Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

GLOOMER

Заблокирован
Реєстрація
02.10.08
Місто
Полтава
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

за пополнение своей карты 2 грн доплачивать?
меня в этой связи больше кумарит то, что при необходимости закинуть суммы денег нужно обойти пяток ящиков, которые часто еле дышат, то есть заплатить 10 грн. Ну не оху^ли :mad:
 
Реєстрація
10.02.09
Місто
UA
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Было несколько сбоев, самый крупный известный мне - в 20-х числах августа 2008-го. Тогда по словам работника одного из ОпСоСов, у них очень много людей жаловались, что пополнили счета, а они не пополнились. А потом уже более радостно отзывали жалобы, пополнение произошло. И некоторые люди еще и хвастались, что деньги на карточку тоже вернули.

rsua, я про стаж сотрудничества с Приватом спрашивал в разрезе - может, карту завели позже. Если давно сотрудничаете, то теоретически, могли долг сделать.

Добавлено через 1 минуту
rsua, рекомендация по поводу Привата - выводите все свои деньги оттуда и закрывайте счетакредиты, если не хотите оплачивать мифический долг. Иначе Приват спишет с любой вашей карты долг и будете потом сами доказывать, что не верблюд.

Спасибо за совет, уже в процессе.
 
Реєстрація
21.08.12
Місто
Київ, Україна
Телефон
Pixel 7 Pro, Nothing 2
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

barrister, как владельцем счета, так и третьим лицом.
При пополнении Интернет-карты или виртуального счета - комиссия отсутствует.
С уважением, ПриватБанк.

На текущий момент, специалистами была исправлено некорректное отображение комиссии.

Одно из двух утверждений, очевидно, неверно.
Пополнил свою интернет-карту через терминал, сняло 2 грн.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Уважаемые Клиенты!

С 16.01.15 г. была изменена комиссия за пополнение карты без ее присутствия. В случае, если Вы пополняете карту без ее физического присутствия (по номеру), комиссия составит 2 грн.

Эта комиссия не распространяется на пополнение виртуальных счетов и Интернет карт.

Также, на текущий момент, может наблюдаться некорректное списание комиссии по платежам на пополнение карт в терминалах самообслуживания - с присутствием карты.
Вся необходимая для решения этой трудности информация уже передана нашим специалистам.
Комиссия которая была списана, будет автоматически возвращена на карты в максимально краткие сроки.

С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 5 минут
Вам просто сказочно повезло. После того, как я осмелился написать на этом форуме о проблемах с платежами по приватбанку
Приватбанк блокирует/возвращает со своих карт обратно отправителю платежи в гривне с других банков
( http://red-forum.com/showpost.php?p=991481&postcount=23202
http://red-forum.com/showpost.php?p=991497&postcount=23206), через несколько дней получил звонок по телефону о якобы имеющейся у меня задолженности по какой-то карте ликпей интернет за 2008 !!!! Год! Никакой такой карты я не получал 100%. В приват24 этой карты никогда не было и нет до сих пор, хотя все карты свои, даже старые и закрытые вижу в приват24. Да и прошло уже шесть лет с того времени. А со вчерашнего дня на мой телефон поставили автодозвон с автоинформацией по якобы имеющейся у меня задолженности для оказания, так сказать, психологического давления. Так что Вы просто легким испугом отделались.

rsua, добрый день!

К сожалению, предоставленной Вами информации недостаточно, чтобы прокомментировать ситуацию. Чтобы мы могли помочь, направьте, пожалуйста, на нашу почту [email protected] более подробное описание ситуации и Ваши контактные данные.
Надеемся на обратную связь!

С уважением, ПриватБанк.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Меня всегда огорчает, что сотрудники Привата отвечают шаблонно, не вникая в суть проблемы.

Приведу парочку примеров за последнюю неделю:
1. Никак не могу сменить логин на Приват24. Уже и в отделении был. Зам. управляющей лично подтверждала перевод. Затем я в банкомате подтвердил. Затем в терминале. Обращаюсь в чат - они наотрез не хотят вникать в суть проблемы, а просто дают стандартную ссылку на смену логина в Приват24.

2. В пятницу в 14:00 отправил платеж Фотокассы - на Донецкий Укртелеком (пополнить городской людям из Горловки). В понедельник Укртелеком деньги не увидел. Обращаюсь в чат - они не вникая в суть проблемы (что платеж не проведен до сих пор), радостно сообщают мне, что заявка Фотокассы удовлетворена. И я имею возможность под бомбежками добраться до Горловского Укртелекома и передать им платежку. Бред.

pavel_good, добрый день!

В Приват 24 доступна новая услуга для клиентов - фотоидентификация.
При смене логина теперь можно подтвердить новый телефон не только в банкомате, но и заполнив форму "С помощью фото" - см. скрин
https://static.siteheart.com/siteheartfiles/files/8b46368486c354ec356bbc22210e8f48/1397543466_7.png
Новый номер подтверждается 30-50 минут.
(на данный момент фото должно быть с паспортом в руках, по типу, как первый раз в отделении фотографируют).

Относительно платежа по услуге "Фотокасса". В случае, если платеж успешен банк предоставляет клиенту квитанцию, что является подтверждением платежа. Квитанцию клиент может предъявить получателю, как доказательство внесения средств. Можем порекомендовать Вам отправить квитанцию Вашим знакомым в электронном виде, что бы они могли лично обратиться к получателю.

С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
10.02.09
Місто
UA
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Добавлено через 5 минут


rsua, добрый день!

К сожалению, предоставленной Вами информации недостаточно, чтобы прокомментировать ситуацию. Чтобы мы могли помочь, направьте, пожалуйста, на нашу почту [email protected] более подробное описание ситуации и Ваши контактные данные.
Надеемся на обратную связь!

