![]() |
|
|
|
|
#1 |
|
Пользователь
Регистрация: 19.12.2011
Адрес: Волынская обл
Сообщений: 68
Сказал(а) спасибо: 49
Поблагодарили 51 раз(а) в 43 сообщениях
|
продовжую пост №90.
Насамперед велике вдячний форумчанину Digatal, за надану допомогу. Вчора звязався по обратной связі на сайті Новой Почти. сьогодні отримав відповідь ( цитую :Доброго дня. з вами по даному питанні зв"яжеться курівництво! Ваш вантаж прибуває сьогодні!). біля 14:00 позвонив парніша, розтєряним переляканим голосом сказав що він представник Нової почти. розказав що випадково мій товар був відправлений в Ужгород, за що приносим вибачення, люди які здійснили помилку будуть оштрафовані ( ну це я думаю врятлі). в 13:00 вантаж вже був зареєстрований в Луцьку і направляється на Ковель до вказаного відділення. Також парніша розказав що у разі затримки вантажу мені Нова Пошта компенсує 20% від вартості доставки за кожен просрочений день - про що я раніше узнав у форумчанина Digatal, . Близько 17:00 отримав повідомлення , що вантаж на складі та відразу ж туди попрямував. в ітозі працівники шукали вантаж біля години, шукали по моїй накладній і не могли знайти. Ну факт того що він потрапив випадково в Ужгород, а звідти його вже по Новій накладній відправили сюди. Коли найшли і сказали з Вас 15 грн, я розповів що до мене телефонували та сказали за 20% знижку, після чого працівники з неохотой взяли гроші і включили мороз. P.S : поки я близько години чекав на свій вантаж, який так не могли найти, один з відвідувачів катав скаргу. Розповів що вже близько тижня чекає вантаж з Києва, його весь час ніяк не можуть довести... |
|
|
|
![]() |
| Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
|
|