Останнє редагування модератором:
Якщо машина їздить більше по трасі, то системі вистачає пропалити ту всю сажу, що скоплюється. Якщо шоркатись по місту 5-10 км, то не пропалює.Maugly, то есть у 300-ки считай каждое то 50 тыс пробега это 7куе только за адблю?
Ну, 50к - це не гараж, а офіційне СТО. Але, адблю - не гарантований випадок.Звучить якпіздьожісторія з інтернету. Не стільки 300их наїздило, щоб таке стверджувати - раз, розхід вдвічі виглядає як гаражна маніпуляція - два, там може якісь датчики є, які треба переналаштувати
Тому й кажу, при виборі машини для "дуповозки по місту" дизель не завжди вдалий варіант, тим паче крузак).Maugly, так это проблеме уже сто лет в обед
Дизелю нужно периодически по трассе давать под хвост
Я зауважив щодо роботи Адблу на Тойоті, як взірці якості.Maugly, зачем тогда вообще было упоминать дизельную 300ку в разрезе поповозки для города ?
Якщо обслуговувати у офіціалів, то прайс буде ще вище.обслуговувати паливну Common Rail в гаражі у Кузьміча.
Сажовий часто вирізають, коли він вже посипався в двигун, тому ший, не ший, а масложор гарантований.plebis, тоже думаю, что если рукожоп начнет отшивать, то так и выйдет.
По своей модели могу сказать, что скорее все отмечали повышение динамики авто после вырезания AdBlue.
Так и сажевый могут отрезать\отшить через одно место.
Читал, как у чела вырезали сажевый фильтр, а через какое-то время ему авто стало кидать ошибки, что сажевый забит и переводила авто в аварийный режим.
Тих Вагів вже не буде)Maugly, ну по городским дизелям больше вроде европейцы спецы
Но тут нужно серьезную статистику поднимать, а не делать вывод на основании трёх мнений, естественно
а якщо не обслуговувати взагалі, то яка економія !Якщо обслуговувати у офіціалів, то прайс буде ще вище.