Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
_optimist_, виходів два - або вивчати як воно все влаштовано, або змінити телефон. В Київстар скаржитись марно, в наш час диво що взагалі все якось працює...
Як на мене, якщо виставити 2G, то IMS взагалі не буде працювати. Хай залишається LTE, бо мережі потрібно бачити що телефон увімкнений, а навіть за слабкого сигналу, реєстрація все одно підтримується.
Так, без проблем. Один раз лише трохи булькало, передзвонив і було вже нормально. Але дзвінків в мене небагато, один-два на день не більше, іноді зовсім немає.
Раньше оператору можно было наврать что угодно, заявку они принимали с твоих слов. Но вот когда заявку начинали обрабатывать, утром обычно, то нужно было чтобы телефон был "правильный" в этот момент. Видимо теперь на это закрывают глаза.
Це можна виправити в інженерному меню, якщо до нього є доступ. Просто треба увімкнути параметр USSD Support, який за замовчуванням чомусь вимкнено. І там ще є що покращити, як то EVS Support та бітрейти (які за замовчуванням теж лише 13.2).
Я б взагалі на місці Київстар, не пропонував цю послугу. Бо складно щось гарантувати, на чужому обладнанні та на чужих мережах. А замість цього, пропонував би звичайний VoIP. Що до речі, і вам раджу.
Цей сайт використовує файли cookie, які допомагають персоналізувати Ваш контент і зберегти вхід в систему, якщо Ви зареєстровані.
Продовжуючи користуватися цим сайтом, Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.