fan

Реєстрація
29.10.07
Місто
Полтава, Киев
Телефон
всякий антиквариат

Українська залізниця ¤ Укрзалізниця

uz.gov.ua | стаття у Вікіпедії
Придбання проїзних документів (online):
👉 Вартість квитків через мобільний застосунок і чат-боти трохи дешевше вартості квитків на сайті.
❗ На період дії воєнного стану попередній продаж квитків відкривається з 8:00 за 20-ть діб до відправлення потяга.

Замовлення послуг онлайн: групові квитків (для організованих груп), UZ Lounge (Київ), пошук забутих речей, вагон-автомобілевіз (для подорожей зі власним авто), вокзальний помічник (для маломобільних пасажирів)
Служба відстеження квитків на поїзди: Tickets Waiter може не відкриватися без VPN
Коефіцієнти індексації до тарифів (квитка та плацкарти) на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні за календарними періодами
Період відправлення поїзда​
Кількість днів​
Коефіцієнт індексації​
01–20 січня
20​
1,02​
21–31 січня
11​
0,86​
лютий
28–29​
0,95​
березень
31​
1,01​
01–27 квітня
27​
1,02​
28 квітня — 8 травня
11​
1,03​
9 травня
1​
0,8​
10–31 травня
22​
1,01​
1 червня — 31 серпня
92​
1,07​
вересень
30​
1,02​
1 жовтня — 24 грудня
85​
0,93​
25 грудня — 30 грудня
6​
1,1​
31 грудня
1​
0,7​
Зазвичай продаж відкривається за 45-ть діб о 8-ої ранку. Але є й нюанси.
Увесь поїзд на певну дату ніколи відразу в продаж не вивалюють на сайт, а вільні місця порційно трохи щодня відкривають до продажу, аж до дня відправлення. Плюс усілякі бронювання. Нереалізовану бронь зазвичай знімають і решту вільних місць відправляють у продаж за добу до відправлення.

Довідково-інформаційна служба (доставка квитків по м. Київ): 0 (44) 309-7005, 7:00–21:00
Платна довідка: 0 (900) 908-005, цілодобово
Якість та сервіс: 0 (800) 503-111, [email protected]
Стоп-корупція: 0 (800) 503-222, [email protected]
Послуги вагона-автомобілевоза (правила перевезення автомобілів)

Рік​
Кількість проданих квитків​
2021​
26 853 292​
2020​
19 524 973​
2019​
53 355 715​
2018​
55 885 651​
2017​
53 669 618​
2016​
48 784 030​
2015​
43 624 429​
 
Причина: попередній продаж квитків
Останнє редагування модератором:

Паук

Пивовар
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Полтава
Телефон
(M) forever
А вот если покупать с пересадкой, скажем в Киеве - то тогда пожайлуста, билеты есть.
Місяць тому діти їздили на змагання в Закарпаття - то теж, з Києва і до Києва. До столиці добирались ІС, потім додому автобусом.
А от взимку тренерам вдалося взяти прямі квитки.
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ <-> Буча
Телефон
iPhone 16e/Samsung A05
і при хронічній нехватці квитків УЗ призначає поїзди за кордон і якісь бабські вагони. Я вважаю поки внутрішній попит не задовільнено - закордон має бути останнім пріоритетом. Нехай домовляються щоби поляки-угорці-румуни до нас до першої станції заіжджали. Хто хоче їхати у відпустку на моря (завалений інстаграм фоточками) - нехай зробить зайвий раз пересадку, ще відпочине.
 
