- Реєстрація
- 12.04.10
- Місто
- Самар/Дніпро
Останнє редагування модератором:
сразу видно не истинного редовцяНегодую , пополнил на 35 грв .
Ну хоч такий вихід. А так треба пару днів почекати, та подивитися що з того вийде. І не сплачувати те, що є сумнівнимя тим жлобам всього 10 грн кинув, так що в мінусі себе особо не почуваютепер 4 тижні майже халявні дзвінки будуть
Мабуть злякалися, що збанкрутують. Але поважна компанія ніколи такого не зробить. Це дійсно ганьба, спочатку дати, наступного дня забрати.Підключив я вчора за 10грн., сьогодні прийшло що відключено, так як помилково надіслали, навіть на перший раз компенсації не запропонували.
Писав. Ось що відповіли, на скаргу, чому пропала знижка:Як вони це пояснюють? Хтось писав тим недоумкам?
Це визнання власної зневаги абонента! Якщо не гірше!Писав. Ось що відповіли, на скаргу, чому пропала знижка:Як вони це пояснюють? Хтось писав тим недоумкам?
Така ситуація характерна, якщо вам помилково надійшла пропозиція отримати знижку, якою відсутня можливість скористатися. Вибачте за незручності.
Перепис халявщиків завершено успішно)От чого вас всіх так штормить/бомбить?
Це ж акція,- захотіли дали, передумали забрали.
"Голосуйте гривнею".
Все одно це просто неетично пропонувати і не давати! Можна зпроекцирувати такий момент на інші товари та послуги. Зайшов у маршрутку, висить ціна з позначкою, що сьогодні дешевше. А водій нахабно говорить про те, що щось там написане не те, бо ціна вище. А клієнт вже віддав гроші. Той самий нахаба продовжує про те, що гроші не поверну і не повезу, доки не сплатиш більше. Або виходь без грошей або доплачуй!От чого вас всіх так штормить/бомбить?
Це ж акція,- захотіли дали, передумали забрали.
"Голосуйте гривнею".
Ну, якщо всадила три бутилки шампанського, та сет ролів , то так і є, а за десять гривень то вже можно пробачити.Все одно це просто неетично пропонувати і не давати!
Здесь уже писали, что Киевстар ведёт себя так, словно хочет почистить абонентскую базу и избавиться от балласта, т.е. тех клиентов, кто не приносит достаточно прибыли. Я сам это замечаю примерно с конца прошлого года.Вообщем, нужно выбросить из головы щедрость Киевстара на какое-то время.
Тут сложно сказать. Общее количство абонентов - серьёзный аргумент для акционеров. А бездейственные абоненты забирают ресурсы кампании.Здесь уже писали, что Киевстар ведёт себя так, словно хочет почистить абонентскую базу и избавиться от балласта, т.е. тех клиентов, кто не приносит достаточно прибыли. Я сам это замечаю примерно с конца прошлого года.Вообщем, нужно выбросить из головы щедрость Киевстара на какое-то время.