v2012/11/30
Передплаченою формою обслуговування абонентів МТС Передплата компанію ПрАТ "МТС Україна" передбачена наявність наступних абонентів:
- анонімних, що не проходили реєстрацію;
- частково зареєстрованих абонентів, що пройшли процедуру реєстрації, яка передбачена програмою лояльності "МТС Бонус", шляхом заповнення даної електронної форми на сайті компанії ПрАТ "МТС Україна" (без звернення до філії компанії з документами);
- повноцінно зареєстрованих абонентів, що пройшли процедуру реєстрації шляхом відвідування особисто філії компанії ПрАТ "МТС Україна" та подачею заяви у письмовому вигляді з копіями відповідних документів (при цьому, пред'явив співробітнику ідентифікаційну телекомунікаційну SIM-картку).
- проходити ідентифікацію власника номера по паспортним даним;
- отримувати щороку додаткові бонуси за програмою лояльності "МТС Бонус" у якості подарунка до дня народження;
- отримувати від партнерів компанії ПрАТ "МТС Україна" подарунки за бонуси відповідно до програми лояльності "МТС Бонус".
- повернення невикористаної частки коштів із особового основного грошового рахунку абонента у разі відмови від користування в подальшому передплаченими телекомунікаційними послуга компанії ПрАТ "МТС Україна";
- має право на отримання від оператора "МТС Україна" інформації щодо облікових даних про себе та про надані йому телекомунікаційні послуги (виключно з дати, коли така реєстрація була проведена), інші передбачені законодавством права.
- завітати особисто зі своїм телефонним номером (за яким буде здійснено реєстрацію) та документами (громадянський паспорт і можливо ідентифікаційний податковий номер) в один із Центрів продажів та обслуговування МТС;
- заповнити особисто бланк заяви
- подати заповнену заяву з копіями відповідних документів і, при цьому, пред'явити співробітнику SIM-картку (можуть просто зі службового телефону зателефонувати при Вас на номер, що буде зареєстровано).
Додаткові посилання:
Останнє редагування модератором: