Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
а як було добре при турках... так і хочу сказати їм "teşekkür ederim"... а то прийшов ефективний український гм... 🍆 з хранцузом... і на тобі - кожні 2 місяці подорожчання.... Одного не розумію - з такими тарифами перехід з одного оператора на іншого втрачає усякий сенс...
Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, як перевести баланс з одного номера lifecell на інший. Обидва - корпоративні в одній "компанії"? Раніше, наче, було *111*номер*сумма#, але зараз воно хоче перевести на Бонус...
Тобто, номер, який голодує, перед будь-яким поповненням, потрібно набрати *477*24# і вже тільки після цього поповнювати на сумму абонплати? Чи після поповнення вибрати Позачергове зняття плати за тариф 477*202 ?
Тобто, якщо не поповнив рахунок, ти автоматично потрапляєш на "штраф" у вигляді 30 грн, які по-любому знімуть з рахунку?
Як зробити, щоб після внесення всій суми за тарифом із запізненням не списували спочатку 30 грн за "денний пакет"?
Переход в пластик платный. Что-то около 50 грн.
А что до моей проблемы:
Был в "магазине" Киевстар. Ситуация забавная: чтобы перейти с зарегистрированной предоплаты, надо разрегистрировать сим-карту, т.к. перевод в е-сим расценивается как удаленная замена сим-карты. Но сейчас продавцам из точек...
Приветствую.
Не могу перевести физическую симку в e-sim в Мій Київстар. Выдает ошибку "Щось пішло не так
Зараз ми не можемо перевірити документи за вашим номером, щоб перейти до дій з еЅIM. Незабаром така можливість з'явиться."
Номер предоплата, зарегистрирован на паспорт. Симка в телефоне...
Ну я сейчас читаю условия. Как вариант - требовать за 1 гривну карточку, а затем оплачивать стоимость тарифа со скидкой (в моем случае это 100 грн) или купить готовый стартовый пакет с нужным тарифом и получить скидку со второго месяца (мой случай). 25 грн экономии если брать симку за гривну...
Номер працюючий. Зайшов в салон КС. Подивилися по комп'ютеру - водафон неправильно заявку формував - приходив запит "як b2b клієнт, а не фіз.особа". Я не став просити пояснювати що це таке. Пішов в салон водафона, вручну хлопець зробив заміну. Взяв 125 грн за стартовий пакет (звичайний пакет з...
Підкажіть: 3моб ще живий, бо хотів подивитися поточні тарифи, а замість сайту
І ще питання: він же у роумінгу Vodafone? Чи є різниця у якості інтернет з'єдання для спражнього Vodafone і для 3моба?
Знайшов у себе непотрібний Київстар, вирішив перевести у ВодаФон (як запасний варіант для мобілного інтернету). Точно знаю що карточка на паспорт зареєстрована була, але прийшла відмова, бо заявка відхилена поточним оператором. В чому може бути причниа? Сьогодні знов подав запит.
вдогонку: і...
Цей сайт використовує файли cookie, які допомагають персоналізувати Ваш контент і зберегти вхід в систему, якщо Ви зареєстровані.
Продовжуючи користуватися цим сайтом, Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.