Розтлумачте, будь-ласка. а що саме у тому "дуже доброго"?
Ось я був корпоративним клієнтом усіх трьох слонів, починаючи ще з UMC в 90-х і нічого, окрім регулярного підвищення тарифів від тієї зареєстрованості не відчував. З корпоративу КС в кінці нульових взагалі не міг відписатися. Кілька разів ходив в їхній офіс, паперові заяви писав - нуль на масу. Довелося просто пох.рити той номер.
Останній свій контракт life перевів на пріпед ще понад 10 років тому і від того часу жодного бажання повертатися не виникало.
Корпоративний тариф Лайфселл, який я маю, не можна зареєструвати на паспорт конкретної людини. Це - віртуальний контракт підприємства. Тому такий номер не дуже хочеться робити фінансовим, а також реєструватися в інтернет-магазинах типу iherb, aliexpress. Ненадійно.
(До речі, передплата. Першого число кожного місяця знімало повну суму місячної оплати).
Зараз маю контракт Київстару. Він зареєстрований на мене та є договір.
Тому знеособлений номер корпорації Лайфселл, до якої я не маю жодного відношення, і контракт Київстар я не порівнював би.
Цей номер тарифу "Турбота" зареєстрований на мене. Не контракт. Передплата. Я можу повноцінно ним користуватися як фінансовим, а також для покупок в інтернет - магазинах та іншого.
Сподіваюся, що зміг відповісти на ваші запитання.
...
Що стосується перенесених номерів, то мені потрібен саме рідний (з кодом цього оператора) номер Лайфселл. Я вже переносив і не збираюся переносити номери від одного оператора до іншого.