Останнє редагування модератором:
Во время езды. Просто выключается.Як ви це помітили? Тобто машина постійно заведена і в цей час сам реєстратор чи запис зупиняється?периодически отключается от родной зарядки
Мав випадок коли телефон від автозарядних перегрівався та вимикався.От банка камера работает без проблем.medeo, скоріше за все перегрів.
тока шо ты изобрёл гибридный автомобильАвтозарядне заряджає повербанк, повербанк заряджає телефон. Тоді все стало норм заряджатися та працювати.
Смішно, треба х10 як мінімум.«Пропонується 340 грн для легкових автомобілів та 8500 грн для вантажівок і автобусів»,
Там і всесезонка є із сніжинкою. До речі, може таку вже варто брати замість того, щоб два рази на рік перевзуватись? Технології до гумових виробів "номер 3" ще не дійшли?как в Европе
Мені такі дісталися з машиною, продав їх нафіг і перехрестився. Бо навіть на реальному повному приводу (а не халдексному "порноприводу" паркетників) вона ніфіга не справлялася, бо нема ні зацепу ні стабільності.може таку вже варто брати замість того, щоб два рази на рік перевзуватись?
В Киеве зимняя резина действительно необходима пару дней в сезон. Эти пару дней проще не выезжать, чем дрочь с переобуванием и хранением резины.Там і всесезонка є із сніжинкою. До речі, може таку вже варто брати замість того, щоб два рази на рік перевзуватись?
Якщо б смартфон крутив колеса, то я з тобою погодився. А так не тудойтока шо ты изобрёл гибридный автомобильАвтозарядне заряджає повербанк, повербанк заряджає телефон. Тоді все стало норм заряджатися та працювати.
Неможливо. І це не пару днів, коли несе навіть на зимовій гумі. А я ще й по області ганяю. Думав, що вже винайшли гуму, яка в мінус м'яка, а в спеку тверда.. якщо ні, то ні..((Эти пару дней проще не выезжать
От идиотизм.В Україні хочуть штрафувати водіїв за літню гуму під час зими
Грудень-Січень-Лютий - будь добрий катай зимову гуму. Якшо є трохи в черепній коробці - то і листопад+березень опціонально. Не один знайомий вже розтовк свою консєрву наприкінці березня. Та і за самим грішок водиться міняти восени колеса тільки коли завтра стабільні мінуси на тиждень вперед.идиотизм
Ага, а потім внєзапно випадає сніг. А ще краще, дощ в -2, коли тотальний blackice. І ти такий приїхав по сухому на роботу (чи ще кудись вранці), а ввечері чи в обід треба додому/кудись.Эти пару дней проще не выезжать
Макс, ну це як універсальний інструмент, всього потроху і все не дуже. Всесезонка буде гарною влітку (але деяка гуде із-за малюнка, та і зимова "не нордік" влітку буде теж нормальною на пенсіонерських швидкостях), дасть добру фору в міжсезоння, трохи справиться на початку зими. Але впродовж зими, коли хоч трохи висовуєш носа за прочищені жваві вулиці - всесезнка це зло.Думав, що вже винайшли гуму, яка в мінус м'яка, а в спеку тверда.. якщо ні, то ні..((
Если в человека есть возможность менять авто/резину, то почему в устойчивую плюсовую погоду, скажем от 5 и выше, он должен ездить на зимней резине в ноябре/декабре../марте?Грудень-Січень-Лютий - будь добрий катай зимову гуму. Якшо є трохи в черепній коробці - то і листопад+березень опціонально. Не один знайомий вже розтовк свою консєрву наприкінці березня. Та і за самим грішок водиться міняти восени колеса тільки коли завтра стабільні мінуси на тиждень вперед.
тому що так треба для безпеки іншихто почему
По вашей логике тогда для безопасности других нужно запретить эксплуатацию авто, скорость которых выше 50 км/ч, а то вдруг они в городе поедут быстрее.тому що так треба для безпеки інших
Зранку +5 ввечері вже -2
И при + 10 тормозной путь на зимней резине больше чем на летней.хай хоч періодами +10 буде
Я думаю навіть листопад-березень.грудень-лютий