Реєстрація
23.09.10
Місто
Дніпропетровська область
Телефон
Poco X6 Pro
купував 2 білети через додаток. забронював місця в плацкарт, хотів в купе. намагався вихватити купе 10 хвилин з другого телефона. коли залишалося 3 хвилини на таймері натиснув щоб купити плацкарт. воно зняло кошти, потім хвилин 5 перевіряло чи квитки є, і вибило помилку, кошти повернуло. майте на увазі, що ці хвилини не гарантія покупки білетів
 
Останнє редагування:

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Галичина
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
і при хронічній нехватці квитків УЗ призначає поїзди за кордон і якісь бабські вагони.
І через це ненависні хуєносці мусять їхати на ротацію/у відпустку автобусами. Навіть А+ не рятує.
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ <-> Буча
Телефон
iPhone 16e/Samsung A05
і при хронічній нехватці квитків УЗ призначає поїзди за кордон і якісь бабські вагони.
І через це ненависні хуєносці мусять їхати на ротацію/у відпустку автобусами. Навіть А+ не рятує.
бо фемкам їх вонючі шкарпетки і фліски смердять і тхнуть дешевим куревом, фі
 

KML

Deutscher Ukrainer
Реєстрація
21.01.13
Місто
Berlin
Телефон
Google Pixel 8
Нехай домовляються щоби поляки-угорці-румуни до нас до першої станції заіжджали.
І чим це відрізняється від того що зараз, коли Укрзалізниця довозить пасажирів до першої станції у Польщі і всі роблять пересадку? Може і є потяг Київ Варшава, але це скоріше виключення. Всі інші їдуть з пересадкою. Нічого нового не пропонуєте ви, тільки воду каламутите.
Я вважаю поки внутрішній попит не задовільнено - закордон має бути останнім пріоритетом.
Потік пасажирів за кордон або з-за кордону величезний, адже кілька мільйонів біженців. Автобуси стоять в черзі по 6 і більше годин. Прикордонники не справляються і це системна проблема вже багато років. Потяги Укрзалізниці за кордон хоча б частково вирішують цю проблему і приносять дохід Укрзалізниці, на відміну від потягів по Україні, які на межі собівартості. Ваша пропозиція - позбавити Укрзалізницю доходу і завести у збитковість, і перевантажити вже і так перевантажені автомобільні пункти пропуску, щоб остаточно зробити колапс, і повторити в Україні багаторічну ситуацію на кордоні Білорусі та Євросоюзу, де автобуси стоять на кордоні по 1-2 доби. Впевнений (хоча статистики не маю) що більшість пасажирів які зараз перетинають кордон України - проживають за кордоном, а не їздять у відпустку. Позбавляючи біженців можливості відвідувати Україну, ви відриваєте громадян від України. Україні потрібні люди і після війни. А перетин кордону, в нормі, має тривати не більше ніж півтори години. Як це, власне, і відбувається залізничним транспортом. Я вже не кажу про те, що може бути ще швидше, наприклад, в 2013 році я перетнув кордон Румунія-Болгарія за 15 хвилин. Контрастує з 6+ годинами на українському кордоні, правда ж?
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ <-> Буча
Телефон
iPhone 16e/Samsung A05
KML, виходить так що біженців треба ставити в пріоритет перед тими хто лишився вимушено чи з власної волі в Україні, намагається рухати країну, якось робити щоби жевріла економіка (в т ч і внутрішній туризм, що несе зарплати і податки, на відміну від зливання бабла десь в Італії). Взагалі оце гасло "нам треба якось вертати людей в Україну" стало якимось нав'язлдивим і часто звучить від тих самих, хто вертатися і не збирається, але ж приємно відчувати що хтось там тебе потребує.
УЗ несе соціальну функцію і поки не задоволено попит на умовно поїхати у відрядження у Львів чи лікування у Трускавець - закордонний попит можна відсунути. Ніхто ж не проти - якщо УЗ розживеться вагонами чи допустить приватних перевізників - на здоровля хай катають хоч у Лісабон.
 

