І у мене та сама проблема з iMessage, і також лише в Лайфі (Київстар миттєво активується). Все нормально працювало довгий час, а десь тижні 2-3 тому злетіла активація. Помітив, бо перестали форвардуватись СМС на інші пристрої (як-то коди двохфакторної аутентифікації) - це працює виключно якщо iMessage активований через номер телефону, Email-у недостатньо.
Звертався в підтримку Apple, перепробував всі їх рекомендації:
Але я зіштовхнувся з цією проблемою одразу на декількох різних телефонах (iPhone XR, iPhone 11 Pro, iPhone 12 mini, iPhone 15) з різними СІМ-картами (063 та 093) та різними AppleID, в тому числі пробував перевипускати СІМ-карти, пробував фізичні СІМ-карти та єСІМ, пробував переносити номер на нову карту - ніщо не спрацьовує. За останні 2 тижні я не знайшов ЖОДНОГО телефону з Lifecell серед друзів та знайомих, на якому б новий запит на активацію (після будь-яких маніпуляцій з СІМ-картою чи вимиканням/вмиканням FaceTime/iMessage) пройшов успішно. Навіть якщо активація була успішною, варто вимкнути/вмикнути iMessage, і відновити робочій стан вже не вдається.
Це дуже схоже на проблему саме Лайфселу. Але нажаль, підтримка у них майже відсутня.
Звертався в підтримку Apple, перепробував всі їх рекомендації:
- пробував на останній версії iOS 17.3, так само як на 17.2 та 16.6 - ніде не спрацьовує;
- пробував на поточному телефоні Apple та на повністю новому, з заводськими налаштуваннями та чистою операційною системою;
- пробував чекати до 48 годин - взагалі без різниці, хоча СІМ-карти інших операторів активовують за лічені хвилини;
- пробував перемикати автоматичні налаштування дати та часу - не допомагає;
- пробував скидати налаштування мережі - не допомагає;
- пробував виходити/входити в AppleID - не допомагає.
Але я зіштовхнувся з цією проблемою одразу на декількох різних телефонах (iPhone XR, iPhone 11 Pro, iPhone 12 mini, iPhone 15) з різними СІМ-картами (063 та 093) та різними AppleID, в тому числі пробував перевипускати СІМ-карти, пробував фізичні СІМ-карти та єСІМ, пробував переносити номер на нову карту - ніщо не спрацьовує. За останні 2 тижні я не знайшов ЖОДНОГО телефону з Lifecell серед друзів та знайомих, на якому б новий запит на активацію (після будь-яких маніпуляцій з СІМ-картою чи вимиканням/вмиканням FaceTime/iMessage) пройшов успішно. Навіть якщо активація була успішною, варто вимкнути/вмикнути iMessage, і відновити робочій стан вже не вдається.
Це дуже схоже на проблему саме Лайфселу. Але нажаль, підтримка у них майже відсутня.