Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
Не до кінця зрозуміло як це працює. Якщо виконати «план» раніше строку - новий пакет послуг накладається на поточний одразу і нове накопичення починається заново, чи нові 30 днів стартують лише після закінчення попереднього пакету?
Подяка йому! У мене десь 220 грн, але приємний сам факт - могли б тихенько полагодити і продовжувати робити вигляд, що вони були непричетні. А тут хоч якийсь натяк на відповідальність.
Та ну, це ж не шахрайство. Пішов, бо маю право і можливість. Повернувся, бо не сподобалось. Лякають хіба що потенційні технічні проблеми, бо вся цифровізація зазвичай зроблена через дупу.
Більше того - все навпаки. Користуєшся 15+ років, справно платиш - жодних пропозицій. Зате для нових абонентів купу всього, в тому числі майже 40% знижки на той самий тариф... От і задумуєшся про подібні маніпуляції.
Ну так якщо після повернення оформити тарифну підписку на рік, то ніби цей рік точно можна буде користуватись акційною ціною. А через рік взагалі багато що може змінитись...
Тобто номер вважається "перенесеним" з точки зори фінансів, але по всіх інших ознаках поводить себе як "рідний"? Звучить занадто гарно, зважаючи на розмір знижки... А підводні камені є?
Цікаво, на всіх телефонах, де я намагався активувати iMessage і де списувалісь за це гроші, сьогодні додалась сума на рахунок, приблизна схожа на ті витрати. Схоже на якусь мовчазну компенсацію, без жодних пояснень.
Якщо не складно, можете коротко описати процедуру: куди переносили, де вигідніше це робити (якщо порівнювали), скільки часу це зайняло, з якими проблемами зіткнулись? Або дати лінк на опис, якщо таке вже описували (не знайшов сам, нажаль).
До чого тут паніка? Є проблема і є її обговорення. Використовування виключно AppleID не вирішує проблему:
Для вас цей функціонал не важливий? Дуже добре. Але проблема присутня, тому тут і обговорюється. Можливо комусь вдасться знайти рішення чи достукатись до сапорту Лайфселу.
Я користуюсь своїм номером Лайфселу з 2006 року, мабуть ще з моменту покупки свого першого мобільного телефону. Якихось помітних проблем за цей час не пригадую. Та і хто ідеальний? Водафон чи Київстар? Не смішіть. Крім того, стрибати між операторами зі зміною номеру - той ще геморой, навіть...
Цей сайт використовує файли cookie, які допомагають персоналізувати Ваш контент і зберегти вхід в систему, якщо Ви зареєстровані.
Продовжуючи користуватися цим сайтом, Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.