ГлавБухАрик

Осінт-профанатор
Реєстрація
01.01.24
Місто
Kyiv
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ <-> Буча
Телефон
iPhone 16e/Samsung A05
ГлавБухАрик, я в комуняцтво не граюсь, ціни на внутрішнє сполучення треба підіймати. Бо закони економіки підказують що якщо товару (квитків) нема то значить ціна занизька. Ну і справді - квиток з Києва до Львова коштує як гарна піца, ну може з келихом пива. Куда це годиться, треба піднімати.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Галичина
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Укрзалізниця в тестовому режимі вводить верифікацію через Дія.Підпис також і для низки популярних поїздів
Продовжуємо використовувати всі способи, щоби зменшити кількість можливих зловживань під час придбання залізничних квитків. Відтак з 1 серпня, аби купити чи повернути квитки на певні внутрішні поїзди, пасажири повинні верифікувати особу через Дія.Підпис.
На першому етапі впровадження змін верифікація потрібна на рейси:
🔅
№105/106 Одеса — Київ;
🔅
№91/92 Львів — Київ;
🔅
№29/30 Київ — Ужгород;
🔅
№12 Львів — Одеса;
🔅
№27/28 Київ — Чоп.
Придбання квитків на ці рейси через каси буде недоступне.
 

Maxxx

420244
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
для низки популярних поїздів
Щось замало напрямків, з чим зіткнувся - Дніпро-Чернівці, Дніпро-Хмельницький взяти фактично нереально, навіть якщо о 8 ранку вхопиш вільне місце - 10 хвилин висить вікно вагону з краєвидами, потім пише "ці місця вже викуплено", і все з нуля...
 
Реєстрація
16.11.10
Місто
Днепр
Телефон
Huawei E5770
С 8 до 8:30 утра, а бывает и позже, почти нереально что-то купить - окошко с "бронированием" висит. Такое впечатление, что это своего рода буфер, который обрабатывается крайне медленно и по результату обработки может выдать "ваше место уже занято".
Недавно опробовал автовыкуп мест, при этом потребовалось подтвердить аккаунт через "Дiя Пiдпис". Требования к бронированию достаточно гибкие - можно выбрать тип вагона, количество мест, верхние или нижние места, а также не боковые и не около туалета . Мне важно было, чтобы выкупило 2 нижних - поставил соответствующие галочки. Указал фамилии пассажиров, ввёл данные карты, после чего на карте заблокировалась сумма, равная стоимости двух полных купейных билетов, хотя и второе место льготное (ребёнок).
Не прошло и нескольких часов как сработал автовыкуп и на почту пришли жд билеты, при этом разница в стоимости вернулась тут же на карту. По цене вышло без переплат как и если покупать на сайте обычным образом.
 
Реєстрація
26.01.17
Місто
Львів
Не прошло и нескольких часов как сработал автовыкуп и на почту пришли жд билеты, при этом разница в стоимости вернулась тут же на карту. По цене вышло без переплат как и если покупать на сайте обычным образом.
Це хороший апдейт, бо я думав що за автовикуп ще є додаткова комісія. Брав у вівторок квитки зі Львова до Києва, довелось поставити будильник на 8:00 щоб встигнути, благо пасажирів напередодні вже собі зберіг в профілі. З цікавого- в деяких вагонах купейні місця по 360 грн., в інших- по 510 грн., автовикуп десь на них і цілився. Але назагал перші 10 хв. пішли на потуги обрати місця у вагоні, потім 10 хв. висіло на етапі повернення зі сторінки оплати, в результаті 8:25 мав придбані квитки в центральному купе.
 
Реєстрація
16.11.10
Місто
Днепр
Телефон
Huawei E5770
З цікавого- в деяких вагонах купейні місця по 360 грн., в інших- по 510 грн.,
Разный коэффициент фирменности, поэтому разная цена - уже лет 10 так. В моём случае разбег в цене купе был в 2.5 раза, отличие в заявленном кондиционере в более дорогом варианте, но всё равно до 9 утра не смог купить ни с кондиционером, ни без. Автовыкуп вообще купил мне два нижних плацкарта, хотя купе к тому времени уже тоже появились в достаточном количестве. Всё это было в день открытия продаж, т.е не все места сразу попадают в продажу, в течение дня открывалась продажа и в другие вагоны.
Т
 
