В рамках стратегії групи ProCredit український ПроКредит Банк буде стимулювати розвиток безготівкових платежів.
Про це розповів в інтерв'ю голова правління ПроКредит Банку Віктор Пономаренко
"Концепція переходу до безготівкового обслуговування клієнтів є частиною стратегії групи. Як і всі банки групи ProCredit, ми будемо стимулювати розвиток безготівкових платежів. Багато операцій ми вже перевели з відділень в зони самообслуговування і онлайн-банкінг", - сказав він.
У деяких відділеннях банку співробітники консультують клієнтів, підписують договори, але операції з готівкою не проводять.
Банк планує, що вже влітку в більшості відділень банку співробітники не будуть обслуговувати кеш.
"У кожному великому місті може залишитися максимум одне спеціалізоване відділення, де будуть проводитися операції з готівковими коштами, які в зонах самообслуговування зробити неможливо", - зазначив Пономаренко.
При цьому, за словами голови правління ПроКредит, банк готовий до незначних втрат клієнтів.
Зокрема, можуть відмовитися від обслуговування в банку ті, хто має потребу в регулярному переведенні в готівку або хто розраховує, що всі операції, навіть дуже рутинні, повинні оброблятися тільки співробітником банку.