- Реєстрація
- 12.04.10
- Місто
- Новомосковськ/Дніпро
Останнє редагування модератором:
Зняли денну абонплату. Це прописано в умовах вашого тарифного пакету.из 30 грн что закинул несколько дней назад украли 20, так как не мог тогда подключить.
кс решил потролить и подзаработать на свинорилах?Зняли денну абонплату. Це прописано в умовах вашого тарифного пакету.из 30 грн что закинул несколько дней назад украли 20, так как не мог тогда подключить.
"На даний момент можуть спостерігатися складнощі з надходженням пропозиції отримати знижку, якою відсутня можливість скористатися. Фахівці вже займаються усуненням. Приношу вибачення за незручності."есть смысл звонить ругаться в поддержку?
Как будто это в первый раз. Сколько себя помню, столько Киевстар пытается надурить клиентов. Свинорылы появились в качестве ответки. Тут работает принцип "кто кого". К сожалению, условия изначально неравные. У Киевстара возможностей нажиться на абонентах куда больше.кс решил потролить и подзаработать на свинорилах?
сразу видно не истинного редовцяНегодую , пополнил на 35 грв .
Ну хоч такий вихід. А так треба пару днів почекати, та подивитися що з того вийде. І не сплачувати те, що є сумнівнимя тим жлобам всього 10 грн кинув, так що в мінусі себе особо не почуваю тепер 4 тижні майже халявні дзвінки будуть
Мабуть злякалися, що збанкрутують. Але поважна компанія ніколи такого не зробить. Це дійсно ганьба, спочатку дати, наступного дня забрати.Підключив я вчора за 10грн., сьогодні прийшло що відключено, так як помилково надіслали, навіть на перший раз компенсації не запропонували.
Писав. Ось що відповіли, на скаргу, чому пропала знижка:Як вони це пояснюють? Хтось писав тим недоумкам?
Це визнання власної зневаги абонента! Якщо не гірше!Писав. Ось що відповіли, на скаргу, чому пропала знижка:Як вони це пояснюють? Хтось писав тим недоумкам?
Така ситуація характерна, якщо вам помилково надійшла пропозиція отримати знижку, якою відсутня можливість скористатися. Вибачте за незручності.