Свавілля Київстар

Реєстрація
31.07.16
Місто
Харьков
Телефон
Nokia X2-02
Тим хто повчає PashaS,
З незнайомих номерів, не варто приймати дзвінок, тим більше довго розмовляти.
Шахраї першими використовують нові технології.
І голосовий зліпок, чи як він там називається, будуть використовувати активно.
 

Kladoff

Характер Скверный
Реєстрація
13.07.12
Місто
Днепр
Телефон
Redmi note 11
luytel, за 5 секунд розмови не буде зліпку.Ніколи. не лякайте людей
 
Реєстрація
31.07.16
Місто
Харьков
Телефон
Nokia X2-02
luytel, за 5 секунд розмови не буде зліпку.Ніколи. не лякайте людей
Коли це жінка розмовляла 5 сек?
Не приймати дзвінок безпечніше.
Я нікого не лякаю. Лякаються потім, коли гроші вишкребуть...
 

Kladoff

Характер Скверный
Реєстрація
13.07.12
Місто
Днепр
Телефон
Redmi note 11
luytel, такі розмови починаються з "Вас зручно зараз говорити?" Все на цьому вже можна класти слухавку
Post automatically merged:

І чому в мене нічого не вишкрябають та зліпків не роблять. А ось не отримати дзвінок з лікарні... Так гроші будуть, а ось твоя близька людина не факт
 

ГлавБухАрик

Осінт-профанатор
Реєстрація
01.01.24
Місто
Kyiv
зручно зараз говорити?" Все на цьому вже можна класти слухавку
До чого дійшов прогрес у Вашій реальності - правила етикету та елементарної ввічливості застосовують лише шахраї...
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5
PashaS, обращаешься к оператору официально, если снова дают отписку, что надо использовать платную услугу, то обращаешься регулятору на основании полученного ответа.
 

ГлавБухАрик

Осінт-профанатор
Реєстрація
01.01.24
Місто
Kyiv
І регулятор відповідає, що послуга існує вже років сім відповідно до всіх норм чинного законодавства...
 

ГлавБухАрик

Осінт-профанатор
Реєстрація
01.01.24
Місто
Kyiv
У Київстар немає проблеми в цьому питанні, він згідно чинного законодавства надав клієнту вибір - "дешево та сердито" або "дорожче та якісніше".
 

Mathias

Я - голос у твоїх вухах
Реєстрація
27.07.12
Місто
Київ
Телефон
iPhone 15, Huawei E5573
Моя дівчина про цю підставу КС була ні сном ні духом, коли намагалась згвалтувати додзвонитись до бельгійського банку аби порішати питання з рахунком.

Там дуже всрата система аутентифікації клієнта, частина якої зав'язана на CallerID. Тобі апка банку видає номер для дзвінка із уже зашитим кодом донабору після сигналу, який перенаправить твій дзвінок на відповідний бранч. І якщо дзвонити не зі свого номера, тебе відправляють до котиків тупих мавпочок звичайного кол-центру, де ти проходиш повну ідентифікацію кожний грьобаний раз, коли тебе перенаправляють на наступного оператора, який може вирішити питання, а по факту - сказати "звертайтесь у свій бранч напряму через згенерований номер в апці". (Наступних операторів небагато, бо англійською розмовляє п'ять калік, з усіма ними ми встигли заочно перезнайомитись в процесі) Або якщо дзвінок обривався на півгодині. Чи просто переривався.
На те, аби все вищенаписане з'ясувати і зрозуміти, було витрачено приблизно 3000 грн на міжнародні дзвінки з КС.

Послугу, звісно, ніхто замовляти не став, бо з такими кінськими цінами на дзвінки в Бельгію це вже було знущанням. Тому підв'язали її номер як CallerID у Задармі. Донабір не спрацював, але при набагато менших цінах за хвилину ми вже могли собі дозволити допройти увесь шлях самурая до кінця без нього. Висновок - КС кончелига. З умовно хорошого хіба те, що так роблять усі і вибору тут відверто небагато, хіба йти повністю у VoIP.
 
Зверху