Російська соціальна мережа "ВКонтакте" запускає розділ "Товари ВКонтакте", який дозволить користувачам фактично створювати інтернет-магазини усередині сайту.
Раніше онлайн-магазини часто використовували для демонстрації товарів фотогалереї на своїй сторінці, тепер замість цього можна буде створювати спеціальні картки товарів.
"У налаштуваннях спільноти адміністратор зможе увімкнути новий розділ "Товари", додати опис магазину, вказати регіони доставки і контактну особу. Після цього для керівників спільноти стане доступне створення карток товарів і об'єднання їх у добірки", - у статті медійного проекту "ВКонтакте" LivePlus.
"Блок з товарами розміститься на головній сторінці спільноти, а у його відвідувачів з'явиться можливість переглядати підбірки і картки товарів, коментувати їх і ділитися ними", - пояснюють представники соцмережі.
Таким чином, "ВКонтакте" має намір сприяти розвитку онлайн-магазинів без власного сайту.
Влітку соцмережа запустила фотододаток Snapster.
Аудиторія "ВКонтакте", яку запустили у жовтні 2006 року, становить приблизно 70 мільйонів користувачів.