![]() |
|
|
|
|
#1 |
|
Местный
Регистрация: 10.04.2012
Адрес: Харьков
Сообщений: 235
Сказал(а) спасибо: 48
Поблагодарили 148 раз(а) в 63 сообщениях
|
В Романа хтось сидить в роумінгу і міняє тариф(може дитина) ось і не хватає грошей на сплату ап, один раз вернув назад, другий раз вже посоромився за нього просити...
|
|
|
|
| Пользователь сказал cпасибо: | Kladoff (04.09.2023) |
|
|
#2 | |
|
Linux user
Регистрация: 26.04.2010
Адрес: Київ
Сообщений: 341
Сказал(а) спасибо: 227
Поблагодарили 202 раз(а) в 137 сообщениях
|
Вперше з таким зіштовхнувся, раніше купував лише у координаторів, або просто не розумів, що то не координатор, бо продавець вирішував всі питання.
Цитата:
І вирішили "відшити" з першого ж повідомлення?) Просто про автора писали що йде на контакт ... була така ж думка, коли вирішував перше питання по номеру, але на другому питанні з першого ж мого повідомлення "... Прохання допомогти розібратись, дякую." просто типу я не координатор і "не турбуйте мене більше!". Просто шок... Ще зауважу, що є два номери цієї корпи: один номер, якому вже пару років і питань по ньому немає і не було. Тобто я звертався тільки тоді, коли є реальна проблема, яку я не маю змоги вирішити самостійно, і просив допомогти. На цьому можна було б завершити, але автор пише Тоді можна пруф, будь ласка, що тариф було змінено саме абонентом? В корпі це взагалі можливо? Якщо проблема дійсно на моїй стороні я публічно вибачусь. Дякую. |
|
|
|
|
| Пользователь сказал cпасибо: | Tartak (05.09.2023) |
|
|
#3 |
|
Пенсионер
Регистрация: 01.05.2010
Адрес: Днепр
Сообщений: 453
Сказал(а) спасибо: 915
Поблагодарили 572 раз(а) в 245 сообщениях
|
Взагалі такі продажі потрібно розуміти, як покупку за моделлю "as is"!
__________________
Honor 8X 4/64 - Kyivstar Online3G / Vodafone Light+ | Samsung D780 Duos - Lifecell "Зручний" / Vodafone Light | Sierra W802s - 3G Старт+. |
|
|
|
| Пользователь сказал cпасибо: | Себастьян Перейро (11.09.2023) |
![]() |
| Здесь присутствуют: 3 (пользователей: 0 , гостей: 3) | |
|
|