Останнє редагування модератором:
А ти чого напрягаєшся? Ти ж ніколи не купиш собі BMW. BMW - це як особа ідеологія.Нарешті, розум потрохи перемагає..))
BMW перестане розробляти автомобілі з МКПП
Ті МКПП робилися не для того, щоби тошнити в корках...Особливо в місті, коли зчеплення витискаєш ну дуже багато..
Не куплю) Ну хтось має першим зробити вірний крок.. ПовагаА ти чого напрягаєшся? Ти ж ніколи не купиш собі BMW
А МКПП Фольксвагена та Лайноса - для того?))Ті МКПП робилися не для того, щоби тошнити в корках..
Сейчас новые машины в целом уже такого качества и ресурса, что спустя 300 тыс там уже все ломается, не только АКППно только в первые 100-200тыс-300
Регламент - то таке.... Я поміняв на 45ткм (повна заміна), 75ткм часткова заміна + фільтр.... Далі планую частково міняти кожні 30ткм, фільтр кожні 60ткм.Це як в тому анекдоті "...євреї, не шкодуйте заварки..." - якщо масло міняти не за регламентом 90к (або взагалі забути), а на 60, наприклад, то й коробка ГТ ходитиме довше.
Правильно. Нафига соблюдать регламент который разработал производитель? Вот дядя Вася в гаражах сказал менять каждые 5 тыс.Регламент - то таке
Ну хтось має першим зробити вірний крок.. Повага
А ще, треба уважно читати ті регламенти та пункти, яки позначені зірочкою. Тоді дядя Вася, може прочитати, що у важких умовах експлуатації строки ТО зменшуються удвічі (до важких умов відноситься міський цикл).Правильно. Нафига соблюдать регламент который разработал производитель? Вот дядя Вася в гаражах сказал менять каждые 5 тыс.
Нужно слушать дядю Васю.
Правильное решение.Регламент - то таке.... Я поміняв на 45ткм (повна заміна), 75ткм часткова заміна + фільтр.... Далі планую частково міняти кожні 30ткм, фільтр кожні 60ткм.
Доречі - а що таке Срок Службы? Це очевидно, не мається на увазі що вічно, тобто юридично, це скоріш всього значить "поки діє гарантія"масло залито на весь срок службы
У мене звичайний однодисковий робот, коли хотів поміняти на 60к масло - мені офіціали сказали що максимально не радять, бо раніше щось таке у регламенті було але від цих замін масла, роботи які до того нормально працювали - починали вельми швидко виходити з ладу і ніби як після того регламент змінили за принципом: "поки працює і не глючить - не чіпай".Правильное решение.
Производитель указывает, что "масло залито на весь срок службы". Профессионалы по КПП говорят, что надо менять каждые 30-60тыс(в зависимости от типа АКПП).
Интересно, что тут нет противоречия, производитель тоже не врет - срок службы просто совсем иной получается, отличие раза в 3 минимум
Нет, немного не так. У меня в книжке к машине написано, гарантия 100 тыс. км или три года, срок службы - 500 тыс., про года ничего."поки діє гарантія"
Правильно кажуть, бо вони зазвичай ллють не те, що треба, а те, що здатна виготовити фірма, з якою заключений договір. Після першої заміни мастила завжди їздив к офіціалам з власними розходниками (тоді вони мені замість 30-ки, який в них не було, 40-ку залили). Ще треба враховувати, який середній ресурс коробки до ремонту (може, там по барабану, міняєте ви трансмісійну рідину чи ні; ламається щось те, що не залежить від якості рідини).У мене звичайний однодисковий робот, коли хотів поміняти на 60к масло - мені офіціали сказали що максимально не радять, бо раніше щось таке у регламенті було але від цих замін масла, роботи які до того нормально працювали - починали вельми швидко виходити з ладу і ніби як після того регламент змінили за принципом: "поки працює і не глючить - не чіпай".
До війни ти писав, що DSG6 в тебе. Й гроші на неї взагалі не потрібні. Судячи з того, що автівка вже інша - вже маєш іншу точку зору?У мене звичайний однодисковий робот, коли хотів поміняти на 60к масло - мені офіціали сказали що максимально не радять, бо раніше щось таке у регламенті було але від цих замін масла, роботи які до того нормально працювали - починали вельми швидко виходити з ладу і ніби як після того регламент змінили за принципом: "поки працює і не глючить - не чіпай".Правильное решение.
Производитель указывает, что "масло залито на весь срок службы". Профессионалы по КПП говорят, что надо менять каждые 30-60тыс(в зависимости от типа АКПП).
Интересно, что тут нет противоречия, производитель тоже не врет - срок службы просто совсем иной получается, отличие раза в 3 минимум
Прошу цитату, де я писав що у мене DSG6, бо машину мав і маю одну і вона на роботі. На DSG6 хіба на прокатних машинах міг кататисяДо війни ти писав, що DSG6 в тебе. Й гроші на неї взагалі не потрібні. Судячи з того, що автівка вже інша - вже маєш іншу точку зору?
Найпримітивніша роботизована коробка передач з одним зчепленням. У DSG і подібних - 2 зчеплення."звичайний однодисковий робот" - це хто такий?
Мені цікаво модель КПП , виробник."звичайний однодисковий робот" - це хто такий?
Dacia(у нас брендована під Renault) Easy-RМені цікаво модель КПП , виробник.