Місто
г. Днепр
Телефон
ASUS ZenFoneMax+Fly TS107
Re: Восстановление сим-карты МТС

Приходилось менять СИМки на МТС . На вопрос : " Когда карточка будет активна ? " обычно отвечали - " уже работает " . Просто нужно при замене брать телефон и проверять работу новой СИМки а ЦОА ,
Зато бесплатно . ;)
 
Реєстрація
06.08.09
Місто
Харьков
Телефон
Galaxy S6 Duos + МТС-Украина
Re: Восстановление сим-карты МТС

Приходилось менять СИМки на МТС . На вопрос : " Когда карточка будет активна ? " обычно отвечали - " уже работает " . Просто нужно при замене брать телефон и проверять работу новой СИМки а ЦОА ,
Зато бесплатно . ;)

Естественно, брал телефон и проверял в ЦОА. Они сказали, что будет активна в течении суток.
 

osot056

ОптимисТ
Реєстрація
07.09.08
Місто
г. Днепр
Телефон
ASUS ZenFoneMax+Fly TS107
Re: Восстановление сим-карты МТС

Всё относительно . Сутки оператора и сутки абонента - разные вещи .
 
Реєстрація
16.11.10
Місто
Днепр
Телефон
Huawei E5770
Re: Восстановление сим-карты МТС

Может это был дилер ? У тех да, до суток активация.
 
  • Like
Реакції: al-m

AlexDVS

Читатель
Реєстрація
16.11.10
Місто
Харьков
Телефон
Samsung Galaxy М12
Re: Восстановление сим-карты МТС

Менял в марте этого года симку (контракт) на микросим в Центре обслуживания. Заработала сразу
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Re: Восстановление сим-карты МТС

Ні, це не залежить ділер/ЦОА. Є такі глюки. І через тиждень не запрацює. Береш цю сімку, йдеш туди, де міняв, тикаєш їм в харю з зауваженням, що доба пройшла, не працює. Мальчик/дивчинка роблять здивовані очі. Дзвонять, питають в старших. Потім роблять нову заміну сімки і все працює. Проходив вже два чи три рази таке.
 
Реєстрація
25.01.09
Місто
Київська обл.
Re: Восстановление сим-карты МТС

Купил в маркете номер МТС под восстановление. Подскажите: с каким вариантом причины замены симки обращаться в ЦОК?
И нужно ли предварительно к оператору обращаться с заявкой (с другого номера или он-лайн поддержка на сайте МТС подойдёт) ?
 

al-m

red-*****.com
Реєстрація
25.02.08
Місто
Херсонская обл.
Телефон
Samsung
Re: Восстановление сим-карты МТС

Нужно предварительно оставить заявку.
Причина - потерял. Если спросят блокировать или нет говоришь что нет.
звони с любого номера мтс на 111/555 и называй свой номер и пароль, а также свои паспортные данные.
 

Черниговец

Заблокирован
Реєстрація
28.03.14
Місто
Киев
Re: Восстановление сим-карты МТС

Коллеги, добрый день!
Информируем вас о долгожданном изменении, связанным с сетевыми ресурсами МТС Украина.
Сегодня, 08.07.2015, завершен процесс миграции коммерческих номерных емкостей и сим-карт (за исключением CDMA PrP) в новый HLR 90 или Единый HLR.

Cейчас есть 3 логических HLR:
- единый для PoP и PrP GSM (HLR 90)
- единый для CDMA PoP (HLR 95)
- единый для CDMA PrP (HLR 96)
А это значит, что:
•полностью устранен риск отсутствия "нужной карточки" в любой торговой точке, куда абонент может обратиться для замены сим-карты. Любая карта необходимого формата (мини/микро или нано) подойдет для замены каждому из обратившихся абонентов любого сегмента, как ПрП, так и ПоП. Т.е. теперь не надо проверять наличие HLR. Для замены ПрП и ПоП подойдет любая имеющаяся в наличии сим-карта ПрП, включая карты старого выпуска (не касается старых сим-карт PostPaid, выпущенных до 2012 года).
•контрактные абоненты с номерами из емкостей PrP (ранее мигрировавшие с предоплаты с сохранением номера) могут сменить свой номер на любой из доступных. Ранее в такой ситуации вопрос решался через переподключение (активацию нового ПО с номером из доступных емкостей и последующей деактивацией старого).
•намного больше вариантов подбора номера для абонентов при новом подключении, а особенно при замене номера (ранее можно было выбирать только из списка номеров того же логического HLR).

Добавлено через 1 минуту
Думаю новым абонентов искать HLR указанный ниже при подключении, чтобы в будущем меньше было проблем.
Если баян удалю.
 
Останнє редагування:

neandertal

Заблокирован
Реєстрація
24.02.15
Місто
Киев
Телефон
Xiaomi Mi Max Prime 3/64
Re: Восстановление сим-карты МТС

После замены SIM кодовое слово/IVR пароль сохраняются или сбрасываются и надо заново заказывать?
 
Зверху