BIN'ы платёжных карт mastercard украинских банков (на базе исходников) от mustbe.
— — —
Сусідня тема "Вибір банку для відкриття рахунку — ФОП і підприємцям"
— — —

Причина: шапка
Останнє редагування модератором:
Та вот изи как раз шпуляет всем без инициаловПолучается, что выбрать мастер, кроме моно, и связки приват-пумб (и кроме внутри-банковских переводов - это логично). Например какой-нибудь БВР, изибанкМеня тут не поняли совсем, надо переводить денежку с карты всем , надо чтоб не писало фио от кого пришли деньги, какой банк выбрать !?
Сейчас и мастер всё больше и больше пишет имя. К тому же есть ещё нюансы по конкретным направлениям. Например, у меня в двух платежах сделаных с разницей в несколько секунд с карты MC А-банка на Visa Mono не показало имя, а на Visa Sense отобразило хотя несколько месяцев назад ещё не писало. Да и MC Ощада на Visa Mono есть отображение имени.Получается, что выбрать мастер, кроме моно, и связки приват-пумб
До судуИмеет ли банк право блокировать счёт и требовать объяснений, не давая возможности его закрыть и вывести деньги в др. банк? Что будет если объяснения происхождения денег их не устроят?
Разве они не обязаны расторгнуть договор и вернуть мне деньги?До судуИмеет ли банк право блокировать счёт и требовать объяснений, не давая возможности его закрыть и вывести деньги в др. банк? Что будет если объяснения происхождения денег их не устроят?
Заблокувати рахунок має право, але він повинен ці кошти перевести на спеціальний баланс. Який обліковує НБУ. Але банки так не роблять. А тупо користуються грошами клієнта.Имеет ли банк право блокировать счёт и требовать объяснений, не давая возможности его закрыть и вывести деньги в др. банк? Что будет если объяснения происхождения денег их не устроят?
Так, у випадку, коли рахунки не заарештовані, зобов'язані розірвати ділові відносини і повернути кошти клієнту.Разве они не обязаны расторгнуть договор и вернуть мне деньги?До судуИмеет ли банк право блокировать счёт и требовать объяснений, не давая возможности его закрыть и вывести деньги в др. банк? Что будет если объяснения происхождения денег их не устроят?
А це законно, що вони пишуть, що з ініціативи клієнта не закривають рахунок? Скільки у них часу на повернення грошей після розірвання договору, місяць?Так, у випадку, коли рахунки не заарештовані, зобов'язані розірвати ділові відносини і повернути кошти клієнту.
Миттєво.Скільки у них часу на повернення грошей після розірвання договору, місяць?
Ізібанк. З Монею теж таке було, але за 1 день розблокували.lite, Хто так тебе пісочить? Монька?
А что тут комментировать? НБУ такие моменты не регулирует - считает что они должны быть предусмотрены внутренней нормативкой банка и договорами на рко. Поэтому тут банки могут предусматривать кто во что горазд. НБУ в случае жалобы скажет - банки имеют право ибо это из компетенция и нарушений нормативки НБУ нет. Поэтому если клиент считает что нарушены его права пусть "идёт в сад"... В смысле в суд. А это имхо путь в никудаМиттєво.Скільки у них часу на повернення грошей після розірвання договору, місяць?
Flamingo, може ти прокоментуєш?
Має, ви на фін.моніторингу банку - якщо його провалите дані про цей інциндент підуть регулятору https://fiu.gov.ua/Имеет ли банк право блокировать счёт и требовать объяснений, не давая возможности его закрыть и вывести деньги в др. банк? Что будет если объяснения происхождения денег их не устроят?
Вони вже 2 дні мене маринують і кажуть, що можуть місяць тягнути (після отримання підтвердження операцій). Враховуючи їхні проблеми, можливо так і буде. Краще мабуть було б їх послати з їхніми поясненнями і нехай показують куди хочуть, аби тільки гроші повернули.Має, ви на фін.моніторингу банку - якщо його провалите дані про цей інциндент підуть регулятору https://fiu.gov.ua/
Далі вам скоріше за все покажуть на двері з можливістю переказти всю суму залишку на інший банк який ви захочете, в описі переказу буде причина такого переказу з банку А в банк Б - провалений фін. моніторинг (це інфа з інтернету)
А які в них проблеми?Враховуючи їхні проблеми,
Це не я писав, але підтримка тепер нецілодобова і чекати на відповідь треба годину.А які в них проблеми?
Та, всім би такі проблеми. Моно теж іноді може добу відповідати. Я думав досьє на них уже у Пишного на столі лежить.Це не я писав, але підтримка тепер нецілодобова і чекати на відповідь треба годину.А які в них проблеми?
Райфайзен не знаєте?В багатьох: ПУМБ, Приват, Кредобанк, Сенс, Акорд...
для цього потрібна фізична картка чи віртуальну можу зробити?В багатьох: ПУМБ, Приват, Кредобанк, Сенс, Акорд...
Там видача не з картки, а валютного рахунку.Райфайзен не знаєте?