Red Forum Market  

Вернуться   Red Forum Market > Другое > Жизнь Маркета

Важная информация

Ответ
 
Опции темы Опции просмотра
Старый 22.03.2020, 21:51   #1
Новичок
 
Регистрация: 30.05.2010
Адрес: Хмельницкий
Сообщений: 10
Сказал(а) спасибо: 6
Поблагодарили 3 раз(а) в 2 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от htc Посмотреть сообщение
про гарантію ми говорили то дого як Ви попросили продати ноут без НДД!

Навiщо ви обманюете громаду ? З переписки видно що ноут я зразу мав брати без hdd, про гарантiю ми договорились вже потiм , перед купiвлею

Добавлено через 15 минут
Цитата:
Сообщение от fudor Посмотреть сообщение
htc, продаєш ноути за нормальними цінами і потім ще так морочити голову?
Ви кажете як продавець б/у ноутбукiв . Я ж як покупець, вiдповiм вам, що трачу важко заробленi грошi i потiм ще так морочити голову ?

Последний раз редактировалось Lukkyk; 22.03.2020 в 23:03. Причина: Добавлено сообщение
Lukkyk вне форума   Ответить с цитированием
Старый 23.03.2020, 16:48   #2
Особый статус
 
Аватар для fudor
 
Регистрация: 01.05.2010
Адрес: Херсон
Сообщений: 249
Сказал(а) спасибо: 222
Поблагодарили 209 раз(а) в 90 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Lukkyk Посмотреть сообщение
Ви кажете як продавець б/у ноутбукiв . Я ж як покупець, вiдповiм вам, що трачу важко заробленi грошi i потiм ще так морочити голову ?
Я мабуть невірно висловився. Я завжди з розумінням ставлюсь до покупців і теж даю гарантію. АЛЕ, якщо з будь-якої причини ноут не підійшов, віддаю гроші і забираю ноут. Скажу чіткіше - хай не морочить собі голову ні один, ні інший. Всі лишились при своїх інтересах і розбіглися. Ви шукайте ноут у іншого продавця, а продавець знайде собі клієнта (тим більше з його цінами). На практиці це було б набагато краще, ніж те, що ви отримали зараз. Уже б і забули обидва.
Я не стаю на бік жодного, я пропоную свій варіант вирішення таких ситуацій. Сам повертав ноут, бо в клієнта "танки не пішли". А по факту він поставив іншу вінду, але не поставив відеодрайвер. І хоча його претензію я вирішив, повторно відправляти не став. Чи варто казати, що цього ноута в мене вже давно немає. І я впевнений, що він і досі працює у того, хто знає як ним правильно користуватися.

Последний раз редактировалось fudor; 23.03.2020 в 22:18.
fudor вне форума   Ответить с цитированием
Пользователь сказал cпасибо:
Lukkyk (23.03.2020)
Старый 24.03.2020, 11:24   #3
Новичок
 
Регистрация: 30.05.2010
Адрес: Хмельницкий
Сообщений: 10
Сказал(а) спасибо: 6
Поблагодарили 3 раз(а) в 2 сообщениях
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от fudor Посмотреть сообщение
АЛЕ, якщо з будь-якої причини ноут не підійшов, віддаю гроші і забираю ноут. Скажу чіткіше - хай не морочить собі голову ні один, ні інший. Всі лишились при своїх інтересах і розбіглися. Ви шукайте ноут у іншого продавця, а продавець знайде собі клієнта .
У тiм то й справа що продавець не хотiв повертати грошi а прийнявся звинувачувати мене у тому що я замiнив материнку . Звинувачував навiть не розiбравшись . Ви також не розiбравшись , i напевне даже не читаючи переписку зразу проявили корпоративну пiдтримку продавцевi . Бачу що начхати i продавцевi i вам на те що були домовленностi перед купiвлею товару

Последний раз редактировалось Lukkyk; 24.03.2020 в 12:27.
Lukkyk вне форума   Ответить с цитированием
Ответ


Здесь присутствуют: 2 (пользователей: 0 , гостей: 2)
 

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 13:59. Часовой пояс GMT +3.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Beta 4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot