Ніхто не дасть. Це є внутрішні номера компанії. Це всерівно що спитати оператора(кал-центр) його власний номер телефона
И чё? Что мешает найти работника УКТ в ВК ?Ніхто не дасть. Це є внутрішні номера компания. Це всерівно що спитати оператора(кал-центр) його власний номер телефона
Вопрос, твои нервы стоят этого ?Укртелеком нужно затрахать, чтобы добиться хорошей скорости:
Ну ж не у всіх є можливість підключитись до іншого провайдера. В певний час, у мене також, крім УТК, інтернет було брати більше нізвідки. Доводилось постійно воювати. По 2 рази на рік вони займались розкопками і ремонтом своїх кабелів.Вопрос, твои нервы стоят этого ?
Вопрос, твои нервы стоят этого ?
Воно не само прийшло до норми. З огляду на те, що міняли муфти, допускаю, що були скарги й від інших абонентів. Тому, при заміні муфти, поремонтували всі 10 пар, які є в кабелі, в тому числі, й твою. А Annex M, напевно, відключили, коли провіряли\налаштовували параметри лінії. Підозрюю, що відключили всім абонентам, які підключені кабелем, на якому мінялась муфта. Треба дзвонити в сапорт і сказати, щоб включили.Месяц не работал нормально интернет....параметры линии упали в 2 раза увеличилось затухание..телефон вообще не работал....Всё время долбил 0800....в ответ отговорки мол меняют муфты и ещё что то надо заменить а погода не позволяет....Сегодня утром то ли само то ли починили но параметры пришли в норму т.е как изначально при подключении были но есть одно но...пропал Annex M .Подставлял 2 роутера безуспешно...в чём может быть причина?
А как узнать - он включен или выключен
?