Ответ: Би закручивает гайки
Ніхто не зобов"язаний погоджуватися на такий тариф. Для того і дають цілих 7 днів щоб абонент міг або погодитись з таким тарифом або не погодитись.
Якщо хто не згоден, то йдеш в їхній сервісняий центр і пишеш заяву: я підключався на цей тариф на одних умовах, тепер ви їх міняєте, я не згоден; і даєш свої пропозиції які тебе влаштують. Вкінці пишеш: або йдіть мені на поступки, або віддайте назад гроші ( ті що на рахунку і додатково 10-20 гривень за підключення, можна вимагати і компенсації моральних збитків (за втрату номера по їхній вині)).
В будь-якому випадку гроші на рахунку вони зобов"язані віддати (якщо не хочуть йти на поступки).
Якщо ти цінний для них абонент, то на поступки вони підуть.
Якщо таких заяв будуть сотні тисяч, то точно підуть на поступки.
Тільки чи вартує воно того, щоб ходити, писати...