С уважением, ПриватБанк.


Просто нет слов, это железобетонная стена(((. Я этот шаблон ответа уже наизусть знаю.

Чтобы потерять лояльных клиентов нужно постараться или внедрить в банк вражеского вредителя. Со временем, эти вредители отправляют компанию в свободное падение, плавно переходящее в неотвратимый штопор. Некоторое время можно закрывать глаза, не замечая этого падения до того времени, пока юристов банка станут гнать грязной метлой с судебных заседаний по фактам сфабрикованных обвинений на добропорядочных клиентов. Как можно, не разобравшись, обвинять своего лояльного клиента с безупречной 20-летней кредитной историей, пытаясь приклеить надуманный, пусть даже копеечный, долг?
Из за такого рукожопства (простите за мой французский) сотрудников, банк теряет лояльных клиентов, а также корпоративный сектор (благодаря другу Яценюка - господину Пышному), и как такие умнейшие люди, как господин Боголюбов и Коломойский не видят как умирает успешнейший в Украине банковский бизнес?
 
Останнє редагування:

GAlexV

Добрый тролль, бєндєровєц
Реєстрація
31.08.09
Місто
Луцьк
Телефон
Redmi Note 8 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

C LiqPay вообще многое странно.
У меня были там остатки во всех доступных валютах.
Поменяли интерфейс, эти остатки "пропали".
В сервисе квитанций со времени появилась информация о списании этих остатков в неизвестном направлении (типа CLEANING).
 
  • Like
Реакції: al-m

СЛон

коментатор
Реєстрація
17.02.12
Місто
Київ та передмістя
Телефон
nokia+sony
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, на 3700 говорят противоположное твои словам :mad:
а именно, что пополнение виртуальных счетов 2 грн с 15-го числа... только или ты дезишь в очередной раз или в калл-центре кол-во дыбилят по-прежнему зашкаливает...
 
Реєстрація
20.08.13
Місто
Киев
Телефон
Nokia 301
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Приватбанк, не надо вводить людей в заблуждение! Разберитесь там сами сначала с тарифами. Сегодня пол-дня 3700 выясняли, докидывать ли мне на интернет-карту 2 грн (ее мне сегодня пополнили 3-и лица через терминал) или нет. Сейчас перезвонили и сказали - ПРИ ЛЮБОМ (!!!!) раскладе пополнение интернет-карты с коммисией 2 грн, т.к. нет физического присутствия карты.
 

Паук

Пивовар
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Полтава
Телефон
(M) forever
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

С забугорной карты через ликпей на валютную КДВ'шку идет зачисление с комиссией 0,5% (что и следовало ожидать).
ЗЫ: простая констатация факта)
 

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

[MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION], только что при пополнении виртуального счета сняло комиссию 2 грн. Есть хитрый длинный код транзакции. Обращаться в поддержку?
 

ПотапаПапа

ОстапаПапа
Реєстрація
07.05.11
Місто
Черновцы
Телефон
Samsung Galaxy S10e
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, на 3700 говорят противоположное твои словам :mad:
а именно, что пополнение виртуальных счетов 2 грн с 15-го числа... только или ты дезишь в очередной раз или в калл-центре кол-во дыбилят по-прежнему зашкаливает...

Слон, добрый вечер!

Приносим Вам свои самые искренние извинения за то, что мы не смогли решить вопрос. Позвольте нам исправить ситуацию и Вам помочь. Сообщите, пожалуйста, на [email protected] контактные данные и суть вопроса, указав ссылку на отзыв, чтобы наши сотрудники могли с Вами связаться и проконсультировать. Надеемся на обратную связь.

С уважением, ПриватБанк.
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, т.е. все-таки с комиссией?

Бета-тестерам с Реда было б правильною разослать по гельпенадезик-набору на последнюю неделю февраля. Жест.
 

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Poco M3 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

drmz, :D
 
Реєстрація
02.11.08
Місто
Винница
Телефон
Xiaomi Redmi 5, Meizu M2, Lenovo S820
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Кто-то может посчитать?
Если суммарный долг с 01.12.2014 по 31.12.2014 был 1000 гривен, и не погасить долг полностью до 25.01.2015, а погасить 26.01.2015 (то есть 1 день просрочки по сути), какая комиссия насчитается?
 

СЛон

коментатор
Реєстрація
17.02.12
Місто
Київ та передмістя
Телефон
nokia+sony
Re: Осуждение Приватбанка

Слон, добрый вечер!

Приносим Вам свои самые искренние извинения за то, что мы не смогли решить вопрос. Позвольте нам исправить ситуацию и Вам помочь. Сообщите, пожалуйста, на [email protected] контактные данные и суть вопроса, указав ссылку на отзыв, чтобы наши сотрудники могли с Вами связаться и проконсультировать. Надеемся на обратную связь.

С уважением, ПриватБанк.

Данные мои у вас есть. А суть вопроса разве не понятна по моим предыдущим сообщениям в этой теме??? :confused::confused::confused:
Ё-маё :dash1::dash1::dash1:
 
Реєстрація
12.03.11
Місто
Київ
Телефон
POCO F3
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

По кнопочке "Рассчитать" в Приват24 показывается сумма погашения необходимая для попадания в грейс период.

Зачётно.
 

NPP

Реєстрація
27.09.10
Місто
Бердичев, Житом. обл.
Телефон
OnePlus 5 = KS+Life; iPad5 = Киевстар 3G Онлайн
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, в приват24 есть суржикоподобные фразы:
 

Вкладення

  • 1421822253515.jpg
    1421822253515.jpg
    85.4 КБ · Перегляди: 209
Зверху