Реєстрація
28.12.15
Місто
Харьков
З цікавого- в деяких вагонах купейні місця по 360 грн., в інших- по 510 грн.
Зависит от возраста вагона и его состояния.
Сегодня всей семьей покупали билеты Одеса-Кам'янське. В продаже было 2 СВ вагона. В одном билеты по 630 грн во втором 1384
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Це дискрімінація людей що не мають смартфона, у яких заблоковано банківський рахунок, іноземців. Такого немає у жодній країні.
З 1 серпня Укрзалізниця запроваджує обов’язкову верифікацію особи через Дія.Підпис для придбання чи повернення квитків на низку популярних маршрутів. Водночас купівля через каси на ці рейси буде недоступною.

Ми переконані – цифрова трансформація є необхідною і має служити людині. Та коли вона впроваджується без урахування правових і соціальних наслідків – то зумовлює ризик порушень прав людини та принципів, гарантованих Конституцією та міжнародними стандартами. Ось чому ця ініціатива викликає серйозні застереження:

❗️
1. Порушення права на свободу пересування (ст. 33 Конституції України)


Кожен має право вільно пересуватися територією України. Запровадження обов’язкової верифікації через єдиний цифровий інструмент фактично створює бар’єри для частини громадян, які не можуть або не бажають використовувати цифрові сервіси. За відсутності належної альтернативи (касового обслуговування), це обмежує фізичну можливість скористатися транспортом.

❗️
2. Порушення принципу недискримінації (ст. 24 Конституції України)


Не всі громадяни мають смартфони, належні цифрові навички чи доступ до інтернету. Вона позбавляє рівного доступу до транспортних послуг літніх людей, осіб з інвалідністю, малозабезпечених, внутрішньо переміщених осіб, а також тих, хто свідомо уникає цифрової ідентифікації з огляду на релігійні чи особисті переконання.

❗️
3. Порушення принципу добровільності обробки персональних даних (ст. 6 Закону України «Про захист персональних даних»)

Відсутність альтернативної форми підтвердження особи фактично змушує користувача погоджуватися на обробку персональних даних через визначену державну платформу. Такий підхід суперечить принципу добровільної та усвідомленої згоди.

❗️
4. Поглиблення цифрової нерівності


Цифрова трансформація не повинна перетворюватися на цифрову сегрегацію. Запровадження єдиного способу верифікації виключає з кола користувачів значну частину населення – особливо вразливі групи. Це прямо суперечить принципу цифрової інклюзії. До того ж, у разі технічного збою чи нестабільного інтернет-з'єднання громадянин гарантовано втрачає доступ до сервісу.

❗️
5. Виключення альтернатив — порушення принципу «людина в центрі цифровізації»


Європейські стандарти цифрового врядування, до яких прагне Україна, передбачають збереження офлайн-альтернатив для кожної цифрової послуги. Людина має обирати зручний для себе формат, а не бути змушеною пристосовуватись до єдиного технічного сценарію.

✅
У зв’язку з ситуацією ми звернулися до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини Дмитра Лубінця і пропонуємо альтернативні, правомірні й інклюзивні рішення:
  1. Зберегти можливість купівлі квитків також й у касах.
  2. Надати альтернативу для тих, хто не користується «Дією» — наприклад, верифікацію через документи чи мобільних операторів.
  3. Провести публічне обговорення з правозахисниками, цифровими експертами та омбудсманом.
  4. Визначити чітку мету тестування та його часові межі — з гарантією недискримінаційного доступу до послуг після завершення.
Цифровізація – це інструмент, а не самоціль. Вона повинна служити людині, а не підпорядковувати її технічним алгоритмам. Команда МІНЗМІН готова надати експертну підтримку у впровадженні справді інклюзивних, зручних та правозахисних цифрових рішень у сфері транспортних послуг.
 
Реєстрація
30.03.10
Місто
м. Кам'янське
Они скромно умалчивают, что верификацию через Дию вводят на единичные рейсы, на которые невозможно купить билеты из-за перекупов. И на эти же направления есть альтернативные поезда без верификации.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Галичина
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Зверху