Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
Як на мене, якщо виставити 2G, то IMS взагалі не буде працювати. Хай залишається LTE, бо мережі потрібно бачити що телефон увімкнений, а навіть за слабкого сигналу, реєстрація все одно підтримується.
Так, без проблем. Один раз лише трохи булькало, передзвонив і було вже нормально. Але дзвінків в мене небагато, один-два на день не більше, іноді зовсім немає.
Раньше оператору можно было наврать что угодно, заявку они принимали с твоих слов. Но вот когда заявку начинали обрабатывать, утром обычно, то нужно было чтобы телефон был "правильный" в этот момент. Видимо теперь на это закрывают глаза.
Це можна виправити в інженерному меню, якщо до нього є доступ. Просто треба увімкнути параметр USSD Support, який за замовчуванням чомусь вимкнено. І там ще є що покращити, як то EVS Support та бітрейти (які за замовчуванням теж лише 13.2).
Я б взагалі на місці Київстар, не пропонував цю послугу. Бо складно щось гарантувати, на чужому обладнанні та на чужих мережах. А замість цього, пропонував би звичайний VoIP. Що до речі, і вам раджу.
Зрозуміло, уявлення що таке "IT системи" у вас повний нуль... Ну то ж порівняйте це з будинком, в який прилетів шахед, і де замість скла повставляли фанеру. Вас це теж обурює?
Треба пам'ятати, що IT системи Київстар було знищено майже повністю під час хакерської атаки у грудні 2023 року. Тому, те що в них колись гарно працювало, тепер не має жодного значення 🙁
Цей сайт використовує файли cookie, які допомагають персоналізувати Ваш контент і зберегти вхід в систему, якщо Ви зареєстровані.
Продовжуючи користуватися цим сайтом, Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.