![]() |
|
![]() |
#1 |
Новичок
Регистрация: 30.05.2010
Адрес: Хмельницкий
Сообщений: 10
Сказал(а) спасибо: 6
Поблагодарили 3 раз(а) в 2 сообщениях
|
![]()
Навiщо ви обманюете громаду ? З переписки видно що ноут я зразу мав брати без hdd, про гарантiю ми договорились вже потiм , перед купiвлею
Добавлено через 15 минут Ви кажете як продавець б/у ноутбукiв . Я ж як покупець, вiдповiм вам, що трачу важко заробленi грошi i потiм ще так морочити голову ? Последний раз редактировалось Lukkyk; 22.03.2020 в 23:03. Причина: Добавлено сообщение |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Особый статус
Регистрация: 01.05.2010
Адрес: Херсон
Сообщений: 249
Сказал(а) спасибо: 222
Поблагодарили 209 раз(а) в 90 сообщениях
|
![]() Цитата:
Я не стаю на бік жодного, я пропоную свій варіант вирішення таких ситуацій. Сам повертав ноут, бо в клієнта "танки не пішли". А по факту він поставив іншу вінду, але не поставив відеодрайвер. І хоча його претензію я вирішив, повторно відправляти не став. Чи варто казати, що цього ноута в мене вже давно немає. І я впевнений, що він і досі працює у того, хто знає як ним правильно користуватися. Последний раз редактировалось fudor; 23.03.2020 в 22:18. |
|
![]() |
![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | Lukkyk (23.03.2020) |
![]() |
#3 |
Новичок
Регистрация: 30.05.2010
Адрес: Хмельницкий
Сообщений: 10
Сказал(а) спасибо: 6
Поблагодарили 3 раз(а) в 2 сообщениях
|
![]()
У тiм то й справа що продавець не хотiв повертати грошi а прийнявся звинувачувати мене у тому що я замiнив материнку . Звинувачував навiть не розiбравшись . Ви також не розiбравшись , i напевне даже не читаючи переписку зразу проявили корпоративну пiдтримку продавцевi . Бачу що начхати i продавцевi i вам на те що були домовленностi перед купiвлею товару
Последний раз редактировалось Lukkyk; 24.03.2020 в 12:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
Здесь присутствуют: 2 (пользователей: 0 , гостей: 2) | |
|
|